اعتیاد عجیب یک دختر نوزده ساله امریکایی به خوردن دئودورانت (مام رولت )-Nicole Addicted To Eating Deodorant

اعتیاد عجیب یک دختر نوزده ساله امریکایی به خوردن  دئودورانت (مام رولت )
نیکل دختری  که به خوردن مام رولت معتاد است

 این دختر  که «نیکل» نام دارد به دلیل داشتن این اعتیاد استثنایی، مجبور است هر روز مقداری مام رولت (دئودورانت ) را بخورد.
نیکل می‌گوید: زمانی که کودک خردسالی بودم گاهی اوقات از طعم این مواد لذت می بردم و اکنون متوجه شده‌ام که به عجیب‌ترین نوع اعتیاد بر روی زمین دچار شده‌ام و نمی‌توانم از این عادت غیرعادی دست بکشم.
به نوشته روزنامه دیلی میل، نیکل می گوید که از دو سال پیش تاکنون این عادت، وی را مجبور کرده که هر روز حداقل نیمی از مواد داخل یک «مام‌ رولت» را بخورد که در ماه حدود 15 عدد «مام رولت» کامل را شامل می شود. پزشکان نسبت به سلامت این دختر نوجوان ابراز نگرانی کرده‌اند.
نیکل می‌گوید: مغزم به من دستور می دهد که "باید این ماده را بخوری". یک بار سعی کردم که این عادت را ترک کنم، اما یک هفته بیشتر دوام نیاوردم و واقعا بیمار شدم و سردردهای شدیدی گرفتم.
وی می افزاید: وقتی متوجه می شوم که «مام رولت» تمام شده است، بسیار مضطرب و پریشان می شوم و دیوانه‌وار پرخاش می‌کنم و بدون آن، واقعا شخص دیگری می‌شوم.
پزشکی که نیکل را معاینه کرده می گوید: هرچند مام رولت‌ها ترکیبی از روغن و واکس هستند؛ اما ماده اصلی تشکیل دهنده آنها که آلومینیوم است، می تواند موجب زوال عقل، صرع و یا حتی مرگ شود.

19-Year-Old Nicole Addicted To Eating Deodorant | TIME.com

هیچ نظری موجود نیست: