توهم بینایی با وایاگرا (سیلدنافیل ) یک تجربه باSildenafil



روند از توهم بصری در گزارش ویاگرا 
آمار توهم بینایی با سیلدنافیل 
ایا وایاگرا (سیلدنافیل ) توهم می دهد
داروی سیلدنافیل ) وایاگرا را اقایان برای اختلال در نغوظ استفاده می کنند به غیر از عوراض قلبی ان که باعث ایجاد سکته قلبی می شود سیلدنافیل می تواند ایجات توهمات بینایی کند
در صد ایجاد این توهمات با افزایش سن بیشتر است و بیشترین امکان وقوع ان در سنین بین ۴۰ تا ۶۰ سال به میزان ۳۸.۸۹ در صد است
جالب اینکه زیر سن ۳۰ سال هیچ گونه توهم بینایی با سیلدانافیل گزاش نشده است
امروزه بعضی از کارخانه ها مخلوطی از قرص سیلدافیل را با مواد مخدر ی مثل ترامادول مخلوط و به فروش می رسانند که هیچ گونه تحقیقی درباره میزان توهم زا بودن انها تاکنون منتشر نشده است
یک تجربه
مصرف کننده فردی ۵۲ ساله است که میزان ۱۰۰ میلی گرم سیلدافیل مصرف کرده است
تجربه
یک نیم ساعت بعد از مصرف سیلدافیل موقعی که در خیابان بودم دچار حالت خاصی شدم رنگ ها ی چراخ ها با من حرف می زد و حالت سرگیجه داشتم حالت زیاد جالب و خوبی نبود و این حالت بیشتر مشابه با زمانی بود که من از ماده مخدر کتامین استفاده کرده بودم ترس از مرگ من را فرا گرفته بود و فکر می کردم که هر لحظه خواهم مرد وحالت خوشی نداشتم این حالت زمانی که به چراخ های الوان نگاه می کردم بیشتر می شد و هر نوری را که می دیدم یک هاله ابی رنگ cyanopsiaبه دور ان بود .دلشوره و ترس از مرگ تا قبل از خواب مرا رها نکرد
بحث علمی
ایجاد توهم بینایی و دیدن رنگ ابی بر اثر مصرف وایاگرا در سنین بالا مربوط به کمبود انزیم های است که مسئول خون رسانی به سلول های استوانه ای و مخروطی که شکل در شبکیه هستند می باشند سلولهای استوانه مسئول دیدن نور سیاه سفید و سلول های مخروطی مربوط به دیدن نور رنگی هستند
سلولهای مخروطی در چشم سه نوع هستند و انهایی که نسبت به رنگ ابی حساس هستند نسبت به کمبود اکسیژن مقاومترند

opium.site: وگادول عارضه بگادول می دهد ؟vega-dol cause -bega-dol

opium.site: Amyl nitrite آمیل نیتریت, آمپول سکسی و نشئه کننده در ...

opium.site: flibanserin ،دارویی به نام هوس.وایاگرای خانمها فلیبانسرین

opium.site: توهم شنوایی ..پاراکوزیا paracusia

opium.site: توهم و مواد مخدر توهم زا و داروهای توهم زا HALLUCINATION ...

opium.site: توهم بینایی -خطای دید

 




هیچ نظری موجود نیست: