کوفت زگیل تناسلی .توکسوپلاسموز .کاوازاکی .فقر آهن

=جوانی هستم 19 ساله به تازگی بر روی آلت تناسلی من دانه های کوچک مثل انگشتان دست زده علت چیست ؟
اگر شما مقاربت مشکوک داشتید با احتمال اینکه دچار بیماری زگیل تناسلی شده اید برای درمان باید به پزشک مراجعه کنید .
= بیماری کوفت چیست ؟
در قدیم اکثرا ایرانیها بیماری سفلیس داشتند که عوام به آن کوفت می گفتند در واقع اسم دیگر بیماری سفلیس در ایران کوفت است (اکثرا در قدیم مادرها که می خواستند به بچه ها فحش بدهند می گفتند بچه انشالله کوفت کاری بگیری )
=دکتر به من وشوهرم و بچه ام گفته که بیماری کاوازاکی گرفتیم این بیماری چیست و آیا ارتباطی با موتور سواری دارد ؟؟
خیر بیماری کاوازاکی هیچ ارتباطی به موتور و موتور سواری ندارد بلکه نوعی ویروس است که از طریق حیوانات به خصوص میمون به انسان منتقل و با بثورات جلدی مثل سرخجه خود را نشان می دهد ،خود من و خانواده یک بار در ضمن رفتن به باغ وحش این بیماری را گرفته ام میزان شیوع ان در ایران زیاد است .
=بیماری توکسوپلاسموز چیست ؟|
توکسوپلاسموز یک بیماری انگلی است که عامل آن توکسو پلاسموز گوندیی است که غالبا در مدفوع گربه و پرندگان و خاک دیده می شود و اگر زنی در دوران بارداری به ان مبتلا شود ممکن است بچه ناقص خلقه به دنیا بیاید .
=آیا کسانی که از مواد مخدر شیشه و یا کوکایین استفاده می کنند بعد از قطع دچار بیماری افسردگی می شوند ؟
بله ،به دلیل آنکه میزان هورمون آدرنالین و دوپامین در این افراد به دلیل مصرف مواد مخدر مصرف شده و بعد از ترک بدن دچار کمبود این هورمونها در مغز می شود شخص دچار حالت افسردگی و بی حالی شدید می شود .
=خانمی هستم دچار کمخونی فقر آهن دکتر به من قرص آهن داده ولی کمخونی من خوب نشده است چرا ؟
از حدود 10 سال قبل در ایالات متحده امریکا پروتکل درمانی برای کم خونی فقر آهن تغیر کرده است ضمن بررسی های انجام شده در زنانی که با خوردن آهن به تنهایی کم خونی آنها خوب نمی شود امروز مخلوطی از آهن و مس داده می شود که صد در صد باعث بهبودی می شود ولیکن در ایران هنوز پزشکان فقط آهن را به تنهایی می دهند .

هیچ نظری موجود نیست: