معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) را مقطوع النسل کنید بفکر نسل بعدی باشید ؟

                    http://www.youthlarge.com/dan/circum505.jpg
معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) را مقطوع النسل کنید بفکر نسل بعدی باشید ؟
معتادان به شیشه را ول کنید به فکر نسل بعدی باشید .
کشیدن شیشه  در زن و مرد می تواند اثار زیان باری در نسل بعدی به جا می گذارد  .
عقلایی تر است که به جای صرف این همه هزینه و انرژی برای ترک دادن معتادان به شیشه  انها را مقطوع نسل کنیم  تا خیال ما از یک سری مسائل راحت شود .
اثرات تراتوژنیک و انومالی های مادر زادی در بین کسانی که شیشه مصرف می کنند ان چنان زیاد است که می تواند نسل فردای ایران را نسلی بیمار و ناتوان کند .
اگر فردی معتاد به شیشه شد و بعد از دو سال فرصت دادن ترک نکرد دولت بهتر است انها را وازکتومی کرده تا نسلی از انها ایجاد نشود 
اگر قانون مقطوع النسل کردن معتادان جوان به ماده مخدر شیشه را دولت تصویب کند شاید بعضی ها تکانی خورده و در صدد ترک بر ایند به خصوص انهایی که هنوز ازدواج نکرده اند .
این کار ترحمی است که ما به خود معتادان به شیشه می کنیم و انها را از ایجاد نسلی ناتوان و بیمار و درگیر با فقر که باید سرپرستی انها را داشته باشند  خلاص می کنیم .
ان چه ما نوشته ایم شوخی و یا خواب و خیال نیست مثلا اگر مشابه این قانون را دولت های مثل سوئد و المان تصویب کنند که معتادان به متامفتامین نباید بچه دارد شوند و در صورت حاملگی  زن زندانی و کودک سقط می شود همه دنیا به به و چه چه می کنند ولی این جا توی ایران همه داد و هوار می کنند که ای وای اسلام چه کرده و این و ان ؟
http://caveofknowledge.com/wp-content/uploads/2010/12/penis2.jpegچرا ما افرادی را که دچار بیماری خونی (تالاسمی )هستند را از ازدواج با همدیگر منع می کنیم تا نسل بیماری از انها ایجاد نشد ولی  اینکار را با معتادین به شیشه نمی کنیم ؟؟
چون اثار زیان بار انرا در نسل بعدی هنوز در جلوی چشمانمان نمی بینم و نسبت به عوارض ماده مخدر شیشه بر روی نسل بعدی اگاه نیستم .
وقتی حضرت علی (ع) می فرماید برای فرزند خود اسمی انتخاب کنید که در اینده موجب خواری او نشود و از داشتن ان نام خجالت نکشد ما چطور می خواهیم  به 
افرادی این اجازه  را بدهیم که فرزندانی به دنیا بیاورند که هر روز و ساعت از زنده بودن و زندگانی خود در خجالت و شرم بوده و به زمین . زمان خدا پیغمیر ناسزا بگویند 
طنز 
اقا چرا وازکتومی ؟دولت تصویب کند به جای وازکتومی   گیوتینی ؟؟شونبول  معتادانی را که ترک نکرده اند ببرد ایکی ثانیه همه جوانها ترک می کنند ؟
در ارتباط با .الت معتادان به شیشه بریده می شود .دولت تصویب کرد معتادان به شیشه را مقطوع النسل کند .بریدن الت  معتادان به شیشه .خروج تخم معتادان  شیشه های وبرداشتن تخمدان خانمهای معتاد به شیشه. معتادی الت خود را برید
HITLER'S DOCTOR دکتر کارل برانت  پزشک مخصوص هیتلر و برنامه ریز عملیات 4
Action T4 (German: Aktion T4) پاورقی
طرح t4 اشتراسه. تی فور اشتراسه. وقتی هیتلر در المان با اکثریت ارا به قدرت رسید دستور تاسیس یک مرکز را برای از بین بردن کودکان و عقب افتاده گان ذهنی و جسمی و پیر زنان و پیر مردان  و افراد ناتوان را تصویب کرد این طرح بعلت اینکه مرکز ان در خیابان شماره 4 بود به نام طرح خیابان 4 معروف است .در این طرح با زدن امپول های به این افراد انها را می کشته بطوری که مرگ بعلت بیماری به نظر برسد
  • روش های ترک اعتیاد به شیشه (مت آمفتامین ) پروتکل ...
  • بيش از ۲۰ درصد معتادان در ايران زن هستند
  • شیشه (متامفتامین ) خطری برای زندگی جنسی و عشقی زنا...
  • معتادان برای ترک اعتیاد چاه کم دارند ؟
  • حضرت موسی(ع) به استفاده از مواد مخدر متهم شد ؟ Mos...
  • HPDDاختلال در درک و توهم دائمی (توهم دائم در ادرک ...
  • ترک اعتیاد به شیشه با متامفتامین (روش درمانی ترک ا...
  • برای درمان عوارض مخدر شیشه (متامفتامین ) می توان ازخوردن کوس KOS استفاده کرد

    opium.site: چرا نسل معتادان به متامفتامین (شیشه) روانی و دیوانه هستند

    opium.site: اثرات ماده مخدر متامفتامین (شیشه) در نوزادان و کودکان (نسل ...

    opium.site: مصرف یک دوز از ماده مخدر متامفتامین (شیشه )در حاملگی ...

    opium.site: اثرات ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) بر زنان حامله و جنین و ...

    opium.site: اثرات متامفتامین (شیشه)در زنان باردار و بر روی جنین

    هیچ نظری موجود نیست: