101فن ازدواج موفق (حکمیت در زمان دعوا)


101فن ازدواج موفق
همیشه در جلسه دوم یا سوم از دختری که به خواستگاری او رفته اید بپرسید که چه کسی را در بین اقوام و فامیل و دوستان از نظر فهم و شعور قبول دارد و حرف چه کسی را بدون چون و چرا قبول میکند .
این مسله بسیار مهم است زیرا در زند گی  زنا شویی همیشه قهر و کدورت بین همسران به وجود می آید.
و اگر این قهر به درازا بیانجامد علاقه از بین رفته و کار ممکن است به طلاق بکشد .و همیشه وجود شخصی که زن حرف او را قبول داشته و حکمیت او را در رابط با اختلافات زنا شویی به پذیرد   یکی از مهمترین مسایل در زندگی آینده شما است .اگر زن گفت (من هیچ کسی را در خانواده قبول ندارم 25 نمره منفی دارد)دختری که هیچ کس را عاقل و فهیم نمی داند در صورت دعوا حتی اگر حق هم با شما باشد (همیشه دو طرف در دعوا به در صدی مقصر هستند )به هیچ وجهه نمی توان او را با حرف های عقلایی از قهر منصرف و او را وادار به بازگشت به خانه نمو د .اگر دختر گفت من خودم را فقط قبول دارم باز مصداق اول است و 25 نمره منفی دارد  .ولی اگر دختری گفت که من حرف دایی یا خا له خود را در بست قبول دارم و ایشان انسانی اگاه و بی غرضی هستند در اینجا دختر 10 نمره مثبت می گیرد زیرا این فرد که مورد قبول زن شما است یکی از کسانی است که در صورت دعوا بین زن و مرد می تواند پادر میانی و قضاوت نماید . بعدا باید به صورت با شخصی که دختر گفته که قبول دارد تماسی گرفته تا ببیند ایا واقعا شخص بی طرفی است و ایا در گذشته برای حل مسایل خا نوادگی دیگران قضاوت و وا سطه آشتی بوده است مرد نیز باید  هر کسی را که در خانواده زن صادق و دررستکار تشخیص دارد باید به عنوان حکم بپذیرد .

هیچ نظری موجود نیست: