فلو فدرون

فلو فدرون
ازبس یک عدهای در ایران از روی عمد به شیشه گفتن مت امفتامین مقامات هم باورشون شد که بابا شیشه مت امفتامین هست .
گویا این کلک را تولید کننده های مواد مخدر به دولت ایران زدند تا انها را از اصل بسیاری ماجراها  دور کنند و به بی راهه بکشانند . این ها هم که ده شاهی سواد ندارند .
در این راستا این وب لاگ داستانی را از یک سری مواد مخدر که قرار است در اینده وارد بازار بشود و دست کمی از افدرون (شیشه ) نداره را برای شما می نویسد .البته لازم به توضیع است که نویسنده این مقاله  از طرف باند جهانی مواد مخدر مورد تهدید قرار گرفته که در صورت فاش شدن برنامه مافیای جهانی مواد مخدر در ایران انو را ترور میکند ولی سر و جان فدای وطن و مردم خوب ایران .ما از مرگ حراسی نداریم .
 رازهای گروه پسودو افدرین
امروز داروهای مخدر زیادی را از گروه کاتینون که حلقه اصلی ان مشابهت ساختمانی با پسودو افدرین دارد را شرکت های داروسازی دارند می سارند و از ژوئن 2010 بعضی از انها وارد بازار جهانی شده است .و بسیاری دیگر نیز قرار است با گرفت مجوز در کشورهای مثل ایران به صورت قانونی به عنوان داروی ضد افسردگی فروحته بشود از این داروها به نافی رون NAPHYRONE که از پیرو والیرون مشق می شود (با نام تجاری O-2482 and naphthylpyrovalerone) و فلو فدرون  قرار است به کشورهای جهان سوم صادر بشه .اما اش انچنان شور است که بعضی کشورها به بعضی از این داروها مجوز نداند مثل انگلستان و نروژکه به داروی فلو فدرون اجازه مصرف ندادند.
حالا ما لیست این داروها را بنویسم یا نه چون پول هنگفتی توش است بلاخره وارد می شود حالا دولتی نه ازاد .

Flephedrone, also known as 4-fluoromethcathinone (4-FMC), is a stimulant drug of the phenethylamine, amphetamine, an d cathinone

هیچ نظری موجود نیست: