دشمن دانا بلندت می کند / بر زمینت می زند نادان دوست ؟

دوستي با مردم دانا نكوست
دشمن دانا به از نادان
دوست
 دشمن دانا بلندت مي كند
بر زمينت مي زند نادان دوست

متاسفانه باید اقرار کنم انچه من را بیشتر از هر چیزی رنج  داده است دوستان  نادان هستند
کشور ما ایران امروز  در برابر غول اعتیاد  قرار دارند  ما هر روز شاهد  ورود و رواج مواد مخدر جدیدی هستیم .و  مسئولین مبارزه  و جلوگیری از رواج مواد مخدر در ایران به جای اینکه  دست  به دست  هم داده و در برابر این تهاجم ایستادگی کنند اب به اسیاب دشمن ریخته و انهایی را هم که می خواهند داوطلبانه  به جنگ  با غول مواد مخدر بروند در زنجیر می کنند
تاریخ نشان داده است که کشورهای استعمار گر برای از بین بردن استقلال یک ملت ابتدا شروع به رواج مواد مخدر در ان کشور می کنند چون  در پی امد  استفاده از مواد مخدر اعتقادات انسان دچار سستی می شود 
 و رواج بی بند باری و از بین بردن کانون خانواده هاکه اساس و پایه جامعه هستند  راحتتر انجام می شود










صد بار بدی کردی و دیدی ثمرش را خوبی چه بدی داشت که یک بار نکردی

بیش از چهار سال است من درباره مواد مخدر می نویسم و اطلاع رسانی می کنم اما از 4000 پستی که تاکنون نوشته ام فقط 2000 تای ان باقی است بقیه همه حذف شد و سابقه ان هم از بین رفت  چرا ؟
چون من اطلاع رسانی  علمی درباره مواد مخدر را  از اراجیف و یا خزعبلات رایج در جامعه   جدا کردم
یا فقط به خاطر اینکه ساخت مواد مخدر را هم نوعی اطلاع رسانی می دانم نه رواج مواد مخدر ؟










من آنم كه رستم بود پهلوان
من آنم كه شيران بجايم ژيان
من آنم كه سي سال بس خفته ام
به گرماي سر، بالشم پخته ام

من نه  همانند بعضی از مبارزان با مواد مخدر که مدعی  رستم دستان بودن هستند و  یا همانند   دون کیشوت  در توهم  خود بخواهم با غول اعتیاد نبرد کنم  
من با علم به جنگ  غول اعتیاد می روم و اگر این علم به من بگوید برای مبارزه با غول اعتیاد باید از ابزاری استفاده کنم که  استفاده از ان  در جامعه من از طرف گروه حاکم منع شده است من از ان ابزار استفاده می کنم حتی اگر مرا همچون گالیله  مرا در بند و یا  به پای میز محاکمه بکشند ؟ زیرا زمان ثابت می کند چه  اعتقادی درست  و یا غلط است ؟
بدون اغراق می گویم  بیشترین مطالب علمی درباره شناخت مواد مخدر جدید و صنعتی را من در ایران نوشتم مواد مخدری که بعضی از مسئولین حتی قادر به تلفظ نام ان مخدر  در مصاحبه های خود نیستد
من خواهان تشویق و صله  نبوده و نیستم زیرا این کار را از خلوص قلب برای کمک به مردم ایران و به خصوص نسل جوان انجام دادم اما وقتی می بینم به جای کمک به من در برابر من قرار می گیرند گاهی در این فکر فرو می روم که نکند من در دو جبهه  در حال مبارزه  هستم
یک جبهه در برابر غول اعتیاد  ویک جبهه مسئولینی که با فیلترینک هک کردن و ایجاد اشکالات  واختلات مختلف در ارتباط من با اینترنت باعث  جلوگیری از اطلاع رسانی علمی من   و بالمال کمک به  غول اعتیاد برای رواج اعتیاد به  مواد مخدر در ایران می کنند
فکر نمی کنم  جنگی بتواند در دو جبهه به پیروزی برسد به خصوص اینکه  شما دشمن را در جلو می بیند ولی از پشت دوستان به شما خنجر می زنند ؟ و همان یارانی که مدعی همراهی شما در مبارزه هستند و در سپاه شما  بارها برای جنگ با اعتیاد لاف زدند خود  اولین کسانی هستند که دروازهای ورود دشمن را به شهر باز می کنند ؟
نمی دانم انهایی که ایران  و ایرانی هستند و سنگ اسلام و حکومت اسلامی و ایجاد جامعه ای بدون فساد و فحشا  و مواد مخدر را می زنند  و هر روز در رسانه ها درباره اطلاع رسانی درباره مواد مخدر و جلوگیری از ایدز و فحشا  سخنرانی می کنند  براستی دوست ایران  هستند یا دشمن ایران و ایرانی در لباس دوست ؟
opium.site: وضعیت اسفبار اطلاع رسانی رسانه ها درباره مواد مخدر در ایرانopium.site: اثرات کاهش سرعت اینترنت بر روی اطلاع رسانی درباره مواد ...

هیچ نظری موجود نیست: