مسکالین و کاکتوس Lophophora williamsii

http://www.rcmp-grc.gc.ca/drugs-drogues/poster-affiche/images/l-g-pcpt-pcpc.jpg
مسکالین
مسکالین ماده مخدر موجود در کاکتوس سن پدرو و پیوت است
کاکتوس پیوت  کاکتوس کوچک و بدون خار با نام علمی Lophophora williamsii است .
که ترکیب اصلی آن مسکالین و از مواد توهم زا است.
در گذشته‌های دور، کاکتوس مسکال  (پیوت )به عنوان بخشی از آیین‌های مذهبی توسط بومیان شمال مکزیک و جنوب غرب آمریکا مصرف می شد.

http://japegamx.files.wordpress.com/2009/09/paradise_mescaline_el_diablo.jpgبخش فوقانی این کاکتوس که بالای سطح زمین قرار می گیرد و به آن تاج کاکتوس می گویند از قسمت‌های دکمه مانند نامتقارنی تشکیل شده که آنها را از ریشه جدا کرده و سپس خشک می کنند، معمولاً این دکمه‌ها جویده یا در آب خیسانده می شوند که مایع حاصل از آن سکرآور است. دوز توهم زایی مسکالین 5/0 – 3/0 گرم بوده که اثر آن تا 12 ساعت باقی می ماند. کاکتوس مسکال با ایجاد توهمات بصری شدید برای فرقه‌های بومی حایز اهمیت بود که اثرات آن همانند علایم بیماری روانی ناشی از مصرف مواد شیمایی مشابه به نظر می رسد.
کاکتوس Sanpedro با نام علمی Trichocereus/pechanoi بومی ارتفاعات آند در پرو و آمریکای جنوبی است. همانند کاکتوس مسکال ترکیب فعال و اصلی آن مسکال (نوعی آلکالوئید سمی) است.
این کاکتوس را تقریبا از همه جا و حتی از طریق اینترنت هم می توان خریداری کرد.
از آنجا که تهیه مسکامین به روش صنعتی هم امکان پذیر است، غالبا در کپسول هایی که به عنوان اکستازی به فروش می روند، یافت می شود.
کپسول های مسکالین 500 و 200 میلی گرمی است .
 علایم مصرف مسکالین عبارتند از: گشادی مردمک چشم، تعریق زیاد، یاوه گویی و سردرگمی. همچنین عوارضی عمومی آن شامل: خیال بافی با درجه‌های مختلف، توهم، سردرگمی، ناهماهنگی و گیجی است.
                                  

هیچ نظری موجود نیست: