اگر قادر به درمان معتاد به شیشه بطور سرپایی نیستید و او دچار خشونت و رفتار پرخاشگرانه و خطرناک است چکار بکنید

با سلام.وقت بخیر.در ابتدا از وقتی که برای اطلاع رسانی و آموزش در این سایت ارزنده می کنید,کمال تشکر را دارم.
متاسفانه من و خانواده ام با یک مشکل بزرگ دست به گریبان هستیم و آن اعتیاد برادر30 ساله ام به شیشه است (که البته این یک حدس80 درصدی است که شیشه مصرف میکند طبق آنچه از علائم نسبی وگفته های همگاران و رییسش متوجه شدیم)که حتی باعث اخراج وی از شغل بسیار خوبی که داشت شده است.
ایشان به هیچ عنوان پذیرای موضوع اعتیاد خود نیستند.و بسیار رفتار پرخاشگرانه و خطرناک دارند.
هر تلاشی ک کردیم جواب نداد میخواستیم به عنوان راه حل نهایی با دادن5عدد قرص دیازپام در حالی که خوابیده به زور به کمپ منتقلش کنیم.آیا کار درسنی است؟در غیر این صورت پیشنهاد شما چیست؟ممنون میشم هر چه سریع تر راهنمایی بفرمایید.با سلام.وقت بخیر.در ابتدا از وقتی که برای اطلاع رسانی و آموزش در این سایت ارزنده می کنید,کمال تشکر را دارم.
متاسفانه من و خانواده ام با یک مشکل بزرگ دست به گریبان هستیم و آن اعتیاد برادر30 ساله ام به شیشه است (که البته این یک حدس80 درصدی است که شیشه مصرف میکند طبق آنچه از علائم نسبی وگفته های همگاران و رییسش متوجه شدیم)که حتی باعث اخراج وی از شغل بسیار خوبی ک داشت شده است.
ایشان به هیچ عنوان پذیرای موضوع اعتیاد خود نیستند.و بسیار رفتار پرخاشگرانه و خطرناک دارند.

هر تلاشی ک کردیم جواب نداد میخواستیم به عنوان راه حل نهایی با دادن5عدد قرص دیازپام در حالی که خوابیده به زور به کمپ منتقلش کنیم.آیا کار درسنی است؟
در غیر این صورت پیشنهاد شما چیست؟ممنون میشم هر چه سریع تر راهنمایی بفرمایید.
جواب
سلام
در زمانی که بیمار توسط اطرافیان قادر به کنترل نیست و خشونت او ممکن است برای اطرافیانش زیانبار باشد کمپ رفتن الزامی است اما ما کمپی را قبول داریم که در ان هر هفته بیمار توسط یک  پرشک درمانگر ویزیت شود  و بیمار در کمپ دارو بگیرد والا رفتن به کمپ های که بدون دارو  و درمان  هستند و با  بیمار  مثل زندانی رفتار می کنند نتیجه ای ندارد و بیمار یک هفته نشده پس از خروج دوباره شروع به مصرف می کند اول با مسئولین کمپ صحبت کنید و موافقت انها را بگیرید بعد  یک دکتر درمانگر اعتیاد پیدا کنید و با هماهنگی بیمار را در کمپ بستری کنید

هیچ نظری موجود نیست: