یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم

یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم
کوکائین یا کک یکی از انواع مخدرهاست که به دلیل قیمت نجومی‌اش در مقایسه با مواد مخدر دیگر با اقبال کمتری از سوی معتادان همراه است اما باندهای مافیایی در سالهای اخیر توانسته‌اند مصرف این مخدر را در میان قشر مرفه جامعه و به ویژه جوانان رواج دهند.

به گزارش عصر امروز به نقل از مهر، کوکائین ماده مخدری است که اثر مخرب آن دهها برابر مخدرهای سنتی است. ماده مخدری که مصرف آن از دهه ۷۰ به بعد در میان قشر مرفه جامعه رواج پیدا کرد و اکنون با گذشت ۲۰ سال روند اعتیاد به این ماده کشنده افزایش بی سابقه ای یافته است. کوکائین که از ماده کوکا گرفته می شود بیشتر در کشورهای حوزه آمریکای جنوبی و لاتین کشت می شود و در ایران به دلیل مسافت طولانی با محل کشت با قیمتهای بسیار گرانی و در اماکنی خاص توزیع می شود.

کوکائین ماده مخدر قشر مرفه/ هر گرم ۱۲۰ هزار تومان
در میان مواد مخدر موجود در بازار ایران کوکائین گرانترین ماده موجود است. ماده ای که مصرف هر گرم آن ۱۲۰ هزار تومان هزینه دارد. براساس تحقیقات انجام شده در میان معتادان کوکائین ۹۵ درصد آنها دارای وضعیت مالی بسیار خوب هستند و برخی از آنها تنها برای تفریح اقدام به کشیدن این مواد می کنند.

رامتین یکی از جوانان معتاد به کوکائین می گوید: ابتدا در مهمانی های شبانه برای شاد شدن کوکائین مصرف می کردم اما کم کم به این ماده معتاد شدم و دیگر نتوانستم آن را ترک کنم. روزی ۷۰۰ هزار تومان کوک مصرف می کنم تا بتوانم سرپا باشم.

اعتیاد به کوکائین مثل هروئین است و ترک آن بسیار سخت است. این ماده مخدر خطرناک به عنوان پای ثابت برخی مهمانی های شبانه در شمال شهر مورد استفاده قرار می گیرد و روزانه چندین جوان دیگر را به دام اعتیاد می کشاند. ماده ای که گفته می شود تا ۱۲۰ میلیون تومان در هر کیلو معامله می شود.

شادی یکی دیگر از دختران معتاد به کوکائین می گوید: اولین بار پس از مصرف حس خیلی خوبی داشتم و سه روز در این دنیا نبودم. شاد شاد بودم و هیچ غمی نداشتم. وقتی می خواستم ناراحتی هایم را فراموش کنم مقداری از این ماده مصرف می کردم اما بعد از مدتی فهمیدم اعتیاد دارم و دیگر بی کوکائین نمی توانم زندگی کنم. دو بار برای ترک اقدام کردم اما بازهم توسط دوستانم در مهمانی معتاد شدم.

آمریکا رتبه اول مصرف کوکائین در دنیا/ آماری از معتادان ایرانی در دست نیست در حالی که ۱۵ میلیون نفر در جهان به کوکائین معتاد هستند آمریکا رتبه نخست مصرف کنندگان کوکائین را دارد. همچنین اسپانیا با داشتن سه معتاد در میان یکصد جمعیت خود رتبه نخست اعتیاد به کوکائین را در میان کشورهای اروپایی دارد. اگرچه آمارها در مورد ایران هنوز مشخص نیست اما دکتر محمد علی جعفرنژاد کارشناس اعتیاد در این باره به مهر می گوید: به نظر نمی رسد تعداد معتادان کوکائین در ایران نگران کننده باشد اما با توجه به رواج این ماده در مهمانی های شبانه و حجم ورود مواد مخدر جدید به بازارهای جهانی این موضوع می تواند در آینده نگران کننده باشد.
آماری از معتادان کوکائین در کشور وجود ندارد
جعفرنژاد، کارشناس اعتیاد

او تاکید می کند: متاسفانه افراد معتاد به این ماده مخدر پس از مدتی پرخاشگر شده و اقدام به ناسازگاری کرده و اطرافیان از وضعیت آنها به ستوه می آیند. توهمات ایجاد شده در مصرف کنندگان کوکائین با شیشه یکسان است و نمی توان گفت این ماده اعتیاد ندارد.

کوکائین دام موساد است/ افزایش نگران کننده اعتیاد به کوکائین
اما با وجود اینکه جعفرنژاد آمار معتادان کوکائین را نگران کننده نمی داند مجید ابهری استاد دانشگاه و آسیب شناس در این باره به مهر می گوید: کوکائین یکی از مواد مخدر گروه هایپرها است که ریشه آن از ماده کولا در کلمبیا و پرور و بخشی از آمریکای لاتین به دست می آید. هم اکنون مافیای موساد در حال ترانزیت مواد مخدر به ایران از طریق خاک عراق است. این مواد بیشتر از طریق مسافران یا از روشهای غیر متعارف وارد می شود. قیمت بالای این ماده مخدر باعث شده است تا خرده فروش با مخلوط کردن کوکائین و هروئین خالص مواد ناخالص را به مشتریان بدهد.

شیوع مصرف کوکائین در میان هنرمندان و ورزشکاران
مصرف کوکائین در میان هنرمندان و ورزشکاران در سالهای اخیر افزایش یافته است. تاکنون بارها اخبار مختلفی از اعتیاد هنرمندان و ورزشکاران ایرانی به کوکائین گزارش شده است. در آخرین مورد نیز تست یک فوتبالیست لیگ برتری مثبت اعلام شد. بازیکنی که متهم به استفاده از مواد نیروزاست «س.ع.ح» نام دارد. این بازیکن در سال اول حضور خود در لیگ برتر با چنین اتهامی روبرو شده است. گفته می شود بازیکن دوپینگی تنها چهار سال از حضور در میادین محروم می شود.
کوکائین در بزم های شبه روشنفکری و هنرمندی بیشتر رواج دارد
مجید ابهری آسیب شناس


در همین حال بسیاری از هنرمندان نیز که با چند فیلم مشهور می شوند برای نشان دادن حس روشنفکری یا رهایی از تنهایی به کوکائین پناه می برند. ابهری در این باره می گوید:ا ز آنجا که استفاده از کوکائین در جامعه ایران امتیازی برای روشنفکری و هنرمندی در سطح بالا تلقی می شود در محافل شبه روشنفکری یا بزم های شبه هنری کوکائین دست به دست می شود.

یکی از هنرمندان نه چندان مشهور در این باره می گوید: پس از چند بار حضور در جمع های هنرمندان متوجه شدم برخی از آنها در میهمانی ها کک مصرف می کنند. من نیز متاسفانه در این ورطه غوطه ور شدم و امروز که آلوده‌اش شده‌ام با گذشت چهار ماه از اعتیاد دیگر کسی سراغی از من نمی گیرد.

کوکائین هم ردیف مواد مخدر سنتی است
مجازات مصرف کنندگان کوکائین به علت موارد نادر آن همیشه در سایه ای از ابهام وجود داشته است. عیسی خرازانی بازپرس شعبه سوم دادسرای ورامین در این باره می گوید: مجازات کوکائین هم ردیف مواد مخدر سنتی است و مجازات آن با تریاک برابری می کند. تاکنون به شخصه هیچ پرونده ترانزیت کوکائین را بررسی نکرده ام. به نظر نمی رسد سونامی کوکائین وجود داشته باشد اما نمی توان وجود آن را در کشور نفی کرد.

تاثیر کوکائین روی مغز و سیستم عصبی
اما کوکائین چه آسیبهای بر سلامت روان و جسم مصرف کنندگان دارد. دکتر محمد کمال نیا در خصوص عوارض کوکائین به مهر می‌گوید: کوکائین می تواند موجب بی نظمی های قلبی شده و باعث مرگ ناگهانی شود. در واقع بسیاری از افراد مشهور در اثر مصرف کوکائین، جان خود را از دست داده اند. در طول مصرف طولانی مدت گشاد شدن مردمک، کاهش اشتها، اشکال در ادرار کردن، کاهش وزن، کم خونی، رنگ پریدگی، اختلال در هضم غذا، تهوع، اسهال، لرزش و تشنج، پرش عضلات، آب ریزش دائمی بینی، و کاهش نیروی جنسی بروز خواهد کرد.

به گفته وی ، چنانچه فرد کوکائین را از راه بینی استنشاق کند، در درازمدت امکان خونریزی مکرر از بینی و سوراخ شدن تیغه های بینی وجود دارد.

با این همه افزایش مصرف کوکائین در میان قشر مرفه جامعه واقعیتی انکارناپذیر است که نمی توان به دلیل شیوع کمتر مصرف آن در مقایسه با مخدرهایی همچون تریاک، شیشه و کراک آن را نادیده گرفت. پدیده ای که بنا به گفته آسیب شناسان اجتماعی گسترش در سالهای اخیر در میان برخی اقشار جامعه گسترش یافته و تهدیدی جدی برای جوانان این طبقه از جامعه محسوب می شود. 


opium.site: معتادان یونانی به خاطر ۷۰۰ یورو خود را ألوده به ویروس ایدز ...

ماده مخدر کوکائین و ماری جوانا در جو کره زمین کشف شد

تست کوکائین

کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم

ماده مخدر یونانی (مخلوط پودر کوکائین با ماریجوانا )Greek

دختر ۱۴ ساله بر اثر تزریق هروئین مخلوط با کوکائین و متامفتامین مرد

زنان سریعتر به کوکائین معتاد می شوند

كشف كوكائين در مقر سازمان ملل متحد

ریچارد اشتراوس و کوکائین (مخدر و خلاقیت )-Richard Strauss

کشف کوکائین (کراک)در الت تناسلی مردCrack Rocks Found In Penis

مغز فرزندان افراد معتاد به کوکائین ، مستعد پذیرش اعتیاد می شود

لیندا وانگ بازیگر فیلم های پورنو مرگ بر اثر مصرف زاناکس الکل و کلرال هیدرات

مرگ با مصرف زاناکس و الکل
 Linda Wong pornographic actress
لیندا وانگ بازیگر فیلم های  پورنوگرافی متولد۱۹۵۱در هاوایی است . 
او یک چینی ژاپونی دو رگه بود که عکس هاش در سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۰ زینت بخش مجله پلی بوی بود  . 
لیندا وانگ در سال ۱۹۸۷ در حالی که در انتظار محاکمه برای جعل یک نسخه برای خرید کدئین بود بعلت خوردن قرص زاناکس با الکل و کلرال هیدرات  در گذشت

opium.site: استفاده از آلپرازولام هوس به مصرف ماریجوانا را افزایش می ...

معتادین به متامفتامین تزریقی بیشتر از دیگر معتادان خودکشی می کنند

 
پژوهشگران می گویند آمار خودکشی در میان معتادان تزریقی  به متامفتامین(شیشه) در مقایسه با دیگر معتادان ، حدود هشتاد درصد بیشتر است .

کارشناسان مرکز بهداشت عمومی میلمن در نیویورک اعلام کردند آن دسته از معتادانی که مواد مخدر از جمله متامفتامین را از طریق تزریق مصرف می کنند ، در مقایسه با معتادان دیگر ، هشتاد درصد بیشتر به خودکشی تمایل نشان می دهند .

پژوهشگران می گویند مسیر معمول میان تزریق متامفتامین و ارتکاب رفتار خودکشی مستلزم بررسی و تحقیقات بیشتر است ولی احتمالا سازوکاری متشکل از رابطه عصبی ؛‌اجتماعی و ساختاری در این میان نقش دارد .

به گفته آنها معتادانی که متامفتامین تزریق می کنند ،‌در مقایسه با دیگران منزوی تر و از لحاظ اجتماعی از حامیان کمتری برخوردارند .

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس ، بنابراین تلاش برای جلوگیری از ارتکاب خودکشی باید بخشی از برنامه اصلی درمان و ترک اعتیاد در این بیماران باشد . 
opium: مراحل تزریق و آماده سازی متامفتامین (شیشه)+عکس
CHOKING GAME بازی خفگی- بازی غش Fainting game
 

تست کوکائین

 
بسیار اتقاق می اقتد در موقع خرید جنسی را به اسم کوکائین می فروشند و بعد مشخص می شود که  جنس کوکائین نیست . 
راحت ترین و سریعترین  راه تست کوکائین   
سر انگشت خود را به کوکائین زده و به روی لثه های آرواره فوقانی دهان بمالید  لثه بعد از مدت کوتاهی بی حس می شود هر چقدر سرعت بی حس شدن لثه  ها سریعتر باشد کوکائین خالص تر است . و هر چقدر خلوص بیشتر باشد ناحیه بیشتری از لثه و لب و گاهی زیر بینی را بی حس می کند .
البته باید چند بار اینکار را کرده باشید تا زمان و قدرت بی حس شدن لثه  با میزان خلوص کوکائین دستتان بیاید  . 
کوکائین یک بی حس کننده موضعی است و قبلا  قطره چشمی ان در اعمال چشم پزشکی استفاده می شد 
 کوکائین چیست کوکائینوئید چیست کوکائین صنعتی چیست کوکائین سنتتیک چیست

opium.site: فنیل تروپان ها phenyltropanes هزار ماده مشابه با ماده مخدر ...

ماده مخدر کوکائین و ماری جوانا در جو کره زمین کشف شد

تست کوکائین

کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم

ماده مخدر یونانی (مخلوط پودر کوکائین با ماریجوانا )Greek

دختر ۱۴ ساله بر اثر تزریق هروئین مخلوط با کوکائین و متامفتامین مرد

زنان سریعتر به کوکائین معتاد می شوند

كشف كوكائين در مقر سازمان ملل متحد

ریچارد اشتراوس و کوکائین (مخدر و خلاقیت )-Richard Strauss

کشف کوکائین (کراک)در الت تناسلی مردCrack Rocks Found In Penis

مغز فرزندان افراد معتاد به کوکائین ، مستعد پذیرش اعتیاد می شود

در خط قطار تهران خرمشهر برنج مصنوعی چینی به خورد مسافران می دهند


در سفری به خرمشهر با قطار در رستوران با غذاهای کنسرو شده و برنج کنسرو شده روبرو شدم اول فکر کردم  قطارهای رجا برای حفظ سلامتی مسافران چه ابتکاری زده است اما ؟
بعد از اینکه در کنسرو برنج را باز کردند با دیدن دانه ای برنج که به یک اندازه بدون شکستکی بود با اون قد بلندشون متوجه شدم ای وای  پای  برنج مصنوعی چینی به ایران باز شده است .
روی جعبه کنسرو برنج یکی از مارک های مشهور تولید کننده های مواد غذایی بود گفتم ال الله یک کمش را بخورم ادم را که نمی کشه ؟
خوردن همان و دل درد گرفتن همان  گفتم خوب ما مسافرم و یک بار می خوریم اما بدبخت این  کارکنان قطار تهران خرمشهر که نمی دانند چه گندی را دارند می خورند
یک قوطی کنسرو برنج هم گرفتم و با خودم به تهران اوردم و روش چند تا ازمایش کردم و عکس هم گرفتم که به دلیل کندی سرعت اینترنت نتوانستم  انها را براتون اپلود  کنم
خدا معده ایرانی ها را از برنج مصنوعی چینی حفظ کند
انشاالله ؟
برنج مصنوعی  چینی چیست
چینی ها برنج مصنوعی را از ترکیب سیب زمینی و  صمغ (Resin) پلاستیک که از نفت به عمل می آید و ماده خطرناکی است، تهیه و به بازار آورده اند که اگر در ظاهر آن دقت کامل شود مشکل می توان تشخیص داد که دانه های برنج در قالب های مخصوص به طور مصنوعی درست شده اند. تارنمای veryvietnam که یکی از منابع خبری مهم در این مورد است می نویسد که:
اگر شخصی حدود سه کاسه کوچک برنج مصنوعی چینی را بخورد مثل اینکه یک کیسه پلاستیکی را خورده، به عبارت دیگر مواد سمی و صمغ موجود در مقدار برنج مورد بحث برابر صمغ یک کیسه پلاستیکی متوسط است که در نهایت سبب بیماریهای مزمن غیر قابل درمان شده و مرگبار خواهد بود.

کشف کاندوم حاوی متامفتامین (شیشه)در واژن دو زن +عکس

مالزی

دو زن مالای که مواد مخدر را در واژن خود جاسازی نموده بودند، نتوانستند از چنگال پلیس مالزی فرار کنند و پلیس با بیرون کشیدن دو کاندوم هر یک حاوی 200 گرم متامفتامین، هم موضوع را علنی نمود و هم مجرمین را راهی زندان کرد. 

 

سکس با گلشیفته فراهانی و رکتوم خالی از علم

روش های قاچاق مواد مخدر (قاطر )(پیک )Mule (smuggling)

زنی که در داخل واژن خود 54 بسته هروئین و پول نقد پنهان کرده بود -روش های قاچاق مواد مخدر (قاطر )(پیک )Mule (smuggling)

opium: متامفتامین مخدر همجنسگرایان مرد درPNP پارتی و پلی Party ...

opium: سکس با متامفتامین در بست از جلو با دست جنده ای که شاعر بود

opium: نکسوس مخدر سکسی

opium: كشف كوكائين در مقر سازمان ملل متحد

opium: ماده مخدر کوکائین و ماری جوانا در جو کره زمین کشف شد

opium: کشف کوکائین (کراک)در الت تناسلی مردCrack Rocks Found ...

آرام‌بخش یا مسکن‌های طبیعی بدن

آرام‌بخش یا مسکن‌های طبیعی بدن

--------------------------------------------------------------------------------


اندورفین‌ها (Endorphin) یا مسکن‌های طبیعی بدن موادی هستند که از غدد مخاطی و هیپوتالاموس ترشح می‌شوند و اثر اصلی آن‌ها تسکین درد است. اندورفین ها که مرفین طبیعی بدن نیز خوانده می‌شوند، در حقیقت بسیار شبیه به مرفین عمل می‌کنند و تولید آن‌ها در زمان فعالیت بدنی، هیجان، احساس درد، خوردن غذاهای تند، احساس عشق و اوج لذت جنسی است.





--------------------------------------------------------------------------------


آندروفین‌ها در سلول‌های عصبی و دستگاه عصبی مرکزی به عنوان ماده واسطه عصبی و یا تحریک‌کننده‌های عصبی فعالیت می‌کنند.



عواملی که موجب افزایش آندروفین‌ها می‌شوند

1- ورزش

با انجام ورزش‌های شدید، میزان غلظت آندروفین افزایش می‌یابد که این عامل موجب ایجاد نشاط و حالت مطلوب در ورزشکاران رشته‌های استقامتی و به ویژه در دوندگان ماراتون می‌گردد. در حین ورزش، غلظت بتاآندروفین حتی تا 5 برابر افزایش می‌یابد.



2- ارتباط مطلوب با مردم

ارتباط با مردم، تولید اندورفین را افزایش می‌دهد. داشتن رابطه خوب با شخصی دیگر، باعث بهبود اخلاق هر دوی شما می‌شود.



3- نوازش و ماساژ پوست

هر گونه نوازش و ماساژ حتی کرم مالیدن به سطح پوست، باعث تحریکات هورمونی در بدن می‌شود، این تحریکات می‌تواند درد را کاهش دهند، استرس و فشارهای عصبی را خنثی کنند و قدرت یادگیری و مصونیت سیستم ایمنی بدن را افزایش دهند. نوازش‌های خوشایند، آزاد کننده آندروفین است که قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.



4- فشردن پا

چمباتمه زدن و فشردن پا، تولید طبیعی هورمون جوانی را به شدت زیاد می‌کند.



5- روزه داری

روزه‌داری، از لحاظ معنوی موجبات آرامش روحی را در افراد روزه‌دار فراهم می‌کند. همچنین، به واسطه افزایش اندورفین‌ها که در زمان روزه‌داری سطح آن‌ها در خون بالا می‌رود، شرایط روحی و روانی بهتری برای فرد ایجاد می‌کند. این موضوع موجب آرامش و آسایش خاطر و نیز افزایش سطح هوشیاری و تمرکز در فرد روزه‌دار می‌شود.

روزه‌داری با استراحت دادن به دستگاه گوارش و فرستادن خون کافی به سراسر بدن به ویژه به دستگاه مغزی ـ عصبی و ایجاد فرصت کافی برای فعالیت مناسب و کافی فکری و همچنین عبادات سازنده به سلامت بدن کمک بسیار می‌کند.



6- خنده

شادی و خنده عملکرد سیستم ایمنی بدن را تعالی می‌بخشد، خصوصا تولید سلول‌هایی که به طور طبیعی به حفاظت بدن از بیماری و سرطان کمک می‌کنند.

خنده، آزاد شدن آندورفین را در مغز افزایش می‌دهد. آندروفین، به شما احساس خوب بودن می‌دهد.

یک دقیقه از ته دل خندیدن معادل 45 دقیقه ورزش، انسان را سر حال می‌آورد. روزانه 15 دقیقه خندیدن، بخش زیادی از منافع حاصل از پیاده روی صبحگاهی را در برداردمردم شاد، سالم‌تر و طولانی‌تر زندگی می‌کنند. بنابراین مطالب خنده‌دار دلخواهتان را بخوانید، فیلم‌های کمدی مورد نظرتان را ببینید و بخندید.



7- تنفس در هوای پاک

نفس کشیدن صحیح برای از بین بردن مواد سمی و زاید، بسیار مهم می‌باشد. هر انسانی در حدود 30 درصد از مواد سمی بدن خود را از طریق روده‌ها دفع می‌کند، اما بقیه مربوط به دستگاه تنفسی می‌باشد. همچنین از طریق نفس کشیدن، ذهن و فکر باز می‌شود، انرژی افزایش پیدا می‌کند و خلق و خو بهبود پیدا می‌کند.



8- بوهای خوشایند

بوییدن، تاثیر مستقیمی روی بدن و ذهن انسان دارد. وقتی شخص اعصاب بویایی خود را تحریک می‌کند، سیستم لیمبیک مغز خود را فعال می‌سازد که با حافظه و روحیه شخص در ارتباط می‌باشد.

رفع افسردگی به وسیله یاسمن، انبساط خاطر با اکالیپتوس، شادمانی و هوشیاری به وسیله گریپ فروت به دست می آید. روغن این گیاهان را روی شقیقه، گردن یا نقاطی دیگر از بدن خود بمالید.

روشی دیگر این است که این گیاهان را بجوشانید و بخار آن‌ها را با بینی استنشاق کنید.



9- گل ها

گل‌های رنگارنگ تاثیر قدرتمندی روی ذهن دارند. آن‌ها می‌توانند حتی در زمان استرس زیاد، سبب بهبود خلق و خوی بیمار شوند.



10- طب سوزنی

باعث ترشح اندروفین شده و تنفس بیمار منظم‌تر می‌گردد و بیمار احساس گرمی و آرامش می‌کند.



اثرات مفید خندیدن و خوش اخلاقی

* بهبود زخم

بد اخلاقی و رفتار خشونت آمیز، طول مدت بهبود زخم‌ها و کبودشدگی‌ها را افزایش می‌دهد، اما خوش رفتاری و مثبت اندیشی موجب می‌شود که میزان واسطه شیمیایی سایتوکین در بدن افزایش یابد. سایتوکین موجب می‌شود سلول‌هایی که برای ترمیم زخم یا هر نقطه‌ی آسیب دیده از بدن مورد نیاز هستند، سریع‌تر تکثیر شوند، در نتیجه زخم زودتر بهبود می‌یابد.



* طولانی شدن عمر

خوش خلقی، باعث پایین آمدن ضربان قلب و کاسته شدن فشار خون می‌گردد. ترشح هورمون ایمونوگلوبولین، با میزان خندیدن و خوش خلق بودن، ارتباط مستقیم دارد. ایمونوگلوبولین، به مبارزه دستگاه ایمنی بدن با باکتری‌ها و میکروب‌ها کمک کرده و شخص را برای مقابله با بیماری‌ها آماده می‌کند.



* خنک کردن مغز

خنده با ایجاد تغییراتی در راه‌های تنفسی، باعث می‌شود هوای بیشتری در بینی جریان یافته و به سرد شدن مغز کمک کند و هر چه مغز خنک‌تر باشد، شادتر خواهیم بود.



* پیشگری از بیماری‌های قلبی

خنده، نوعی ماساژ قوی برای قلب است. کسانی که دچار حمله قلبی شده‌اند، روزانه با حداقل 30 دقیقه خندیدن می‌توانند احتمال حمله قلبی دوم را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.



* تمرکز و یادگیری

پس از خنده احساس آرامش به وجود می‌آید و با خود تمرکز را به همراه می‌آورد. خندیدن، باعث ایجاد آرامش فکری می‌شود و فرایند یادگیری را آسان می‌کند.

کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

امروزه کشور چین یکی از تولید کننده های کوکائین در جهان است . 
بر خلاف انچه اکثر مردم فکر می کنند که کوکائین فقط منشا گیاهی دارد امروز  با استفاده از ماده تروپونین به راحتی می توان کوکائین ساخت . 
یکی از بزرگترین تولید کنند های تروپونین در جهان کشور چین است . 
تروپونین در چین  امروزه تبدیل به کوکائین صنغتی می شود و به کشورهای اسیایی صادر می شود  
کوکائین ساخته شده در چین فرق زیادی با کوکائین طبیعی ندارد فقط قیمت ان بسیار ارزانتر است و به جای کوکائین طبیعی و به قیمت ان فروخته می شود  
کوکائینی که در ایران است  بین ۲۰ تا ۳۰ در صد خلوص دارد.

opium.site: مصرف کوکائین پیر شدن مغز را سرعت میبخشد

opium.site: Norcocaine نورکوکائین متابولیت کوکائین باعث اثرات ...

opium.site: 2'-Acetoxycocaine دو استوکسی کوکائین...

Cocaethylene کوکا اتیلن (کوکائین با الکل )(Wine cocaine)

opium: زنان سریعتر به کوکائین معتاد می شوند

opium: تست کوکائین

opium: Tropinoneتروپینون ,کوکائین

opium: کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

8. opium: عوارض مصرف کوکائین +عکس

7. opium: ماده مخدر یونانی (مخلوط پودر کوکائین با ماریجوانا )Greek

6. opium: ماده مخدر کوکائین و ماری جوانا در جو کره زمین کشف شد

5. opium: یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم

3. opium: ریچارد اشتراوس و کوکائین (مخدر و خلاقیت )-

تقاضا برای مواد مخدر جدید افزایش یافته است

سازمان ملل متحد می‌گوید که افزایش مصرف داروهای ترکیبی و تجویزی، موفقیت‌های کسب‌شده در مبارزه با کوکایین و هرویین را تحت‌الشعاع قرار داده است.
دفتر جرایم و مواد مخدر سازمان ملل متحد (UNODC) در گزارش سالانه خود آورده است که مصرف مواد روان‌گردان جدید در اروپا افزایش یافته است.

بنا بر اعلام این نهاد، گونه‌های تازه ای از مواد ترکیبی و مصنوعی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.
بنا بر گزارش دفتر جرایم و مواد مخدر سازمان ملل متحد، این مواد به عنوان جایگزین‌های "قانونی" برای کوکایین و اکستاسی ارائه شده‌اند.
در این گزارش آمده است: "هر ساله تولیدات تازه‌ای بدون اعمال نظارت و کنترل و با هدف پاسخ به تقاضای روزافزون و متنوع برای مواد روان‌گردان تولید می‌شود."
این مواد جدید شامل داروهای ترکیبی و همین طور مواد متشکل از حشیش، کوکایین یا تریاک است.
بنا بر اعلام UNODC، این مواد غالبا برای فرار از قوانین و قواعد موجود در زمینه مبارزه با مواد مخدر و برای جبران کمبود مواد دیگر تولید می شود.
داروهای تجویزی، جایگزین روان‌گردان‌ها
در این گزارش همچنین آمده است که استفاده غیر پزشکی از داروهای تجویزی نیز در کشورهای در حال توسعه و توسعه‌یافته در حال گسترش است.
در اروپا –که در گزارش سازمان ملل متحد از آن به عنوان یکی از "نوآورترین" مناطق در زمینه تولید مواد جدید یاد شده– ۴۰ ماده تازه از ابتدای سال ۲۰۱۰ شناسایی شده است.
داروهایی همچون پیپرازین، کاتینون، کانابینوئیدهای ترکیبی، تریپتامین و فنتیلامین از جمله این مواد هستند.
پپرازین  در اصل برای درمان کرم‌های انگلی و همین طور به عنوان داروی ضد افسردگی تجویز می‌شود. مشتقات آن غالبا با عنوان اکستاسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مفدرون نمونه‌ای دیگر از مواد جدید است که غالبا به عنوان جایگزینی برای آمفتامین یا کوکایین استفاده می‌شود. ماده دیگری که با عنوان "ادویه" شناخته می‌شود، فراورده‌ای ترکیبی است که تاثیری مشابه حشیش دارد.
در مجموع بنا بر تخمین سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۹ بین ۱۴۹ تا ۲۷۲ میلیون نفر مواد غیرمجاز مصرف کرده‌اند.
بنا بر اعلام سازمان ملل متحد در سال‌های اخیر کاهش پیوسته مصرف هرویین و کوکایین در تقابل با افزایش استفاده از مواد محرک از نوع آمفتامین یا ATS قرار گرفته است.
opium.site: از کجا بفهمیم طرف ماده مخدر شیشه مصرف کرده است
  • مخدر روانگردان جدید چارلی شین Charly Sheen
  • مخدر روانگردان نمک حمام bath salts drugs (Badesalz...
  • عنکبوت روانگردان سیدنیAtrax robustus حاوی ماده م...
  • سمندر آتش (سقنقور ) و الکالوئید سمندرین (سامانداری...
  • آموزش روشهای مصرف قرص های روانگردان از سایت اینترن...
  • چگونه امریکا و اسرائیل مردم جهان را معتاد به خرید ...
  • علائم مصرف اسپایس spice (ماریجوانای صنعتی )چیست ؟
  • زنگ خطر برای ماری جوانای صنعتی spice در تهران به ...
  • حشرات مخدر روانگردان محرک نیروی جنسی (عقرب سر قرمز...
  • مگس میوه معتاد به متامفتامین (شیشه )از گرسنگی مرد
  • شروع دوباره جادو وعلوم ماورا الطبیعه با Osiris ازی...
  • فاز دوم رواج ماده مخدر کوکائین با گران شدن ارز شرو...
  • Speed (Amphetamin, Methamphetamin)
  • کانابینوئید صنعتی AM-2201 چیست ؟
  • ماده مخدر جدید چین سفید Alphamethylfentanyl-China...
  • ماده مخدر جدید صنعتی دیمتوکائین مشابه با کوکائین D...
  • ماده مخدر جدید صنعتی Desoxypipradrol دارای اثراتی...
  • ماده روانگردان صنعتی کانابینوئید UR-144 چیست
  • زاهدان شهر تریاک و پان و پان پراک .حوت . ناس . ناس...
  • ماده مخدر جدید روانگردان متیوپروپامین Methiopropam...
  • گروه مخدرهای روانگردان کاتینون ها Cathinones
  • متامفتامین Methamphetamin، Desoxyn
  • شروع دوباره جادو وعلوم ماوراءالطبیعه با Osiris ازی...
  • مصرف متامفتامین با کافئین caffeine and methamphet...
  • پوستر اثرات کافئین بر روی بدن انسان
  • مصرف زیاد کافئین توهم شنوایی و بینایی می دهد.Caffe...
  • شروع دوباره جادو و علوم ماوراء الطبیعه با Osiris ا...
  • Sali da Bagno e Zombie, la verità vera!(مخدر نمک ح...
  • La méphédrone. mephedrone.مفدرون
  • بیماری قلبی ریویCOPD چیست و چه ارتباطی با PACK YE...
  • اثرات سایکوسوماتیک گناه و گفتن حقیقت در ادیان ومع...
  • آدمخواری Cannibalismبا ماده مخدر نمک حمام MDPVو پ...
  • کابوی مشهور امریکایی بافلوبیل تریاکی بودBuffalo Bi...
  • سکس با عنکبوت بیوه سیاه black widow spiderخطر مرگ...
  • چرا در بین اعراب ماده مخدر شیشه (متامفتامین )رایج نشد

    چرا در بین اعراب شیشه رایج نشد ؟
    مسله اعتیاد به شیشه یک مشکل جهانی است اما در بررسی امار معتادین به ان می
    بینیم  که معتادین به ماده مخدر متامفتامین(شیشه) در بین کشورهای عربی از بقیه کمتر
    است .چرا ؟
    شاید مهمترین دلیل ان استقاده از مخدر طبیعی خط (قات ) باشد
    خط ادولیس  گیاهی است که در کشورهای افریقایی به خصوص در یمن کاشت می
    شود و صد ها سال است اعراب از ان به عنوان یک مخدر تفریحی استفاده می کنند
    این گیاه به صورت ازاد و بدون مانع در قهوه خانه های یمن سرو می شود البته در
    بقیه کشورهای  عربی این ماده کمی گران است ولی سالها است مصرف ان در
    عربستان و کشورهای  عربی رواج دارد .

    ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه) با متامفتامین

    ترک اعتیاد به  متامفتامین( شیشه ) با متامفتامین
    الماس را الماس میبرد ؟
    در ایران برای ترک اعتیاد به تریاک از شربت تریاک استفاده می شود ایا نمی توان برای  
    ترک اعتیاد به
    متامفتامین از متامفتامین استفاده کنید  .

    فرمول شیمیایی متامفتامین بسیار مشابه با گروه کاتینون و به خصوص متکاتینون است .

    متامفتامین و متکاتینون و کاتینون با اینکه داری فرمول شیمیایی تقریبا یکسان هستند  

    ولی به علت اینکه وضعیت اکسیژن در زنجیره جانبی انها از لحاظ فضایی با هم  

    متفاوت است اثرات اعتیاد اور و نشئگی انها با هم فرق دارد

    متامفتامین و متکاتینون  داری اثرات اعتیاد اوری شدید و نشئه کننده است اما در مورد  

    کاتینون اثرات این طور نیست .

    کاتینون داری اثرات نشئه کننئگی ضعیف  بوده و اعتیاد اوری ان از متامفتامین و  

    متکاتینون بسیار کمتر است .

    کاتینون   نه به راحتی متامفتامین و متکاتینون می تواند از سد عروق مغری رد شود  

    این امر باعث می شود کاتینون بتواند اثرات  متامفتامین  را به مقدار جزیی تقلید کند .

    بدون انکه اعتیاد اوری متامفتامین (شیشه )  را داشته باشد

    فرمول شیمیایی کاتینون cathinon

    فرمول شیمیایی کاتینون


  • دانشمندان جنایتکار نازی و کشور اسرائیل و شرکت های ...
  • مخدر روانگردان متاکلروفنیل پپرازین meta-Chlorophen...
  • مرگ با اکستاسی با پرکاری تیروئید Hyperthyroidism a...
  • ترامادول با چه دوزی تشنج می دهد Tramadol and Seizu...
  • مفدرون ماده مخدر جدید mephedrone, چیست
  • ماده مخدر جدید کروکودیل Desomorphine چیست
  • کروکودیل مخدری که اول ایرانی ها را خورد ؟crocodile...
  • تاریخچه ماده مخدر روانگردان مفدرون از فرانسه تا اس...
  • سکس با گلشیفته فراهانی و رکتوم خالی از علم
  • روش های قاچاق مواد مخدر (قاطر )(پیک )Mule (smuggli...
  • زنی که در داخل واژن خود 54 بسته هروئین و پول نقد پ...
  • مورچه مخدر روانگردان ((حامل عسل ))Myrmecocystus SP...
  • تست مواد مخدر در زمان خرید (تست مشخص کننده اکستاسی...
  • زن امریکایی بعد از مصرف (bath salt) مخدر نمک حمام ...
  • حشرات روانگردان دارای مواد محرک جنسی Cantharidin ...
  • عرضه گسترده قطره محرک جنسی با طعم سوسک(اسپانیش فلا...
  • Women Addicts In IRAN (PHOTOS ).
  • محلول متامفتامین (شیشه ) و محلول های مواد مخدر sol...
  • راز تولید کوکائین طبیعی Secrets of Natural Cocaine...
  • گسترش مصرف مخدر جدیدی به ‌نام "كروكودیل" در ایران
  • Who discovered the drug crocodile -Desomorphine چه...
  • Bath salts drug and CIA mind control project(mk-ul...
  • ماده مخدر کروکودیل چه فرقی با مخدر کراک (ایران )CR...
  • مخدر روانگردان و مواد شیمیایی پژوهشی چیست ؟resea...
  • ساخت و قاچاق فروش مواد مخدر دست آویز مخالفین و موا...
  • مصرف ریتالین می تواند استرس stress و اضطراب بدهد ...
  • ریتالین تقلبی و داروهای تقلبی fake ritalin pills
  • بررسی فرمول و طریقه سنتز ماده مخدر متامفتامین .kro...
  • در ساخت ماده مخدر کراک ایران از سولفید هیدورژن hyd...
  • Krokodil،مخدر کروکودیل آپگرید به Crack کراک می شو...
  • ساخت مخدر کروکودیل krokodil drug synthesisدر روسیه...
  • اثرات دیازپام و ریتالین در بالغین و کودکان بیش فعا...
  • چرا نام مخدر "krokodil" (крокодил, crocodile)کروکو...
  • ساخت هیدرویدیک اسید Preparation of Hydriodic Acid ...
  • رحیمی :گسترش مواد مخدر ریشه در کتاب تلمود یهودیان ...
  • مصرف‌کنندگان مواد مخدر در جهان تا سال ۲۰۵۰ میلادی ...
  • مرگ ناشی از مواد مخدر در ایران دو برابر شده است
  • سن اعتیاد در ایران به ۱۵ کاهش یافته است
  • ۲۶ ژوئن (۵ تیرماه) روز جهانی مبازره با مواد مخدر د...
  • ماری جوانا و حشیش در صدر پرمصرف ترین مواد مخدر در ...
  • Cathinon کاتینون

     ساختار شیمیایی cathinone
    کاتینون ماده ای که در رده محرک ها (آمفتامین ) تقسیم بندی می شد .این ماده به صورت طبیعی در گیاه کات ادولیس (خط ادولیس ) در یمن وجود دارد
    به نظر می رسد با اینکه این ماده قدرت معادلی با مواد مخدر امفتامینی دارد ولی اثرات وابستگی و اعتیاد  به ان کمتر از متامفتامین باشد
    کاتینون یک مهار کننده مونو امینو اکسیداز است و بی اشتهایی می دهد فرم خوراکی ان بعد از 20 دقیقه اثر می کند و در دوز سمی می تواند هیپر ترمی و تشنج بدهد.
    از کاتینون می توان برای ترک دیگر مواد مخدر گروه  آمفتامین مثل متامفتامین (شیشه) استفاده کرد

  • فرق بین کاتین.کاتینون .متکاتینون Cathine-Cathinone-Methcathinone
  • شربت ترک اعتیاد شیشه (انتی متا )با ماده موثره کاتینون ساخت ایران

  • Propiophenone پروپیوفنون ماده اولیه ساخت کاتینون و متکاتینون

    Propiophenone
    پروپبوفنون  ماده اولیه در ساخت ماده کاتینون  و متکاتینون  است
    این ماده به شکل محلول بوده ولی در اب حل نمی شود ولی در الکل و اتر و تولوئن بنزن حل می شود
     

    کاندوم گران شد

     
    قیمت کاندوم  ظرف یک ماده گذشته  تا سه برابر افزایش یافته است . 
    قیمت یک بسته کاندوم از ۲۶۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان رسیده است . 
    به نظر می اید  این افزایش قیمت باعث خواهد شد بسیاری از زوج های جوان از کاندوم استفاده نکنند که خود این مسله باعث افزایش میزان حاملگی  های نا خواسته و افزایش شیوع  بیماری های مسری جنسی و ایدز  خواهد شد  
    عجیب است در کشوری که در خط اول  حمله بیماری ایدز قرار دارد بجای انکه سرنگ های یک بار مصرف   و کاندوم را ارزان کنند با افزایش قیمت ان و عدم کنترل قیمت انها به دامنه شیوع بیمار های مقاربتی و ایدز  کمک می کنند . 
    لباس های طراحی شده با کاندوم قابل شستشو با اب منی - متامفتامین ... 
    کاندوم زنان (اسفنج داخل واژن )Vaginal contraceptive sponge ... 
    خود پرداز های کاندوم چه شد؟ - متامفتامین .شیشه.کراک.حشیش=phobus ...

    ماده مخدر کوکائین و ماری جوانا در جو کره زمین کشف شد

    شناسايي آثار مواد مخدر در جو زمين
    تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۴۷
    خطرات آلودگي هوا به شكل دود خودروها و كارخانه‌ها امري ثابت شده است؛ اما اكنون دانشمندان ايتاليايي با كشف آثاري از مواد مخدر در جو زمين، آن را براي سلامت انسان مضر خوانده‌اند.

    به گزارش ايسنا، دانشمندان موسسه تحقيقات آلودگي جوي در رم توانسته‌اند آثاري از كوكائين و ماري‌جوانا را در هواي اطراف ده‌ها شهر در ايتاليا شناسايي كنند.

    آنها همچنين موفق به كشف ارتباط آماري بين سطح كوكائين و گونه‌هاي خاصي از سرطان و همچنين بين سطوح ماري‌جوانا و اختلالات رواني شده‌اند.

    اين محققان با بررسي كيفيت هوا در ۵۹ شهر ايتاليا در مناطق متفاوت و در ماههاي تابستاني و زمستاني به دنبال نشانه‌هايي از كوكائين و کانابينوئيد كه ماده فعال ماري‌جوانا است، پرداختند.

    آنها علاوه بر ارتباط اين مواد با مشكلات سلامتي، موفق به شناسايي تمركز بالاتر مواد در مناطقي كه پليس به دستگيري گروه‌هاي بزرگ پرداخته، شدند.

    Cocaethylene کوکا اتیلن (کوکائین با الکل )(Wine cocaine)

    کوکائین با بوی سیب زمینی و ادرار ؟Cocaine abuse with potatoes and urine odor

    opium: کشف کاندوم حاوی متامفتامین (شیشه)در واژن دو زن +عکس

    تست کوکائین

    کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

    یک معتاد به کوکائین :روزی 700 هزار تومان کوک مصرف می کنم

    ماده مخدر یونانی (مخلوط پودر کوکائین با ماریجوانا )Greek

    دختر ۱۴ ساله بر اثر تزریق هروئین مخلوط با کوکائین و متامفتامین مرد

    زنان سریعتر به کوکائین معتاد می شوند

    كشف كوكائين در مقر سازمان ملل متحد

    ریچارد اشتراوس و کوکائین (مخدر و خلاقیت )-Richard Strauss

    کشف کوکائین (کراک)در الت تناسلی مردCrack Rocks Found In Penis

    مغز فرزندان افراد معتاد به کوکائین ، مستعد پذیرش اعتیاد می شود