باز دولت از بازار مواد مخدر روانگردان عقب ماند (مجیک ماشروم )


باز دولت از بازار مواد مخدر روانگردان عقب ماند (مجیک ماشروم
حدود ۸ سال است که ماده مخدر روانگردان قارچ جادویی یا همان مجیک ماشروم بین جوانان و طبقات مختلف ایرانی رایج شده است . 
تازه بعد  از این همه مدت  مطبوعات و رسانه ها  تازه با مطرح کردن مصرف مجیک ماشروم و عناوینی چون مواظب مصرف ماده مخدر  جدید توهم زای مجیک ماشروم  باشید .مثل همیشه علاوه بر اینکه هیچ اطلاع رسانی صحیع نمی کنند بلکه به نوعی تبلیغ غیر مستقیم برای این قارچها کرده و باعث رواج  بیشتر ان می شوند . 
مجیک ماشروم  در ایران تاریخچه کوتاهی دارد به دلیل اشنا نبودن مردم با طرز کشت و استفاده ان این ماده بعد از انقلاب و در حدود سالهای ۱۳۷۰ منحصر به گروه خاصی بود که  به خارج سفر کرده بودند و هاگ های (اسپور) انرا جهت کشت به ایران اورده بودند .این گروه انگشت شمار که اکثرا جزو افراد متمول جامعه بودند در ویلا های شخصی خود در شمال و نمک ابرود اقدام به پرورش وکشت قارچهای جادویی کرده و اکثرا در مهمانی ها و پارتی های که در شمال می گرفتند از این ماده استفاده می کردند . 
به مرور با افزایش معلومات جوانان و ارتباطات اینترنتی عده ای با استفاده از سایت های که محل فروش هاگ ها و محیط های رشد ان بود با وارد کردن انها از حدود ۵ سال قبل شروع به کشت و برداشت و استفاده ازمجیک ماشروم   را کردند . 
این ماده امروز در مهمانی ها و پارتی های جوانها در شمال شهر به خوبی جا افتاده است و یکی از مواد مخدر روانگزدان در این پارتی ها است . 
و طبق معمول باز دولت و دست اندرکاران مبارزه با مواد مخدر روانگردان دیر از مسله مطلع شده و بعد از شیوع این ماده  در ایران تازه بفکر هشدار دادن افتادند
opium.site: مجیک ماشروم -قارچ جادویی -قارچ مقدس -السحر الفطر-Magic ...
opium.site: مجیک ماشروم و قیمت های ان در بازار تهران
opium.site: همه در ایران باید یک بار 5 گرم قارچ جادویی (مجیک ماشروم ...
opium.site: خطرات کشت و مصرف مجیک ماشروم (قارچ جادویی )
opium.site: تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز بر روی مجیک ماشروم
opium.site: اعتیاد به مجیک ماشروم هم چیز بدی نیست باعث رونق ...

opium.site: همه چیز درباره مجیک ماشروم-Magic Mushroom

هیچ نظری موجود نیست: