بی تی ماده مخدر جدیدBT

بی تی ماده مخدر جدید 
BT محصول کشور هندوستان است و نحوه استعمال و اثرات آن نیز همانند ماده مخدر «ناس» است.به تازگی ماده مخدری به نام تجاری BT در فروشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.
به گزارش فارس، پس از هجوم بی‌سابقه مخدرهای جدید و کنار گذاشته شدن مواد افیونی سنتی، به تازگی تمامی تلاش توزیع‌کنندگان مواد مخدر بر آلوده کردن جوانان به خصوص قشر دانش‌آموز متمرکز شده است.
به تازگی ماده مخدری به نام تجاری BT در فروشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.
این ماده مخدر در بسته‌هایی سبز رنگ و با طعم انواع میوه‌ها به مردم خصوصاً جوانان عرضه می‌شود.
BT محصول کشور هندوستان است و نحوه استعمال و اثرات آن نیز همانند ماده مخدر «ناس» است. این ماده مخدر بیشتر در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها به فروش می‌رسد.
اعتیاد، تحریک و سرخوشی، گیجی و احساس خارج شدن بخار سرد از مغز، از دست دادن تعادل روحی و رفتاری از عوارض روانی این ماده مخدر است.  
منبع مطبوعات . 
بازرسان بهداشت محیط شهرستان خنج در پی بازدیهای خود ازمراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تعداد 6بسته (105گرمی) ماده مخدر BT کشف و ضبط نمودند.این ماده مخدر که در بسته‌هایی سبز رنگ و با طعم انواع میوه‌ها به مردم خصوصاً جوانان عرضه می‌شود، محصول کشور هندوستان است و نحوه استعمال و اثرات آن نیز همانند ماده مخدر «ناس» است. این ماده مخدر بیشتر در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها به فروش می‌رسد.اعتیاد، تحریک و سرخوشی، گیجی و احساس خارج شدن بخار سرد از مغز، از دست دادن تعادل روحی و رفتاری از عوارض روانی آن است   

هیچ نظری موجود نیست: