لزوم تاسیس رشته مهندسی شیمی مواد مخدر در ایران

چرا در ایران رشته مهندسی شیمی مواد مخدر نداریم
ایران یکی از کشورهای است که دارای بالاترین میران تعداد معتاد در جهان است .
لزوم شناخت انواع مواد مخدر امروز در ایران جزو الزامات و واجبات است .ولی هنوز نه نیروهای انتظامی نه سازمان های دیگری که در رابطه با مواد مخدر هستند  هیچ چیزی درباره مواد مخدر نمی دانند .
در همه جهان نیروهای انتظامی دارای گروهی از مهندسان زبده شیمی و لابراتوارهای مجهز هستند که بعد از کشف انواع مواد مخدر نسبت به ازمایش و تجزیه و شناخت ان اقدام و مسئولین و جامعه را از خطرات واقعی ان اگاه می کنند و دیدبان مواد مخدر در جامعه هستند  .
چه خوب است دانشگاهای ما اقدام به تاسیس رشته مهندسی شیمی مواد مخدر نماید .
با توجه به نیاز سریع و مبرم جامعه در ایران در این راستا نیروهای انتظامی می توانند با انتخاب افرای که دارای لیسانس شیمی هستند و بورسیه نمودن انها و اعزام انها به خارج برای دو سال و تحصیل در رشته دکترا با گرایش مهندسی شیمی مواد مخدر و استخدام انها در بازگشت زمینه ایجاد اولین هسته از کارشناسان فنی در زمینه مواد مخدر در ایران را ایجاد نمایند .
بدیهی است که همین افراد می توانند بعدا به عنوان استاتید در این رشته ها به امر تدریس در دانشگاهای که رشته لیسانس شیمی مواد مخدر را تاسیس می کنند باشند 
در ارتباط با 
تاسیس دانشکده مواد مخدر -تاسیس دانشگاه شیمی مواد مخدر -تاسیس رشته مخدر شناسی -رشته شناخت مواد مخدر -لیسانس مهندسی مواد مخدر 
دکترای مواد مخدر -فوق دیپلم مخدر شناسی .رشته شناخت مواد روانگردان .رشته دانشگاهی مواد مخدر روانگردان 
Streetdrugs University
طنز 
بابا این رشته اگر تو  ایران تاسیس بشه دانشجویانش بیچاره می شوند ؟
می دانی چرا ؟چون این رشته کلاس های عملی هم دارد بیچاره همشون عملی می شوند ؟؟

 

هیچ نظری موجود نیست: