گور پدر علم و دانش voiding به این مدرک دکترا ؟

گور پدر علم و دانش  voiding به این مدرک دکترا ؟

بسیار اتفاق می افتد که در جمهوری اسلامی برای  پیدا کردن یک دارو مردم مجبور به استفاده از بازار سیاه می شوند و باید سری هم به بازار مخفی دارو در ناصر خسرو بزنند .
مدت ها بود برای تهیه داروهای  ترک اعتیاد با یکی از فروشندگان داروی قاچاق در ناصرخسرو حشر و نشر داشتم
طرف همیشه با یک موتور سر قرار می امد و هر دارویی را که می خواستم دولا پهنا حساب می کرد اگر هم با پیک موتوری می فرستاد  کرایه پیک موتوری دو برابر معمول بود

دیروز  که وسط شهر بودم یادم امد  که برای عید احتیاج به تعدادی بوپرنورفین دارم گفتم  حالا که  نزدیک ناصر خسرو هستم یک زنگی به طرف بزنم
بعد از زنگ گفت دکتر کجایی و من ادرس دادم گفت تا یک ربع دیگه ان جا هستم  قیمت بوپرو هم برای شما بسته ای 30 هزارتومان است
5 دقیقه مانده به زمان ملاقات زنگ زد دکتر من دارم با ماشنیم می ام بالا برو بالاتر از چهار راه وایسا گفتم ماشنیت چیه گفت شاسی بلنده و قطع کرد ؟
وقتی رسید دیدم بله طرف بر خلاف معمول که همیشه با یک موتور می امد این دفعه با یک ماشین شاسی بلند خارجی  اخرین مدل امد وقتی سوار شدم گفتم مبارکه .
گفت دکتر دارو ها خانه مان است و برای اولین بار منو به خانه اش برد و وقتی با ماشین وارد پارکینگ خانه اش شدم دیدم بله بابا ایوالله عجب خانه ای .
خلاصه نمی خواهم از خانه و زندگی و ماشین های که در پارکینگ داشت بگم فقط این را می گویم که  بعد از دیدن وضعیت مالی یک دارو فروش  در این مملکت و مقایسه ان با وضع خودم  دچار یک حالت افسردگی شدم و پیش خودم گفتم اگر من هم از ابتدا به جای  اینکه دنبال علم دانش رفته بودم دنبال کار ازاد و دلالی رفته بودم زندگیم این طور که الان هست نبود و به خودم گفتم ؟
گور پدر علم و دانش voiding به این مدرک دکترا ؟
voiding معادل با Urinate به معنی ادرار کردن است که عوام به ان شاشیدن می گویند

 

هیچ نظری موجود نیست: