آیا امریکا و اسرائیل سوبسید ماده مخدر شیشه(متامفتامین ) ایرانی ها را می دهند ؟

                   http://www.salem-news.com/stimg/july062009/usa_israel_flag.jpg

opium.site: اسرائیل جوانان فلسطینی ساکن نوارغزه را معتاد به ترامادول ...

امریکا و اسرائیل سوبسید ماده مخدر شیشه  ایرانی ها را می دهند ؟
نویسنده 
ما هرچقدر دو  دوتا کردیم دیدم قیمت جهانی ماده اولیه ساخت مخدر شیشه (متامفتامین ) یعنی پسودوافدرین  با قیمت تمام شده ماده مخدر شیشه در ایران جور نیست ؟
ماده پسودوافدرین نوع چینی 99 در صدش هم را هم بخواهی حساب بکنی قیمتش بالای کیلویی 2000 دلار است (حداقل حداقل مایع کاریشو حساب کردم والا زیر 2500 دلار گیرت  نمی اید .تازه اگر از چینی ها بخری والا  قیمت یک کیلو افدرین و پسودوافدرین 99 در صد  در هند بالای 7 میلیون تومان(30 تا 35 هزار روپیه ) است ؟
حالا حساب کنید شما 4 تا 5 میلیون تومان  می دهی یک کیلو ماده اولیه ساخت شیشه (پسودوافدرین )می خری  بعد کلی هم پول می دهی برات بفرستند دوبی و  یا امارات  و  از انجا به عراق و از مرز   طرف کردستا ن عراق  پسودوافدرین  را  قاچاق کنی  بیاوری ایران کلی هم باید پول  به قاچاقچی ها بدی و بعد هم  کیلویی بالای 1میلیون تومان  فسفر بخری و یک ازمایشگاه هم داشته باشی و کلی هم خودت وقت بذاری  و تو خطر بندازی و بعد هر گرم ماده مخدر شیشه را زیر 5000 تومان (کیلویی 5 میلیون تومان )بفروشی ؟؟  
http://www.kosherconnection.com/images/us_israel_flag.pngیک جای کار ایراد دارد  ؟؟؟؟
البته در این که  باندهای قاچاق مواد مخدر در چین با باند های بین المللی مواد مخدر در اسرائیل  و امریکا دستشون یکی است شک نیست ؟
این وسط  ما یک ملانصرالدین   داریم که می تواند امریکا یا اسرائیل باشد که به عنوان واسط دارد عمل می کند و ماده اولیه ساخت شیشه (متامفتامین ) را با سوبسید و کیلویی یک میلیون تومان به قاچاقچی های عراق می فروشد و صد  البته برای صادرات به ایران ؟ تا ایرانی ها بی کار نباشند و با ساخت و فروش ماده مخدر شیشه هموطنان خودشون را بدبخت کنند و خودشون هم یک چندر قازی گیر بیاورند 
اما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شق دوم چی است 
شق دوم کار این است که این موادی که  به اسم پسودوافدرین برای ساخت ماده مخدر شیشه وارد می شود پسودوافدرین نیست ؟
پس چی است ؟احتمالا ppa است که به همان طریق و با  استفاده از فسفر می تواند از ان ice   ساخت ؟
این جوری معادله درست در می اید اما ماده مخدری که ساخته می شود و درست مثل مخدر متامفتامین هست و نامش هم ایس است  و دو ساله مصرف کننده را راهی بیمارستان قلب می کند ؟؟
ما هم با  مواردی که از طرف سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  گفته شده  کاملا موافقیم ؟؟؟؟؟؟
 
مسئله شیشه در کشور یک فاجعه است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هشدار جدی داد: مسئله شیشه در کشور یک فاجعه است. دستهای پنهانی در گسترش آن نقش دارند، نباید بیان این مسئله سیاه‌نمایی تلقی شود، زیرا عوارض این اعتیاد جدید خانواه‌های زیادی را یک عمر می‌سوزاند. 
حسن ابوالقاسمی در گفت‌وگو تفصیلی با خبرنگار بهداشت و درمان فارس در پاسخ به این پرسش که آیا شما وجود سونامی شیشه در کشور را قبول دارید، اظهار داشت: من فکر می‌کنم یکی از بزرگترین تهدیداتی که در زمینه مواد مخدر به خصوص روانگردان ها و مواد محرکه وجود دارد بحث شیشه است.

دست‌های پنهان در گسترش شیشه(متامفتامین ) در ایران

وی افزود: در مورد شیشه نباید به سادگی از کنارش گذشت، شیشه را شاید موردی باشد که دست‌های پنهانی برای گسترش آن در سطح کشور دخالت داشته باشند و ممکن است بیگانگان در این زمینه دخالت داشته باشند. به موضوع شیشه باید خیلی زودتر و جدی‌تر پرداخت چون خطرش واقعاً جدی است.

سازمان‌های متعددی در زمینه عواقب شیشه مسئول هستند

ابوالقاسمی در پاسخ به این پرسش که چرا وزارت بهداشت هرگز یک هشدار جدی و آمار دقیق و واقعی برای نشان دادن وسعت فاجعه شیشه نشان نمی‌دهد و فقط اکتفا می‌کند به اینکه این مسئله در حال رشد است ولی هرگز میزان رشد و نحوه گسترش آن رااعلام نمی‌کند و به خانواده‌ها در این زمینه آموزشی ارائه‌ نمی‌شود، گفت: وزارت بهداشت یکی از دستگاه‌هایی است که در این زمینه انجام وظیفه می‌کند به هر حال ستاد مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و بسیاری از مراکز هستند که کار فرهنگی انجام می‌دهند و خیلی جاها مسئول این کار هستند که باید در این زمینه اقدام کنند.

وی ادامه داد: ‌وزارت بهداشت فقط می‌تواند اعلام کند که شیشه یک فاجعه است یعنی وقتی یک فردی از خانواده معتاد به شیشه شد یعنی یک فاجعه در آن خانواده به وجود آمده است.

پرداختن به مباحث شیشه سیاسی و امنیتی نیست

ابوالقاسمی در پاسخ به این پرسش که یک تصوری در این زمینه وجود دارد که اگر در مورد شیشه صحبت شود به نوعی سیاه‌نمایی شده و موضوع تا حدی سیاسی و امنیتی می‌شود شاید به این خاطر است که به مسئله شیشه به طور کامل پرداخته نمی‌شود، افزود: نباید این طور باشد واقعاً نباید اینطور فکر کرد که مسئله مخدرشیشه یک موضوع سیاسی و امنیتی است.

هر شب تلویزیون درباره شیشه هشدار دهد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان داشت: به نظر من هشدار را باید جدی داد و اگر هر شب هم تلویزیون مردم را از شیشه بترساند باز هم کم است.

سوختن خانواده‌ها تا آخر عمر به دلیل شیشه

وی تصریح کرد: برای اینکه شیشه خانمان‌سوز است و وقتی فردی به شیشه معتاد شد چند نفر از عضو خانواده تا آخر عمر باید به پای آن جوان که معتاد به شیشه است بسوزند برای اینکه شیشه عقل را ضایع می‌کند و یک فرد عادی را تبدیل به یک فرد روانی و خطرناک می‌کند.

مخفی کاری در زمینه آمارهای واقعه‌ای شیشه

ابوالقاسی در پاسخ به این پرسش که آیا در این زمینه وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها تحقیقاتی با نمونه‌گیری‌هایی از جمعیت برای به دست آوردن اطلاعات از جامعه انجام می دهد و منتشر نمی‌شود یا اصلاً چنین تحقیقاتی انچام نمی‌شود چرا واقعیت این آسیب اجتماعی به صورت علمی و با آمار و رقم اعلام نمی‌شود اظهار داشت: متاسفانه در این زمینه مخفی‌کاری می‌شود برای اینکه افرادی که معتاد به شیشه هستند هم خودشان و هم خانواده‌هایشان این مسئله را مخفی می‌کنند که داخل آمار نمی‌آید ولی واقعیت این است که ما از نزدیک مشاهده می‌کنیم که شیشه یک گرفتاری و فاجعه‌ای در سطح کشور است.

شیشه دیوانه تربیت می‌کند

وی ادامه داد: در گذشته اعتیاد به تریاک و حتی مواد مرفینی آن قدر خطرناک نبود زیرا عقل‌های آنان را ضایع نمی‌کرد و آدم خطرناکی ایجاد نمی‌کرد بلکه آدم‌های معتادی بودند اما شیشه این طور نیست می‌توانم بگویم که شیشه دیوانه تربیت می‌کند و در کوچه و خیابانها رها می‌شوند.

ابوالقاسی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حاکی از آن است که در برخی از کشورها پلیس اجازه دارد پس از شناسایی افراد شیشه‌ای و مصرف کننده مواد روانگردان وسط پیشانی آنها شلیک کند به خاطر اینکه آنها افراد خطرناکی هستند آیا این مسئله درست است، گفت: من خودم این مسئله را نشنیده‌ایم که پلیس به چنین حرکتی مجاز باشد ولی «شیشه‌ای‌ها» می‌توانند افراد بسیار خطرناکی باشند.

شیشه‌ای‌ها قاتلین خانواده ها هستند

وی افزود: مثلاً یک فرد که شیشه مصرف کرده است و عضوی از خانواده را کشته و وقتی از او سوال می‌شود که چرا آن فرد را کُشتی؟ عنوان می‌کند که من فقط یک هندوانه را از وسط نصف کردم. یعنی این همه یک فرد شیشه‌ای می‌تواند خطرناک باشد.

شیشه از عوامل مهم تصادفات داخل شهر

وی در توضیح بیشتر مشکلات شیشه اظهار داشت: شیشه یکی از عوامل مهم تصادفات داخل شهر است و به نظر من هم باید بیشتر از وضعیت کنونی روی مسئله شیشه کار شود و شما خبرنگاران می‌توانید در این زمینه در خبرگزاری و صدا و سیما اقدام کنید.

ابوالقاسی ادامه داد: به نظر بنده باید درباره شیشه در رسانه‌ها بیشتر کار شود چون شیشه عنصر بسیار خطرناکی است و آن قدر که نیروی انتظامی باید این مسئله را برای مبارزه جدی بگیرد. جرم آن نیز باید سنگین باشد .در گذشته نیز مواد مخدر جرم بود و مواد محرکه جرم نبود ولی الان خوشبختانه قانون اصلاح شده است.

شدیدترین مجازات برای پخش کننده شیشه

وی تصریح کرد: ولی به نظر من کسی که شیشه را پخش می‌کند مستحق شدیدترین مجازات است، واقعاً اگر روزی بخواهند این قانون را اجرا کنند باید برای پخش‌کننده شیشه سنگین‌ترین مجازاتها را در نظر بگیرند. زیرا شیشه خیلی خطرناک‌تر از مواد مخدر است.

شیشه کنونی در ایران اصل نیست/مرگ آورست

ابوالقاسی در پاسخ به این پرسش که این مسئله که اگر بخواهند در زمینه شیشه افراد را دستگیر کنند به دلیل گستردگی بسیار مصرف شیشه به دلیل گستردگی رواج شیشه در بین جوانان بیکار و به دلیل ارزش افزوده بسیار و سود آن خیلی‌ها را باید دستگیر کنند، افزود: مسئله این است ولی شیشه‌ای هم که در ایران وجود دارد آن شیشه اصل نیست یعنی یک شیشه بسیار خرابی است که آن استاندارد شیشه اصل را نیز رعایت نکرده بلکه یک شیشه مرگ‌آور است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما در زمینه شیشه آنالیزی انجام داده‌اید، بیان داشت: شیشه مساوی است با مرگ و ما در این زمینه نیز تحقیقاتی را انجام داده‌ایم.

تابلو زیر قیمت مواد اولیه ساخت مواد مخدر  در امریکا است البته امریکایی ها کمی گران حساب کرده اند و قیمت ها چند سالی عقب از بازار روز است ؟
Precursor and Essential Chemical Prices,
Central District of California, March 2001


Precursor and Essential Chemical Prices Reported by NIN, San Diego
Ephedrine lb $2,500-$3,000
Ephedrine 55 lb $50,000-$80,000
Freon R11 5 Gallons (100 lb) $1,000-$2,500
Hydriodic Acid Gallon $3,000-$3,200
Iodine lb $100-$200
Iodine 50 kg $9,000-$9,500
Precursor Prices Reported by DEA, San Diego Field Division
Red Phosphorus 50 lb $5,000
L-ephedrine Barrel U.S.C. $70,000-$120,000
Pseudoephedrine Pills Case (144 bottles) $2,500
Source: San Diego/Imperial County Regional Narcotic Information Network and DEA San Diego Field Division.

opium.site: مقایسه قیمت متامفتامین (شیشه) در ایران و امریکا

opium.site: چه کسی متامفتامین (شیشه)مرا جا بجا کرد

opium.site: ساخت شیشه .متامفتامین .4متیل امینورکس .متکاتینون ...

opium.site: ۴ متیل امینورکس را به جای متامفتامین می فروشند

opium.site: نگاهی به ساخت ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) و شیشه تقلبی

opium.site: عامل گسترش اعتیاد به ماده مخدر تریاک و شیشه در ایران ...

ساخت مواد مخدر جدید با استفاده از ماده مخدر متامفتامین (شیشه )

مافیای مواد مخدر چطور ماده مخدر متامفتامین می سازد


CAS NO. 345-78-8
pseudoephedrine hcl - pseudoephedrine hcl for sale
 Illegal drug trade in the People's Republic of China

هیچ نظری موجود نیست: