اثرات اشک زنان بر روی میل جنسی و کاهش خشم و ترک اعتیاد در مردانpheromones

http://topnotchfm.com/wp-content/uploads/2011/03/tears.jpgاثرات اشک زنان بر روی میل جنسی  و کاهش خشم و ترک اعتیاد در مردان 
اشک زنان باعث دل رحم شدن مردان و کاهش خشم انها می شود
اشک زنان قدرت جنسی مردان را کاهش می دهد
نویسنده 
خواص زیادی در اشک و گریه کردن زنان است که می توان از ان استفاده کرد 
مقالات زیر نشان دهنده اثرات اشک زنان بر روی هورمون های مردان است اما مسله جالب این است که زمانی که یک معتاد نئشه است اگر  زن و بچه هایش با محبت و از روی عشق  و علاقه(ترحم ) برای مرد معتادشان گریه کنند(یا مادر معتاد ) اکثر معتادان تحت تاثیر این گریه کردن  قرار می گیرند و نشئگی از سر انها خواهد پرید 
جالب توجه ترین مسله در اشک زنان  که در این مقاله به ان اشاره نشده است فرم و حالت روحی روانی زن در موقع گریه کردن است 
زنان در حالت های مختلف اشک می ریزند زنی ممکن است از روی ترحم برای دیگری  گریه کند یابرای ظلمی که به او رفته است و یا از روی خشم و یا نفرت و یا درد 
هر کدام از این اشک ها دارای خواص خاصی است که چون بدن زن در حالت  روحی و روانی خاص فرم مخصوصی از هورمون ها را ترشح می کند که ان مقدار هورمون  به مقدار کم  با اشک خارج و حکم یک فرومون pheromones را دارد که دستورات خاصی را به مرد القا می کند(به تجربه برای من ثابت شده است که اشکی که مادر برای فرزند می ریزد دارای فرومون بیشتری است و وای به حال معتادی که گریه  مادرش را به بیند مواد  مخدر کوفتش می شود )
در واقع  هر نوع از اشک زنان دارای  فرومون خاصی است که می تواند یک پیام عصبی به خصوص  را به مغز یک  مرد یا اطرافیان  القا کند 
در مراسم های عزاداری هم وقتی مادری برای مرگ فرزندش گریه می کند این فرومون از طریق هوا بر روی احساسات دیگران و به خصوص مردها تاثیر می گذارد و حتی سنگ دل ترین مردان هم به گریه می افتند و دل رحم می شوند 
 فرومون چیست pheromones
فرومون pheromones مواد شیمیایی هستند که حشرات (به خصوص زنبور )از بدنشان ساطع کرده  و می تواند باعث تغییر در فیزیولوژی و  رفتار دیگر حشرات  شود  این ماده در زنبور عسل یکی از اصولی ترین راهای ارتباطی بین مللکه با دیگر زنبورها است 

(Napoleon's Josephine)پاورقی 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikd18baWQRInwfQJz0YipJV3-nurJXyr3A2tNepoEvKwdCtynrrLB6yK0ZvzJ8vBw8ZkUF9NIAeMYl5ipTpSxXf3OAOOKRC8L_zVUGGEv9y59f7B4UHsCfvcGPsOGbB6LMznbjskCf1u8/s1600/Napoleon+Tells+Josephine...jpgناپلئون می گوید بزرگترین سلاح زنان گریه است .
جالب اینکه وقتی زنان کارشان یک جایی گره می خورد با گریه کردن کار خود را از پیش می برند و با استفاده از فرمونی که  از اشکشان ترشح می کنند در واقع مردان و اطرافیان خود را جادو کرده و تحت کنترل در می اورند ,و مرد را وادار می کنند که ان کاری را که می خواهند انجام بدهد

نکته 
از قدیم گقته اند اگر پدری می خواهد مراسم ختم پرشوری داشته باشد باید دختر داشته باشد  و دخترش برای او در ختم گریه کند ؟؟
http://www.niazerooz.com/Im/P/90/0921/Safe6345928969570.jpg زیرا دختر در مراسم مرگ پدر ان چنان گریه می کند و داد وضجه می زند   که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد که همه به گریه می افتند ؟؟
 در واقع همان فرومونی که از اشک دختر در سوگ  پدر  از چشم ها  خارج می شود  تا مسافات زیاد ی همه را تحت تاثیر قرار می دهد 
این مسله در مراسم های عزاداری به طور کلی صدق می کند 
نکته 
زنان  به دلیل داشتن هورمون های اکسی توسین و استروژن فرم های فرومون زیاد تری از اقایان داشته و هر نوع اشک انها در هر زمان از قاعدگی  یا حالت احساسی فرمان خاصی را به دیگران القا می کند اما مردان در بدنشان بیشتر  هورمون تستسترون دارند و اشک انها به این دلیل زیاد متنوع و دارای فرومون های زیادی نیست ؟؟ 
pheromonesفرومون جنسی  و چادر در زنان 
یکی از پست های من درباره اثرات چادر در فرومون جنسی زنان بود که متاسفانه به دلیل حذف وبلاگ phobus ان مقاله هم حذف شد اما به طور مختصر می گویم که فرومون ها علاوه بر اشک در زنان در بدن انها وجود دارد و استفاده از چادر می تواند از انتشار فرومونی که از بدن زن خارج و مردان را تحت تاثیر قرار می دهد  به مقدار زیاد ی جلوگیری می کند و شاید علت  تاکید استفاده از حجاب  در دین اسلام  برای زن همین کاهش فرومونی باشد که از بدن زن ساطع و مردان را تحت تاثیر قرار میدهد.
اثرات اشک زنان بر روی میل جنسی  و کاهش خشم و ترک اعتیاد در مردان 
اشک زنان قدرت جنسی مردان را کاهش می دهد
ازمایشات دانشمندان اسرائیلی ها روی اشک زنان نشان داد که اثرات فیزیکی ان در مردان باعث کاهش هورمون جنسی تستسترون و ناتوانی جنسی شود .
 درمطالعه ای در اسراییل نشان دادشد که اشک های زنان از نظر فیزیکی و روانی بر مردان تاثیرگذار است. دانشمندان می گویند که براساس تحقیقات بعمل آمده در این تحقیقات اشک های زنان قدرت جنسی را در مردان کاهش می دهد.
اشک زنان باعث دل رحم شدن مردان و کاهش خشم انها می شود
وقتی زن‌ها اشک می‌ریزند، بوی اشک مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر حتی اشک را نبینند و صدای گریه را نشنوند، خشمشان کم‌تر می‌شود. به علاوه اشک، نه گفتن به زبان شیمیایی به میل جنسی مردان است.

http://cagroves1.files.wordpress.com/2011/01/tears1.jpgانسان‌ها در موقعیت‌های متفاوتی اشک می‌ریزند. البته اشک مخصوص انسان نیست و در موجودات دیگر هم دیده می‌شود. اما آیا اشک ریختن فقط تاثیر فردی دارد و مثلا شما را آرام‌تر می‌کند، یا این که روی دیگران هم می‌تواند اثری داشته باشد؟ ‌شاید سوال جالب‌تر این باشد که اشک چه‌طور روی دیگران تاثیر می‌گذارد؟
اولین حدس دانشمندان این بود که اشک ریختن روی احساس شادی یا غم دیگران تاثیر دارد؛ اما با کمال تعجب مشخص شد که اشک افراد تاثیری روی شادی و یا ناراحتی دیگران ندارد و تغییری نه در جهت مثبت و نه منفی در خلق دیگران ایجاد نمی‌کند. بلکه مهم‌ترین تاثیر اشک، کاهش میل جنسی در مردان است!
به گزارش نیوساینتیست،‌ محققین دانشگاهی در خاورمیانه اشک‌های دو زن را که در حال تماشای یک فیلم غمگین بودند جمع‌آوری کرده و دستمال کتانی را به آن آغشته کردند. همچنین محلول نمکی درست کردند و پس از قطره قطره ریختن آن روی صورت همان زن‌ها، دستمال دیگری را با این محلول نمکی آغشته کردند. بررسی این محققان روی تاثیر بوی اشک متمرکز شده بود!
از 24 داوطلب مردی که در این مطالعه شرکت کردند، هیچ‌کدام با بوییدن اشک و محلول نمکی، نتوانستند تفاوت آن‌ها را تشخیص بدهند. سپس از آن‌ها خواسته شد که در سه حالت به یک سری عکس از چهره زنان نگاه کنند و به جذابیت آن‌ها امتیاز بدهند. در حالت اول با دستمال آغشته به محلول نمکی زیر بینی، در حالت دوم با دستمال آغشته به اشک زیر بینی و در حالت سوم بدون هیچ دستمالی.
محققین به این نتیجه رسیدند که فقط بوی اشک واقعی، ‌امتیازی را که مردان به جذابیت می‌دهند، کاهش می‌دهد. به علاوه بوی اشک هیچ تاثیری بر ارزیابی آن‌ها از شدت غم تصویر زنان نداشت.
سپس برای این که مشخص شود آیا غم تاثیری بر کاهش میل جنسی مردان دارد یا نه، ‌عکس‌ها را با یک فیلم غمگین عوض کردند. پژوهشگران این‌بار برای ارزیابی میل جنسی،‌ میزان تستوسترون موجود در بزاق مردان را اندازه گرفتند و متوجه شدند که فقط در مردانی که هنگام تماشای فیلم، دستمال آغشته به اشک واقعی را بو می‌کردند، هم در طول پخش فیلم و هم بعد از آن،‌ مقدار تستوسترون کاهش یافته است. این شاخص دیگری است که کاهش میل جنسی را تایید می‌کند.
محققین برای اطمینان بیشتر، آزمایش دیگری انجام دادند. این‌بار در حالی که محققین با تصویربرداری ام.آر.آی عملکردی، الگوی فعالیت مغزی داوطلبنا را مشاهده می‌کردند، به آنها فیلم‌هایی نشان دادند که در شرایط عادی به افزایش تستوسترون منجر می‌شود. آزمایش چندین بار تکرار شد: با فیلم‌های شاد، غمگین و خنثی، در حال بوییدن اشک واقعی، محلول نمک و بدون بو. مقایسه الگوهای مغزی هم نشان داد اشک عامل خاموشی میل جنسی در مردان است.
ابن نتایج بدان معنی است که اشک نوعی پیام شیمیایی می‌فرستد که روی مردان تاثیر می‌گذارد و این مستقل از دیدن یا شنیدن اشک ریختن زنان است! اما این تاثیر اشک به چه دردی می‌خورد؟
محققان بر این باورند که هدف اشک، نه کاهش میل جنسی مردان که کاهش سطح تستوسترون است که عامل اصلی رفتار پرخاشگرانه و خشونت در مردان است. بنابراین اشک با بوی خود به طرزی نامرئی قدری از خشم مردان می‌کاهد.
از سوی دیگر،‌ اشک نوعی پاسخ «نه» از طرف زن به مرد است، آن هم به زبان شیمیایی!‌ برای مثال مطالعات تایید می‌کنند که زنان در طول عادت ماهانه که برای بارداری اصلا مناسب نیست، بیشتر اشک می‌ریزند و این می‌تواند ارزش زیستی نقش اشک را در کاهش میل جنسی نشان دهد.


در ارتباط با -اشک زنان داروی ضد تجاوز .اشک زنان تستتسرون مردان را کاهش می دهد .اشک زنان کنترل خشم مردان .اشک زنان نئشگی رادر مردان کاهش می دهد اشک زنان داروی ترک اعتیاد اشک زنان برای مردان معتاد ..داروی ترک اعتیاد گریه زنان است .زنان با گریه کردن نه می گویند اشک زنان کاهش لیبیدو در مردان .اشک و گریه داروی ترک اعتیاد .اشک مادر باعث کاهش نشئگی معتاد می شود .اشک مادر باعث ترک اعتیاد می شود
pheromone (from Greek φέρω phero "to bear" + hormone from Greek ὁρμή - "impetus") is a secreted or excreted chemical factor that triggers a social response
In Women's Tears, a Chemical That Says, 'Not Tonight, Dear


'BBC News - Women's tears reduce men's sexual desire - scientists

Woman Tears Men | Women's tears tank men's libido - Los Angeles ...

فرومون پیام دهنده‌ای است که اعضای یک گروه خاص از گیاهان یا جانوران را تحریک میکنند. فرومون‌ها مواد شیمیایی هستند که قادرند گیرندگان پیام را خارج از بدن تولید کننده پیام تحریک کنند و بر رفتار آنها تاثیر بگذارند. فرومون‌های بسیاری از جمله فرومون‌های هشدار دهنده، فرومون‌های سکس، و فرومون‌های دنبال غذا رفتن  وجود دارند.
به عنوان مثال، فرومون موجود در ادرار سگ‌ها، قلمرو آن‌ها را مشخص می‌کند یا می‌تواند برای جذب جنس مخالف مؤثر باشد.

هیچ نظری موجود نیست: