ماری جوآنا مصنوعی، قانونگذاران مریلند را دچار مشکلات جدی نموده است.

ماری جوآنا مصنوعی، قانونگذاران مریلند را دچار مشکلات جدی نموده است.
 این نوع ماری جوآنا برخی از افراد را ترغیب به تولید، نگهداری یا توزیع مواد مخدر به صورت غیرقانونی در سراسر ایالت می کند.
 
کانابینوئیدهای مصنوعی اغلب به صورت ادویه , k2 یا ماری جوآنا مصنوعی شناخته می شوند که معمولا به عنوان ترکیبی از گیاهان و ادویه ها فروخته می شوند.
 آنها با ترکیباتی که از گیاه ماری جوآنا واقعی نیست ترکیب می شوند اما اثرات THC که ماده اصلی روانگردان است را به همراه دارند.
 این ترکیب می تواند همانند سیگار یا همراه با چای مصرف شود. «کاتلین ویتال» نماینده جمهوریخواه مجلس بیان داشت: «ترکیبات ماری جوآنای مصنوعی به راحتی در دسترس است و ساخته می شود.» او لایحه ایی را ارائه کرد که ساخت، نگهداری و فروش محصولات گیاهی حاوی هر نوع ماده مشابه کانابینوئیدهای مصنوعی را ممنوع می کند،
مگر این که مواد شیمیایی هر کدام و تاریخ ساخت آن در بسته بندی ذکر شده باشد.
درحالیکه روز دوشنبه لایحه نماینده گزارش نامطلوبی را از سوی «کمیته قضایی مجلس» دریافت خواهد کرد، اما وی مصمم است تا مواد مخدر را از خیابان ها جمع آوری نماید.

ویتال بیان داشت: «آنها دقیقا همانند اکستازی و ماری جوآنا به فنسیکلیدین افزوده می شوند. تنها تفاوت این است که این ترکیبات 20 ، 30 یا 40 برابر قوی تر از هر نوع مواد غیرقانونی خیابانی می باشند.» یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته دیگر که انتظار می رود با استقبال خوب و کمی اصلاحات مواجه شود توسط کوین کلی نماینده دموکرات آلگانی انجام شده است که در آن ماری جوآنا مصنوعی در فهرست مواد خطرناک کنترل شده ایالت قرار می گیرد.
  قانونگذران بخش فردریک نیز یک لایحه فوری ارائه داده اند که به کمیسون ها برای تصویب ممنوعیت، قدرت می دهد. «مرکز سم مریلند» افزایش تعداد افراد در معرض مواد مخدر ترکیبی در سه سال اخیر را گزارش کرده است. تعدا افرادی که از مصرف ماری جوآنا مصنوعی در واشنگتن دی سی و بالتیمور دچار تشنج شده اند در سال 2012 از 6 به 43 درصد افزایش یافته است.
اثرات مصرف ماری جوانای مصنوعی چیست علائم مصرف ماری جوانای مصنوعی چیست ماری جوانای مصنوعی چیست ماری جوانای تقلبی چیست فروش ماری جوانای مصنوعی خرید ماری جوانای مصنوعی غیر قانونی شدن فروش ماری جوانای مصنوعی در امریکا مخدر اسپایس چیست اثرات اسپایس چیست

هیچ نظری موجود نیست: