مملکت داریم وقتی مفدرون مفتری شد .

مملکت داریم وقتی مفدرون مفتری شد . 
متاسفانه سطح آگاهی و معلومات در بین مسئولین جامعه نسبت به مواد مخدر انچنان پایین است که جای بسی تاسف است . 
کسانی که در این مملکت خط اول مبارزه با مواد مخدر هستند هیچ اگاهی از مواد مخدر ندارند . 
در این رابطه بدتر از انها مطبوعات و رسانه ها هستند که بدون توجه و مطالعه مبادرت به چاپ بعضی از گفتار مسئولین می کنند و باعث ابرو ریزی ایران و ایرانی در جهان می شوند . 
وقتی که برای بار اول یک مقاله درباره مخدر مفدرون نوشتم در تمام ایران فقط سه مقاله درباره مفدرون در کل اینترنت  فارسی بود . 
اکنون که بیش از ۵۰ مطلب درباره مخدر مفدرون نوشتم باز هم می بینیم که رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در مصاحبه خود  این ماده مخدر را مفتری یا مفتریک می نامد . 
البته بعضی رسانه ها که دارای خبرنگارهای باهوش بودند در درج مطلب انر ا تصحیع کرده و مفدرون نوشتند ولی اکثر قریب به اتفاق رسانه ها انرا به صورت مفتری یا مفتریک نوشته و این امر باعث می شود که اگر خدای ناکرده یکی از کشورهای خارج بخواهد مصاحبه اقای رئیس پلیس ایران را ترجمه و در مطبوعاتش درج کند ابروی ایران و جمهوری اسلامی می رود و به ما خواهند خندید.  
فوبوس بی پرده
رئیس پلیس میارزه با مواد مخدر  یک مملکت که اسم یک ماده مخدر را بلد نباشه و مفدرون را بگه مفتری  چطور می خواهد با مواد مخدر مبارزه کنه .تازه یک سری بی سوادتر همون را هم می نویسند مفترین
ایشان حتما به متامفتامین می گه  ما تو اونف تف امین
به متیل دی اکسی متامفتامین می گه معتادابکسی تف امین ؟
 مطبوعات بی سواد ؟

بیش از337 تن مواد مخدر در 10ماهه گذشته درکشور کشف شد  - وی در پایان وجود هرگونه مواد مخدر با نام قارچ مقدس و مفتری را در ایران رد کرد و گفت: تاکنون این دو ماده مخدر در ایران مشاهده نشده است. ...
2 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، ورود دو نوع ماده مخدر جدید به کشور تحت نام های «قارچ مقدس» و «مفتریک» را رد کرد و گفت: این موضوعات بیشتر اخبار اجتماعی: لمون پرس-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: مفترین و قارچ  

یک در خواست به گوگل بدهید همه این مصاحبه ها را جمع کنید و اصلاح کنید به خدا تو دنیا مسخرمون می کنند که کشوری که بالاترین میزان معتادا ی جهان را دارد بی سوادترین افراد را درباره مواد مخدر داره ؟ 

هیچ نظری موجود نیست: