راه‌اندازی ۱۶ هزار سایت اینترنتی برای تبلیغ مصرف و ساخت مواد مخدر


opium: آگهی تبلیغاتی برای مواد مخدر

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از راه‌اندازی ۱۶هزار سایت اینترنتی از سوی دشمنان به منظور تبلیغ مصرف و ساخت مواد مخدر خبر داد گفت: یکی از راه‌های از کار انداختن قوه عاقله و تفکر از سوی دشمنان، ترویج مواد مخدر است تا از این طریق افراد را به عناصری سست و بی‌خطر تبدیل کنند.
حجت‌الاسلام بهرامی امروز در همایش دو روزه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور به ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) منشاء برکات زیادی در جهان، از جمله ایجاد جرات و جسارت در بین انسان‌ها و گشودن راه جدیدی در میان آنان شد.
وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی بیداری اسلامی است که امیدواریم با استمرار به اقتدار اسلامی منجرشود.
بهرامی با بیان‌اینکه دین اسلام به قدرت تفکر در انسان توجه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و راه‌اندازی جنگ نرم درصدد تضعیف پایه‌های دینی و گرفتن قدرت تفکر و تعقل در انسان ها هستند تا انسان ها در عرصه کار موجودی بی‌اثر و تنها باری بر دوش جامعه باشند.
به گفته رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، یکی از راه‌های از کار انداختن قوه عاقله و تفکر از سوی دشمنان، ترویج مواد مخدر است تا از طریق تخدیر عقل و فکر جوانان، آنان را به عناصری سست و بی خطر تبدیل کنند.
بهرامی یکی دیگر از اقدامات دشمنان را تضعیف پایه‌های دینی دانست و گفت: مقام معظم رهبری سیاست امروز دشمنان را سیاست آندلسی کردن ایران دانستند تا از طریق فساد، بی‌بندوباری و مواد مخدر به هدف نهایی خود که همان سقوط نظاممان است، برسند اما به لطف الهی امروز شاهدیم که حضور جوانان ما در مراسم مذهبی و میل آنان به دین هرروز بیشتر می‌شود.
به گزارش ایسنا، وی افزود: دشمنان همچنین با شیوع مواد مخدر در بین جوانان می‌خواهند حرکت علمی کشور را کند کرده و هزینه‌های کشور را در جهت ساخت اردوگاه و درمان معتادان افزایش دهند.
بهرامی یکی از نتایج اعتیاد را درگیرشدن خانواده معتاد به مشکلات و همچنین ترانزیت و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: سرنخ ترویج مواد مخدر به قدرت‌های شیطانی و بین‌المللی برمی‌گردد.
بهرامی با اشاره به وجود ۱۶ هزار سایت اینترنتی به منظور تبلیغ برای مصرف و ساخت مواد مخدر ، اظهارکرد: امروز نفوذ اینترنت در خانواده‌ها و از طرفی ارزان و دسترس قرار داشتن مواد روانگردان در بین جوانان منجر می‌شود تا آنان به سوی اعتیاد کشیده شوند.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با تقدیر از تلاش تمامی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر کار این پلیس را بسیار ارزشمند و مقدس دانست و گفت: امیدوارم در کشور شاهد حذف مواد مخدر باشیم.

opium: ساخت انواع گروه مورفین از کدئین باقدرت بیشتر از هروئین ...

opium: کوکائین در ایران ساخت کشور چین است (کوکائین چینی )

opium: اولین کسی که فرمول ساخت کوکائین مصنوعی را کشف کرد .

opium: ساخت ماده مخدر و توهم زای ال اس دی از قرص ارگوتامین

opium: ساخت ال اس دی SYNTHESIS LSD

opium: ساخت متامفتامین و ماده مخدر کراک و کراک روسی (کروکودیل )

opium: ساخت ماده مخدر آمفتامین و متامفتامین و کراک در منزل باعث ...

opium: اصول ساخت مواد مخدر غیر قانونی مخدر (قسمت اول )کاربید چیست .

هیچ نظری موجود نیست: