تنباک (تمباک ) مخدر محلی بندرعباس توهم زا ترین ماده مخدرگیاهی درایران است Tnbak hallucinogenic drug

تنباک  ماده مخدر محلی بندر عباس توهم زا ترین ماده مخدرگیاهی در ایران است Tnbak hallucinogenic drug
از دو سال قبل  من شروع به سفرهای به شهرهای مختلف ایران برای بررسی پوشش ها ی گیاهی و حیوانی  در کشور ایران کردم
کشت تنباکو در اطراف شهر بوشهر این فرم تنباکو به نام تنباکوی  لنگه ای مشهور است
تنباک  مخدر روانگردان و توهم زایی با اثرات  مشابه با  معجون ایاهواسکا است
سال پیش در سفری که به شهر بندر عباس کردم متوجه شدم   مردمان بندر عباس از نوعی ماده به نام تنباک برای ایجاد سرخوشی استفاده می کنند ابتدا  فکر کردم تنباک همان توتون خودمان  است و مثل  بقیه  شهر ها  مردم بندر عباس  هم تنباکو را  درون دهانشان می گذارند و بعلت وجود نیکوتین در ان همانند مواد دیگری مثل ناس و یا پان پراک و بی تی کمی سرشان کمی  گیج می رود و احساس نشئگی می کنند  و فکر می کنند حال کردن  مضاعف بر اینکه در بندر عباس و بوشهر به تنباکو و توتون  هم  تنباک می گفتند
اما بعد ها  فهمیدم فرق بین تنباک و تنباکو در بندر عباس چیست و چه عاملی باعث شده است تنباک به  یکی از قویترین  و ارزان ترین مواد  مخدر توهم زای گیاهی  ناشناخته در ایران مبدل شود  مخدر توهم زای که اگر نگویم در حد دی متیل تریپتامین و یا ایا هواسکا  و ال اس دی نباشد کمتر از ان نیست
داستان کشف ایا هواسکا در ایران با نام تنباک ؟
در حین مسافرت با جوانی اشنا شدم که تنباک به همراه داشت او مقداری از تنباکی را که استفاده می کرد به من داد

رنگ زرد توتونی  تنباک  و قوام  نرمی داشت  درست همانند تکه ای تریاک بود وقتی از ان جوان پرسیدم این تنباک از چه موادی ساخته می شود
او گفت تنباک  مخلوطی از تنباکوی لنگه ای بندر عباس  و ذغال تنه یک  درخت محلی است که در نواحی جنوب ایران می روید و تنه انرا اتش زده و از ذغال ان استفاده می کنند
در ابتدا من فکر کردم خوب تنباکوی لنگه ای که مثل بقیه است من باید بروم به بینم این درخت که خاکستر انرا به تنباکو می زنند چیست و چه خواصی دارد  شاید که این درخت دارای ماده دی ام تی است و اثرات سرخوشی  ناشی از مصرف تنباک مربوط به وجود دی ام تی  است نه تنباکوی لنگه ای  با این تفکر اولین کارم بعد از رسیدن به بندر عباس رفتن به بازار و پیدا کردن یک عطاری سنتی بود
در ان زمان  و تا یک ماه قبل نمی دانستم که من در حال رسیدن به  جواب یکی از  ارزوها و سوالاتم بودم که نزدیک به چند سال بود  به دنبال ان می گشتم
و طبق قانونی که برای خودم  وضع کرده بودم   نبایستی جواب  انرا برای دیگران افشا می کردم
آنان که راز خدا بدانند  دهان به مهر سکوت بسته بمانند
خداوند قدرت عظیم و شگرفی را درگیاهانی که خلق کرده  نهاده تا بندگانی  که پرهیزکارند بر ان دست یافته و با  قدرت ان شیطان را در بند کنند و اگر این رازها  به دست شیطان پرستان بیفتد ریشه خداپرستان را در زمین می سوزانند  (د-ی)

رفتم بازار بندر عباس ........
Ayahavasca in bandar abas with name tanbak?

نیکوتیانا روستیکا   Nicotiana rustica

داستان من با تنباک یک سال طول کشید و در این مقاله نمی خواهم داستان سرایی کنم اما باید اعترافی بکنم من خودم هفت سال قبل به دنبال نیکوتیانا روستیکا بودم و حتی چند سفر هم به بعضی از شهرهای ایران کردم ان زمان در اینترنت ایران راجبع کشت نیکوتیانا روستیکا در ایران هیچ مطلبی وجود نداشت
انچه من را به دنبال این توتون جادویی کشاند  وجود الکالوئید های گیاهی و عجیب در ان بود که می توانست در ساخت دارو های مثل داروی ترک اعتیاد و یا مسمومیت با بنزودیازپین ها و درمان افسردگی و بسیاری از درمان ها  بکار رود خواص دارویی روستیکا ان چنان زیاد است که هنوز درباره ان به طور کامل تحقیفاتی صورت نگرفته است و رازهای پنهان زیادی در ان  باقی است
شیمی نیکوتیانا روستیکا
من زیاد راجبع کشت و پرورش  و تاریخچه  نیکوتیانا روستیکا  صحبت نمی کنم چون فعلا در دسترس است من به دنبال شیمی ان هستم  اگر دوست داشتید خودتان در اینترنت انگلیسی بگردید و بخوانید
نیکوتیانا روستیکا Nicotiana rustica
نیکوتیانا روستیکا چه مواد مخدر روانگردانی دارد
روستیکا فرمی از گیاه تنباکو است که فقط در  امریکا ی جنوبی (با نام ماپاچو)  و ویتنام رشد می کند و دارای بیشترین میزان نیکوتین نسبت به بقیه انواع گیاهان تنباکو است
روستیکا یک روانگردان    Entheogen انسیوژن  است  که بیشتر مورد توجه افراد و گروه های مذهبی است در امریکایی جنوبی شمن ها از ان استفاده و نام تنباکوی مقدس را بر ان گذاشته اند

خدای نیکوتین نیکوتیانا روستیکا یا همان تنباک بندرعباس 

انواع دیگر تنباکو در برگ های خود دارای 1 تا 3 در صد نیکوتین هستند برگ های روستیکا (تنباک ) دارای 9 در صد نیکوتین هستند
نیکوتیانا روستیکا  یعنی شاهدانه اسپند ؟
هارمین هارمالین هارمن نور هارمن
اسپند دارای انواع مواد روانگردان است که بسته به دوز ان می تواند ارامبخش و ضد اضطراب و درمان کننده افسردگی باشد و یا با دوز زیاد محرک و روانگردان است
نیکوتیانا روستیکا  دارای تمامی الکالوئید های اسپند است و می تواند تمامی اثرات موادی را که در اسپند هستند را انجام دهد
فقط این را بدانید تمامی موادیکه نام بردم (هارمین هارمالین هارمن نور هارمین ) دارای اثرات شدید ی روی مغز هستند و به عنوان یک مهار کننده منو امینو اکسیداز  MAOIبا مقدار کم در درمان افسردگی های مقاوم به درمان جواب می دهند و به علاوه انکه در ترک اعتیاد به مواد مخدر هم بسیار موثرند

هارمالین - این الکالوئید که در گیاه اسپند و تنباکوی مقدس وجود دارد باعث ایجاد توهم شدید می شود من خودم  در یک ازمایش از این ماده به صورت خوراکی استفاده کردم به خوبی اثرات ان را می دانم هارمالین  به مقدار کم خواب اور و به مقدار زیاد باعث تحریک عصبی انسان می شود اما من هیچکاه هارمالین را با 9 در صد نیکوتین استفاده نکردم و اصلا نمی دانم چی می شود
هارمین
هارمین یک روانگردان بسیار عجیبی است  و کمتر کسی در دنیا ان را می شناسد
هارمین روانگردانی است که در امریکا  در یک طرح  مخفیانه در مورد ارتباط مغز ها و تله پاتی  سربازان مورد بررسی قرار گرفت
فرمول شیمیایی هارمالین و هارمین بسیار مشابه هستند فقط هارمین  چند تا هیدروژن کمتر از هارمالین دارد
هارمین را از هزاران سال پیش می شناخته اند و ادعا می شود مایاها با استفاده از ان می توانستد اینده را در جلوی چشمانشان به بیند
من شخصا علاقه زیادی به این روانگردان دارم  به این علت سعی در ساختن ان کردم و یک پست هم درباره ساخت دارویی از هارمین  برای تله پاتی و پرواز روح   که مربوط به هارمین است نوشته ام

نقش گیرندههای D1/D2 دوپامینی در فراموشی القا شده با 1ـ متیل ـ بتا ـ کربولین (هارمان) بر روی حافظهی اجتنابی مهاری با استفاده از مدل Step-Down
اثرات طبی هارمین   و هارمالین
این الکالوئید ها ی می توانند درمان کننده بسیار خوبی در افسردگی و ترک اعتیاد باشند به شرط انکه با مقادیر کمک مصرف شوند  من خودم استفاده از ترکیبات بتا کربولین موجود در اسپند را برای درمان ضعف حافظه و ترک اعتیاد شیشه به شما پیشنهاد می کنم
من در مقاله ای که دو سال قبل منتشر کردم استفاده از بتاکربولین ها ی موجود را در گیاه اسپند  در ترک اعتیاد به کراک را  نوشتم
استفاده از هارمالین اسپند با دوز زیر 300 میلی گرم(150میلی کافی است ) بر روی ترک اعتیاد به کراک و شیشه (متامفتامین )  بسیار موثر است دوز بالای 300 میلی گرمی ایجاد توهم می کند








در مورد بقیه الکالوئیدهای گروه هارمین در تنباکوی مقدس (تنباک ) نمی نویسم زیرا در این صورت نوشتن این پست یک سال طول می کشد
نیکوتیانا روستیکا  ضد بنزودیازپین  و ضد خواب (بتا کربولین ها )
خطر خطر
اگر داروی ضد افسردگی می خورید اصلا تنباک مصرف نکنید زیرا تنباک اثرات داروهای ضد افسردگی را  بطور ناگهانی ده برابر می کند و شما با خوردن یک قرص یعنی 10 قرص خورده اید و ممکن است  دچار تشنج و مرگ شوید

فرمول نورهارمین

بتاکربولین ها  الکالوئید های هستند که  بیشتر  در گیاهان توهم زا در امازون می رویند  مثل تاک مقدس و تنباک (نیکونیانا روستیکا )  این گیاهان  دارای یک الکالوئید   به نام  بتاکربولین ها  یا  به اسم دیگر نورهارمان  هستند
شمن های در امریکا ی جنوبی  به تجربه دریافته بودند که با اضافه کردن  بعضی گیاهان به شربت های که دارای مواد روانگردان است (ایا هواسکا ) اثرات توهم زایی ان شربت چند برابر می شود
 (البته انها شیمی نخونده بودند )
اگر می خواهید  تنباک  استفاده کنید اصلا  پنیر جگر  شیر و موادی که  دارای اسید ها ی امینه  از نوع تریپتامین  هستند  نخورید چون دچار  یک توهم طولانی   و شاید بدون بازگشت  می شوید
نورهارمان یک ماده روانگردان قوی است که می تواند توهماتی مشابه با دی متیل تریپتامین بدهد
توجه  و اطلاع 
نورهارمان می تواند در متد ترک اعتیاد به شیشه  پرومتا (ترک متامفتامین  ) که قبلا در امریکا انجام می شد جایگزین خوبی برای فلومازنیل باشد  زیرا یک اگونیست انتاگونیست گیرنده های بنزودیازپین است و این هم از عجایب وجود ماده ای ضد خواب اور در یک گیاه با ترکیبات هارمین باشد
opium.site: روش های ترک اعتیاد به شیشه (مت آمفتامین ) پروتکل ...

نورهارمان  در بدن انسان  باعث جلوگیری از شکستن ماده تریپتامین  می شود بالا رفتن تریپتامین  باعث ایجاد توهمات عجیبی می شود  می شود

عجب دختران ویتنام دارن تنباکوی لنگه ای  بندر عباسی می کشند ؟؟
این ها کی رفتند بندر عباس تنباکوی لنگه ای خریده اند .

دختری در حال زدن تنباک با نی مخصوص زدن تنباک
قابل توجه جوانان تنباکی در بندر عباس  این عکس ها را به بیند خجالت بکشید ما توی بندر عباس این همه تنباک کش داریم
من باید  عکس ویتنامی ها ی تنباک کش را بزارم این جا ؟
اخه برای بچه های بندر عباس افت نداره ؟
به بچه های بندر عباس
تا زمان کامل شدن قسمت دوم و سوم این مقاله چند تا عکس تنباک کشی و تنباک خوری بفرستید عکس دختران زنان تنباک خور و تنباک کش را با روسری بفرستید
Men smoking “thuoc lao” – Nicotiana rustica with bamboo floss

این ها هم تنباک کشان در ویتنام هستند  که با نوعی نی  مشغول زدن تنباک  هستند
تنباک یعنی  آیا هواسکای بندرعباسی
دارو های درمان کننده افسردگی پیش نورهارمین لنگ می اندازند ؟
 با شرمندگی پایان قسمت اول
این مقاله در سه قسمت است  
مصرف تنباک دهانی یعنی فروختن مغزتان برای لحظه ای لذت
بچه های بندر عباس هشدار تنباکی ؟
توجه خواهشن  تنباک را نخورید  حالا که ازاد است با همان کلیون تان بکشید ؟؟
توجه
همه اثرات نوشته شده در این مقاله  اگر تنباک به صورت دودی  استفاده شود بسیار ضعیتر از زمانی است که شما انرا درون دهان می گذارید 
 اگر شما تنباک را درون دهان قرار دهید اب باعث خروج همه این الکالوئید ها به میزان 10 برابر می شود چون  بعضی از این مواد توهم زا  در زمان سوختن تنباک (تنباکوی مقدس )  از بین می روند و جذب نمی شوند به خصوص انکه اگر تنباکوی لنکه ای را با قلیان بکشید بیشتر مواد توهم زای ان درون اب می ماند
اما کشیدن تنباکوی لنگه ای با لوله کاری که در ویتنام می کنند مواد بیشتری از روان گردان ها و خوردن ویا زیر زبان گذاشتن تنباکوی نیکوتیانا روستیکا  همه مواد روانگردانی را که در ان است و ما شرح داده ایم وارد بدن انسان می کند
بعدا تمامی عوارض مصرف تنباک را به خصو ص در افراد زیر 16 سال می نویسم
توجه  و درخواست
از دوستان بندر عباسی که با گورهکو آشنایی دارند خواهشمند است با ای میل من تماس یگیرند
ایا در مراسم زار گورهکو مصرف می شود
طرز تهیه گورهکو چگونه است
ایا برای شفای بیماران روحی از دود گورهکو یا خوردن ان استفاده می شود
در رابطه با کلیون و درخت  گهر چه می دانید
با تشکر از بچه های خوب جنوب ایران به خصوص بندر عباس

yazdanniaz@gmail.com
در ارتباط با تنباک چیست  مراسم زار و گورهکو  مخدر گورهکو چیست اثرات مخدر روانگردان گورهگو چیست گورهکو یا شیره نیکوتیانا روستیکا روانگردان ساخت مردم جنوب ایران مراسم زار تحت تاثیر روانگردان تنباکوی مقدس است
روانگردان بندر عباس گورهکو قویترین روانگردان گیاهی در دنیا است اثرات ضد درد گورهکو به چه علت است ایا گورهکو تریاک دارد رابطه بین شمن های امریکایی جنوبی و مراسم زار در بندر عباس چیست  و مردم  جنوب ایران با تنباکوی مقدس پرواز می کنند
تنباک چیست مخدر تنباک روانگردان تنباک تمباک در بندر عباس مخدر قوی است اثرات و عوارص تنباک بندر عباس تنباک مصرفی در بندر عباس روانگردان قوی است عوارض تنباک چیست تنباک مشابه ال اس دی است اثرات تنباک مشابه با مخدرروانگردان دی متیل تریپتامین است روانگردان تنباک قویترین روانگردان گیاهی در جهان است
شمن ها برای پرواز روح از تنباکوی مقدس (تنباکوی لنگه ای ) استفاده می کنند
روح تاک مقدس امازون در تنباک بندر عباس  اثرات تنباک مشابه با ماده مخدر توهم زای ایا هواسکا است تنباک دارای بتاکربولین  است تنباک دارای ماده  توهم زای هارمن است خیس کردن تنباکوی لنگه ای باعث خروج الکالوئید ها ی توهم زای ان می شود تنباک دارای اثرات مشابه با مخدر اسپند است
تمبک یا تمباک

تنباکو یا توتون،( تنباک)
گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل به آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم تنباکو می‌گویند. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. بخش عمده ای از کشاورزی شهرستان های تنگستان و دشتستان در استان بوشهر زیر کشت تنباکو می باشند
لغت نامه دهخدا
 : تنباک . [ تَم ْ ] (اِ) طابق . طابقه . تنباکو. تتن . توتون . (یادداشت بخط مرحوم دهخدا). رجوع به تنباکو و توتون و تنبک شود
تنباک - ویکی علوم اسلامی
بجای واژه"تنباک"واژه زیر را بکار ببرید:
 تنباکو از گورهکو ( ماده ای که از شیره تنباکو درست می شود.) استفاده می شود که خلسگی آن بیشتر است. البته می گویند گورهکو نیز برای درمان مفاصل و استخوان درد نیز استفاده می شود. در قدیم هم رسم است که کشیدن قلیان از بزرگتر به کوچکتر است. تنباکو برای دندان درد خوب است و می گویند رسوبات داخل نی قلیان برای رفع کرم معده خوب است.
توتون
رابطه مراسم زار و مصرف  گورهکو  رابطه بین دم و زار
مندیل چیست
کلاهی  که پیر مردان در جنوب در زیر ان تمباک [نتباک )مخفی می کنند
اصول علمی جن گیری و ساخت طلسم و اموزش اتنوبوتانی در کانال سرزمین حکمت آپارات (ایا شما به مراسم زار zar اعتقاد دارید )
opium.site: عکس تنباکوی مقدس - روستیکا

opium.site: Arundo donax نی عصایی (نی بزرگ .غول نیشکر )حاوی ماده ...
 opium.site: Banisteriopsis caapi (روح تاک)Ayahuasca (آیاهواسکا)
opium.site: بنی اسراییل و توهم با ایاهواسکا (خدای دنیای توهم )
opium.site: اثرات ضد سرطانی هارمین و هارمالین در اسپند و ایاهواسکا

opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم 1)
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: مجیک ماشروم -قارچ جادویی -قارچ مقدس -السحر الفطر-Magic ...
opium.site: مخدر روانگردان صنعتی میتوسین metocin به جای قارچ ...

هیچ نظری موجود نیست: