علل گرایش به مسیحیت در ایران

علل گرایش به مسیحیت در ایران
به خاطر امریکا رفتن مسیحی نشوید ؟
فعالیت مسیونر های مذهبی بعد از انقلاب
بعد از انقلاب اسلامی ایران .مبلغان مذهب مسحیت در شکل و فرم جدیدی شروع به فعالیت در ایران کردن دستجات مختلط از پسران و دختران مذهبی با استفاده از شعر و اهنگ و محافل مختلط و تحت تاثیر قرار دادن احساسات جوانان به خصوص طبقه دانشگاهی به خوبی توانستند بسیاری از جوانان ایرانی را به مسلک خود در آورند .به خوبی به یاد دارم که در سال 1359 به همراه دوستم به یکی از این مجالس رفتم دختران و پسران با گیتار شعری را در مورد مسیح و روح خدا می خواندند و انسان نا خوداگاه تحت تاثیر محیط جو گیر می شد و دوستم که پدرش مسلمان و یک حاجی بازاری بود و چند ماهی بود که مسیحی شده بود من را تشویق به تغییر مذهب نمود .در آنروز عمق مسله را درک ننموده تا اینکه پس از سی سال موقعی که در منطقه پونک ساکن شده بودم با تعدای زیادی از کارمندان دولت روبرو شدم که مسیحی شده بودند و جالب اینکه  این اشخاص چه در شناسنامه و چه در محل کار خود را مسلمان معرفی می کردند .و جالبتر اینکه پدر و مادر مسلمان که مسیحی شده بودند اطفال خود را هر یکشنبه به کلیسا می بردند .و در منزل انها فقط صحبت از مهر و ایمان به عیسی مسیح (ع) بود .
این مسله نشان می دهد که دولت و سردمداران مذهبی ایران نتوانسته اند به خوبی مسایل اسلامی را در بین ایرانیان بسط و گسترش دهند و گسترش تغییر مذهب در ایران با روند رو به رشدی در حال افزایش است .

وزاتخانه حشیش و وزیر جهانی حشیش راجر کریستی THC Ministry



هیچ نظری موجود نیست: