امام جمعه اردل:هنرمندان با بهره‌گیری از هنر آثار شوم اعتیاد را تبیین کنند Art shows and addiction

امام جمعه اردل:
هنرمندان با بهره‌گیری از هنر آثار شوم اعتیاد را تبیین کنند
این هم نمایش هنرمندان از اثار شوم اعتیاد ؟البته خود هنرمندان در زمان نشئگی این اثار را خلق کرده اند
 
خبرگزاری فارس: امام جمعه اردل گفت: هنرمندان می‎توانند با خلق آثار ارزشی و فاخر نقش مهمی در راستای تبیین آثار شوم اعتیاد در جامعه ایفا کنند.
خبرگزاری فارس: هنرمندان با بهره‌گیری از هنر آثار شوم اعتیاد را تبیین کنند
هنرمندان با هنر آثار شوم اعتیاد را نشان بدهند ؟
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام موسی سلمان‌پور بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره کاریکاتور علیه اعتیاد‌ اظهار داشت: پرداخت به موضوع اعتیاد به مواد مخدر از نگاه و زاویه هنر کار ارزشمند و موثری در راستای پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز است.
وی با قدردانی از مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، افزود: این جشنواره نمونه‌ای از اهتمام ویژه‌ این مسئولان در راستای مقابله با معضلات جامعه به ویژه اعتیاد است و این روند باید مستمر باشد.
سلمان‌پور با اشاره به تهدیداتی که از سوی دشمن متوجه جوانان کشور می‎شود، تصریح کرد: دشمن همواره با توسل به ابزارهای مختلف درصدد ضربه زدن به نسل جوان کشور است و اعتیاد به مواد مخدر یکی از تهدیدات بسیار بزرگ است و این می‎طلبد تا با راهکارهای موثر با این هجمه‌ها مقابله کرد.
امام جمعه اردل، بهره‌گیری از تعالیم دین اسلام را مهم‌ترین راهکار مقابله و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دانست و متذکر شد: جذب جوانان به دین و امور مذهبی می‌تواند آن‌ها را در برابر هجمه‌های دشمن مصون نگاه دارد.
سلمان‌پور با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در پیشگیری از اعتیاد، اذعان داشت: هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی می‎توانند با خلق آثار ارزشی و فاخر گام مهمی در راستای رفع این معضل اجتماعی بردارند.
وی خاطرنشان کرد: امید می‎رود با تقویت این جشنواره‌ها و جذب جوانان و نوجوانان به امور فرهنگی و هنری بتوان بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه را برطرف کرد.
 

هیچ نظری موجود نیست: