چهارمین سوال مسابقه ۴۰۰ میلیون تومانی و جواب سوالات قبلی

 چهارمین  سوال  مسابقه ۴۰۰ میلیون تومانی و جواب سوالات  قبلی  
سوال اول  

برای ترک دادن و درمان همیشگی  یک معتاد به تریاک  با توجه به اینکه قدرت اعتیاد اوری تریاک ۱۰۰ باشد و متادون ۲۰۰ و بوپرنورفین ۴۰۰و سابوکسن  350  شما کدام یک  را استفاده می کنید  


۱- از شربت تریاک استفاده می کنیم  


۲- برای ترک تریاک از متادون استفاده می  کنم  


3- از بوپرنورفین استفاده می کنم  


4- از سابوکسون  استفاده می کنم  


5-  موارد یک و دو صحیع است


6- هیچ کدام صحیع نیست  
 
جواب  شماره ۵ صحیع است  
برای ترک دادن یک معتاد به تریاک در ایران و جهان از  متادون استفاده می شود مصرف دائمی بوپرنورفین  سابوکسون برای درمان  اعتیاد به تریاک  مورد تائید نیست بلکه این دو ماده بیشتر در ترک اعتیاد به هروئین کارائی دارند استفاده از شربت تریاک فقط در ایران انجام می شود و با توجه به میزان قدرت ان جزو بهترین گزینه ها در ترک اعتیاد به تریاک است  زیرا پتانسیل اعتیاد اوری ان کم است 
  
 سوال دوم  
کدامیک از گزینه های زیر در درمان اعتیاد معتادان به ماده مخدر  شیشه صحیع  است  بجز ؟ 
1- معتاد را از همان روز اول ترک کردن وادار به کارهای سخت بدنی  می کنیم  
2- داروهای پلاسبو ( بی اثر ) هم می توانند در درمان  اعتیاد به مخدر  شیشه موثر باشند  
3- موارد یک و دو صحیع  نیست  
4- طبق  اعلام نظر پزشکان  در ایران اعتیاد به شیشه درمان ندارد
5-  در ایران گروهی برای ترک اعتیاد به شیشه از شربت تریاک استفاده می کنند    
6- ماتریکس درمانی در درمان شیشه موثر است   
جواب سوال دوم  
اگر به  جمله صحیع نیست دقت کرده باشید  جواب می شود   

جواب سوال می شود گزینه  ۳   
چون موارد یک و دو صحیع است ,و به دلیل انکه   گزینه سه می گوید انها درست نیستند خود گزینه 3 درست نیست   
در مورد جواب  چهار این شبه در شرکت کننده گان ایجاد شده است که  اعتیاد به شیشه را می توان به راحتی درمان  کرد(ما هم این اعتقاد را داریم ) پس این جواب غلط است اما این جواب بر اساس انچه در رسانه ها گفته  شده است نوشته شده است  
ما اعتقاد داریم درمان اعتیاد به شیشه بسیار اسان است اما وقتی یک مقام بهداشتی درمانی در ایران اعلام می کند اعتیاد به شیشه درمان ندارد ما هم نوشتیم طبق اعلام
طبق  اعلام نظر پزشکان  در ایران اعتیاد به شیشه درمان ندارد 
"شیشه" درد بی‌درمان :: ستاد مبارزه با مواد مخدر ::
جواب سوال سوم  
همه موارد زیل درباره مخدر متامفتامین صحیع است به جز  
 سوال سوم 1- ماده مخدر محرکی است که استفاده از ان باعث اعتیاد می شود  
2- در کشور ایران به ان مخدر شیشه می گویند  
3-  متامفتامین با استفاده از فسفر و ید ساخته می شود  
4- ساخت این مخدر بسیار اسان است و در اشپرخانه ها می توان انرا ساخت
5-  برای ساخت متامفتامین می توان از وایتکس استفاده کرد 
 
جواب همان گزینه  شماره ۵ است که دوستان به ان اشاره کرده اند ماده ساخته شده با  واتیکس متکاتینون است  
 
برنده کیست  
متاسفانه همه شرکت کننده گان  جواب سوال اول را سابوکسون  انتخاب کرده اند  به این علت هیچکدام برنده نمی باشند اما من به  عنوان برگزار کننده این مسابقه از دو نفر باید  تشکر می کنم  اما برای من این سوال مطرح شده است که  
چرا سابوکسون را انتخاب کرده بودید  
شاید تبلیغات درباره ان زیاد بود  نمی دانم من اصلا فکر نمی کردم کسی این جواب را انتخاب کند  
جناب اقای علیرضا شاهی
اقای علیرضا شاهی  alireza shahi شما با شرکت در این مسابقه نشان دادید شهامت  لازم را برای حضور در ازمون  های زندگی را هم دارید 
  شما ثابت کرده اید که دارای توانایی های زیادی هستید که در دیگران کمتر می توان یافت و این به معنی متقاوت بودن شما با دیگران است تفاوتی که اگر برای همه مهم نباشد در نظر من جایگاه خاص و ارزش والایی دارد  
 جناب اقای امیر
 اقای امیر عزیز تبریک مرا بابت  دقت و معلوماتی که دارید به پذیرید و برای من  من افتخاری است که افرادی مثل شما و اقای شاهی خواننده مطالب من هستند و به درستی می دانم شرکت شما دو نفر دراین  ازمون فقط نشان  علاقه شما به این سایت و مطالبش است و در واقع اگر شما دو نفر برنده مالی نبوده اید اما  با این حرکت خود  نشان داده اید که هنوز افرادی در این کشور هستند که عاشق دانستن میباشند  و همراهی شما در این مسابقه من را دلگرم کرد تا هر چه بیشتر با نوشتن مطالب بهتر برای افرادی  همچون شما  که ارزشتان  در نظر من چندین برابر شده است  پاسخ  این  همه محبت های شما را بدهم
توجه نفر سوم   
  اقای الهه اتش هم که یکی از شرکت کننده های ما در یک وبلاگ دیگر بود به همه سوالات جواب غلط داده بود  توجه نفر چهارم rashid5527   
ایشان به دیگر سوالات جواب ندادند  
ضمن تشکر از  همه شرکت کننده های این مسابقه برای انها ارزوی سعادت و نیکبختی در زندگی را  دارم   
موفق باشید
درست است که دیگر طرح اخرین سوال ما به نظر بی مورد است  اما  طبق قاعده من باید انرا بنویسم
 سوال چهارم   
اگر در اینده مسابقه دیگری بر گذار شود شما در ان شرکت می کنید  
۱- اری  
۲- نه
 
رفرانس ها  
سوال اول   
رفرانس سوال دوم  وسوم سایت اوپیوم  

هیچ نظری موجود نیست: