ماری جوانا تشنج صرع دل درد افسردگی الپرازولام پرولاپس دریچه میترال سفید شدن مو حملات پانیک و هراس با پروپرانولول

جواب دادن به بعضی از سوالات دوستان می تواند به دیگران هم کمک کند به این علت من بعضی از سوالات و جواب ان را به طور عمومی می نویسم تا همه استفاده کنند
دوستی سوال کرده است
سلام آقای دکتر خوبین؟ پیشاپیش بابت طولانی بودن عذر میخوام
نیاز به راهنمایی داشتم... طی ایمیلهای گذشته ای که بین و من و شما رد و بدل شد شما احتمال صرع عصب مرکزی(؟) و گرفتن نوار مغزی در خواب رو برای من تجویز کردین.

خوب من متاسفانه پیگیری نکردم اما یک اتفاقی افتاد

من 2 ماه شهرستان بودم و جای خیلی بدی(از لحاظ رفاهی) کار و زندگی میکردم و شبها موقع خواب چندین بار دزد اومده بود و...

خلاصه من برای اینکه بتونم صبحها برای کار انرژی داشته باشم خودسر قرص آلپرازولام به مدت 1 ماه میخوردم و از 2 میلی گرم هر شب رسید به 15 16 میلی گرم در شبهای آخر (3 4 شب آخر) و بعد که برگشتم خونمون یکدفعه گذاشتمش کنار و بعد 3 شبانه روز شب سوم تشنج کردم،البته حین نت گردی فهمیدم که نباید یهو میذاشتمش کنار!



دوباره خوردن رو شروع کردم ولی با هدف کاهش دوز و الان رسیده به هر 2 شب 0.25 میلی گرم(نصف آلپهای نیم میلی) اما احساس تیک های خیلی کوچیک میکنم بعضی مواقع

احساس میکنم بعد از اون تشنج کلاً کمی بهم ریخته تر شدم



این اوضاع با شرایط زندگی و افسدگی شدیدی که دارم خیلی روم فشار آورده نمیدونم چیکار کنم

ریزش موهام شدید تر شده،موهام به وضوح سفید شده (بعد همون 2 ماه و تشنج) و هر کسی میبینتم میگه چقدر موهات سفید شده!!



دوشنبه میرم دکتر اعصاب و نوار مغزی میدم اما یک مسئله دیگه هم هستش



من هفته ای 1 2 بار وید میکشم ولی بعد از این اتفاقات وقتی وید میکشم کلاً اعصابم بهم میریزه و حتی همش شکمم رو سفت نگه میدارم و باعث دلدردم میشه

آیا راهی هست که وید بتونم بزنم یا حتماً باید قعطش کنم؟

اگر وید کشیدم و این حالت های تیکم شروع شد قرص آلپرازولام برای جلوگیری موثره یا خودش باعث تشنج میشه همراه با وید؟

آیا وید این مشکل احتمالی اعصابم رو شدید تر میکنه یا بی تاثیره؟
من افتادگی دریچه میترال هم دارم و قرص پراپرانول هم میخورم بعضی مواقع


درمان افسردگی با مصرف یک قرص امکان پذیر است
آیا واقعاً جدی نوشتین یا شوخی کردین؟

خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین

جواب
در رابطه با جواب این سوال باید به چند مسله اشاره کرد
1- ایا مصرف ماری جوانا و حشیش ایجاد تشنج می کند
تحقیقات نشان داده است که مصرف ماری جوانا می تواند در درمان تشج و صرع کمک کند و ماری جوانا خودش درمان بعضی از انواع صرع است
2- ایا قطع ناگهانی الپرازولام تشنج می دهد
مصرف طولانی مدت تمامی ترکیبات بنزودیازپین ها  ارامبخش ها و قطع ناگهانی ان می تواند منجر به ایجاد تشنج شود اگر شما ادم سالمی هم باشید و بمدت بیش از یک هفته با دوز بالا  دارو های ضد تشنج و ضد صرع بخورید اگر انرا ناگهانی قطع کنید  این امکان وجود دارد که دچار تشنج شوید
Can Cannabis Cause Abdominal Pain
3-ایا ممکن است مصرف ماری جوانا موجب دل درد شود
بله این امکان بسیار است که مصرف ماری جوانا شما را دچار دل درد بکند 
 اما سوالی که  بعد از ان می تواند مطرح شود این است
4-من که  قبلا ماری جوانا مصرف می کردم ولی دل درد نمی گرفتم چرا الان بعد از مصرف ان دچار دل درد می شوم
کسانی که به مدت طولانی تغذیه درست و سالمی ندارند مثلا افراد  که از خانه دور شده و به خواب گاه ها ی دانشجویی می روند و مجبورند غذای خود را تهیه کنند  اکثرا از تخم مرغ  و غذا های اماده و فست فود استفاده می کنند کبد خود را دچار نوعی اسیب می کنند که البته اگر ماده مخدری استفاده نکنند زیاد مهم نیست
اما ماری جوانا با اثر گذاری بر روی کبد به نوعی با لیگاندین های ساخته شده در کبد  (نوعی ماده چرب با اثراتی مشابه با ماری جوانا )  به نام اناندامید رقابت می کند و این امر موجب می شود که بعد از مدتی  کبد انسان دچار اختلال شود و بعد از ان شما بامصرف ماری جوانا دل درد می گیرید زیرا دیگر بدن شما نمی تواند انرا متابولیزه کند
4- من قبلا ماری جوانا مصرف می کردم و خیلی خوب بود اما الان بعد از مصرف ان دچار حالت های بد عصبی می شوم و عصبانی شده و طپش قلب می گیرم
زندگی مجردی عدم مصرف ویتامین ها و خوردن تخم مرغ و غذا های نامناسب و بدون پروتین ها در طولانی باعث می شود که  انزیم های که در کبد انسان مسئول متابولیزه کردن ماده تی اچ سی هستند دچار اختلال شوند این امر می تواند  مصرف کننده های حشیش و ماری جوانا را بعد از مدتی دچار حملات پانیک ترس اضطراب و عصبی کردن انها بکند در واقع  این افراد وقتی  بعد از مصرف ماری جوانا و حشیش دچار حالت های عصبی می شوند باید بدانند که اکنون دیگر مصرف ماری جوانا  و حشیش را باید قطع کنند
5- من الان  بعد از مصرف ماری جوانا دچار همین حالت های عصبی می شوم یعنی باید برای همیشه ماری جوانا را ترک کنم ؟
کبد انسان قادر به ترمیم انزیم های خود است باید با تغذیه مناسب  و مصرف ویتامین ها به کبد  زمان ترمیم داد و این بستگی به تغذیه شما دارد که می تواند 3 ماه تا یک سال طول بکشد
6- من با ماری جوانا الپرازولام مصرف می کنم ایا ایرادی دارد ؟
اکثر مصرف کننده های ماری جوانا  و یا دیگر مواد مخدر الپرازولام مصرف می کنند تحقیقات نشان داده است که مصرف الپرازلام  می تواند هوس  و وسوسه استفاده از ماری جوانا را افزایش بدهد و ترک انرا مشکل کند البته بعضی دیگر از تحقیقات اثرات وسوسه کننده  الپرازولام را در استفاده از دیگر مواد مخدر را هم نشان داده است
6-من  دچار پرولاپسوس دریچه میترال هستم و وقتی حشیش و با ماری جوانا می کشم دچار اضطراب و طپش قلب می شوم ؟
مسله پرولاپسوس دریچه میترال و اختلالات هراس و حملات ترس و با مصرف ماری جوانا و میگرن یکی از موضوعات مورد تحقیق خود من است  و من علاقه زیادی داشتم که رابطه بین انها را مشخص کنم
شیوع پرولاپسوس دریچه میترال در بعضی از جوامع تا 5 در صد  در بعضی تا 15 در صد گزارش شده است
رابطه جالبی بین پرولاپسوس دریچه میترال و مصرف ماری جوانا و حملات ترس وجود دارد البته به نظر می اید مسله نوع گروه خونی والدین و مصرف کننده ماری جوانا هم در ایجاد اختلالات هراس و ترس بعد از مصرف ماری جوانا دخیل است
میزان بروز اختلال هراس و ترس در مصرف کننده های ماری جوانا بیشتر از افراد  عادی است و انهایی هم که  پرولاپسوس دریچه میترال دارند و ماری جوانا مصرف می کرده اند و دچار اضطراب و عصبی شدن نمی شدند  اگر رژیم غذایی انها تغییر کند  بعد از مدتی اگر ماری جوانا مصرف کننده دچار حملات پانیک می شوند
7-من دچار پرولاپس دریچه میترال هستم و ایندرال( پروپرانولول) می خورم دوست دارم ماری جوانا بکشم چکار کنم
 
البته در صد ایجاد ترس  هراس بعد از مصرف ماری جوانا در شما بیشتر است اما اگر می خواهید  مصرف کنید دو ساعت قبل دو برابر دوز معمولی مصرف پروپرانولول خود را مصرف کنید
8- ایا مصرف ماری جوانا باعث پیری چهره  و یا سفید شده موها می شود
ادامه دارد
opium.site: اثرات درمانی حشیش و ماری جوانا

opium.site: ادرار درمانی با خوردن قارچ ...

 opium.site: موسیقی هیپ هاپ Hip-hop سکس ماری جوانا و مخدر جدید مالی ...
opium.site: چه بوی علفی(ماری جوانا ) می آید
opium.site: استفاده از آلپرازولام هوس به مصرف ماریجوانا را افزایش می ...
opium.site: یکی از علائم کشیدن حشیش و ماریجوانا قرمزشدن چشمها است ...
opium.site: خدا درون یک قرص است Avatar Meher Baba (اوتار مهر بابا )
opium.site: مصرف ماری جوانا در جوانی فعالیت مغز را کند می کند
opium.site: کشف تونل ماری جوانا در سن دیگو +عکس
opium.site: تأثیر غذاهای چرب در بدن همانند تأثیر ماری‌جوانا است
opium.site: دانه های شاهدانه حشیش و ماری جوانا و هردوت
opium.site: ارتباط گروه خونی با شخصیت و ظاهر و بیماری ها و گرایش ...

opium.site: مدار بسته حشیش و درمان عوارض نوروز حشیش HASHESH

هیچ نظری موجود نیست: