راز اعتیاد به ریتالین Secret Ritalin Addiction

Secret Ritalin Addiction 
این پست را برای خودم می نویسم برای همین  شما راحت باشید ؟
آیا ریتالین به موفقیت شما در آزمون دستیاری کمک کرد؟ : بررسی ...چند روز پیش که توی اینترنت دیدم سایتی  از شرکت کنند گاه درآزمون  امتحان دستیاری پزشکی  خواسته است که نظر  بدهند ایا مصرف ریتالین در ازمون دستیاری انها تاثبری داشته است یا نه داشتم از خنده روده بر می شدم ؟؟
بیا این هم از پزشکان و متخصصان ما ؟
این ها که امروز پزشک هستند و فردا متخصص  اعصاب و روان خودشان دارند ریتالین مصرف می کنند  دیگر چه توقعی از مردم عادی هست 
حالا یکی نیست بگه اقا اگر هم می خواستید یک اماری بگیرید خوب مخفی و بعد از امتحان دستیاری  یک برگه می دادید به این دکترها تا امار مصرف ریتالین دستتون بیاد
با این دا دار دو دور ی که راه انداخته اید از فردا هر دکتری  توی هر هر سایتی اعلام کند 
ریتالین بد است و اعتیاد می اورد  و ریتالین ال و بل من یکی می زنم تو دهنش که اقا تو مملکتی که دکترش ریتالین مصرف می کنند تا تو امتحان قبول بشه دیگر حنای شما پیش بچه کنکوری ها که ریتالین مصرف می کنند  رنگی ندارد 
چطور دوپینگ فکری  با ریتالین برای دکترا ها خوبه برای دانش اموز ها بد ؟
اصلا یکی نیست بگه ایا از این تبلیغ بهتر برای ریتالین سراغ نداشته اید  اگر من بودم در ان سایتی را که این نظر خواهی را راه انداخته بود گل می گیرم ؟؟
حیف که بعد از بسته شدن وبلاگم دیگه حال نوشتن ندارم و الا یک مقاله علمی از ب بسم الله تا  ی یزدان براتون می نوشتم تا رازهای از  ریتالین را بدانید که شاخ رو سرتون سبز بشه ؟

مخدر شیشه و راز اعتیاد به متامفتامین چیست ؟ Methamphetamine &Opium&Euphoria&Rush

اثرات ریتالین بر واژن - Could Ritalin cause Vaginal

کوکائین با بوی سیب زمینی و ادرار ؟Cocaine abuse with potatoes and urine odor

هیچ نظری موجود نیست: