دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم 1)

http://www.iranjewish.com/essay/Photos/Moses_Red_Sea.jpg
مقاله زیر برداشت ازادی از یک سری مقالات دکتر شولیگن درباره توهم است و انچه درباره توهم در این مقاله نوشته شده است مختص به افراد خاصی است و درباره کسانی که معتاد به ماده خاص توهم زایی هستند صدق نمی کند از این رو در صورتی که افراد معمولی انرا بخوانند دچار گمراهی میشوند .و برداشت انها اشتباه خواهد بود .
پس بهتر می دانیم تا اخرین قسمت این سری از مقالات را خوانده و بعد داوری کنید .
از هر ۴ نفر یک نفر می خواهد  توهم را تجربه کند و از هر چند میلیون  نفر فقط ۱ نفر قادر به کنترل توهم خود است .
کسانی که با بینش وارد دنیای توهم میشوند قادر هستند توهم خود را کنترل و انرا به هر سوی که می خواهند به برنند . این  افراد  همانند سوارانی هستند که می توانند توسن خیال خود را می توانند به هرسوی بتازانند .
انها  در این جهان نه یک بار بلکه هزاران بار زندگی می کنند و هر رویایی برای انان خود یک زندگی حقیقی است .
شخصی که بعد از استفاده از یک ماده توهم زا بتواند اید و ایگوی خود را کنترل کند در این جهان بسیار کم است .
 این افراد(کنترل کننده های اید و ایگو ) که من انها را پادشاهان دنیای توهم و صاحب ان می نامم همان افرادی هستند که در دنیای فانی به کاملترین درجه تکامل انسانی رسیده و قادر به خدای گونه شدن هستند .
انها در عین حال اینکه فرق دنیای واقعی و توهمی را می دانند در دنیای توهم نه فقط عاقلانه بلکه انسان وار حرکت می کنند و انچه را که می خواهند از دنیای واقعی داشته باشند در دنیای توهم  به معرض ظهور  و ازمایش می گذارند
رسیدن به سوپر ایگوی که در حالت توهم  قادر به کنترل  ایگوی خود است برای همه امکان ندارد .
یک معتاد هیچگاه قادر به کنترل توهم خود نیست او همانند تکه چوبی در جریان اب است که از مسیر حرکت اب تبعبت می کند  و هیچگاه قادر به کنترل توهم و خط دادن به ان نیست .چه برسد به انکه بتواند دیگران را در این دنیا رهبری کند ؟
این افراد متوهم  به جای اینکه بتوانند رویاهای شیرین و ارزوهای خود را به فعل در اورند و  تجربه  کنند تحت تاثیر ناخواداگاه خود  قرار گرفته و به  جای رفتن به بهشت توهم  در دوزخ ان قدم می زنند .
 انانی که بتوانند خود در رویای توهم  رفته و بیدار و هوشیار باشند همان هایی هستند که می توانند دیگران را به دنیای توهم برده و می توانند  افکار دیگران را نیز در دنیای توهم کنترل کنند .
در طول تاریخ معدود افرادی بودند که توانستند در دنیای توهم قدم زده و دیگران را  به دنیای توهم برده و در این دنیا رهبر و سرور انها  باشند 
پایان قسمت اول

خدا درون یک قرص است Avatar Meher Baba (اوتار مهر بابا )

opium.site: فایده خدای گونه شدن چیست (خدای دنیای توهم 3)

opium.site: بنی اسراییل و توهم با ایاهواسکا

opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )2

هیچ نظری موجود نیست: