بیا سوته دلان گردهم آئیم (ریتالین و فرهیختگان )

                             
بیا سوته دلان گرد هم ائیم  ؟ 
ریتالین و فرهیختگان
این پست را تقدیم  می  کنم به تمامی فرهیختگانی که ریتالین مصرف می کنند تا با تکامل  عقلی که خداوند به انها عطا فرموده  است خود و خدای خود و جهان هستی را بهتر درک کنند .
و از عقل خود که بالاترین نمعت خدا دادی است بیشترین  بهره را به برند  .

عاشق ریتالین  کیست ؟
گروهی در ایران هستند  که ریتالین  را  نه به عنوان یک مخدر بلکه به عنوان دارویی  که باافزایش  هوش  حافظه و  بینش   در انها باعث می شود  درکشان  به  جهان و هستی  بیشتر شود  مصرف می کنند 
این  افراد  عاشق ریتالین شده   انرا مصرف ولی معتاد به ریتالین نیستند  

این افراد عاشق دانستن هستند عاشق فهمیدن و استدلال و بعد از انکه  موفق به کشف  و یا حل موضوعی شده اند  دچار نئشگی دانستن می شوند .
فرهیختگان  به تجربه دریافته اند لذت و نئشگی فهمیدن و دانستن بالاتر از هر لذتی در دنیا است .
من انها را ستایش می کنم و  بسیار علاقمند هستم بتوانیم با انها ارتباط برقرار کنم زیرا  انها  می توانند من و امثال مرا درک کنند .
در دورانی که حتی دانشمند ترین افراد  (20 در صد دانشمندان از محرک های مغزی استفاده می کنند که 60 درصد انها عنوان کرده اند ریتالین استفاده می کنند ) از ریتالین استفاده می کنند دیگر برای من و تو جای ملامتی نیست .
شاید  عده زیادی که این مقاله را بخوانند فکر  کنند که من در حال تبلیغ درباره ریتالین هستم بگذار انها در خیالات  باطل خود بمانند .
http://www.blogcdn.com/www.joystiq.com/media/2008/05/hsimpsonbrain_cs_0520.jpgبگذار ان بچه کنکوری  برای قبولی در امتحانات چند روزی ریتالین مصرف کند و یا  ان دانشجو برای قبولی اخر ترم  چند تایی ریتالین بزند .انها مثل من و تو نیستند ؟؟
انها چند روزی ریتالین می زنند تا بتوانند همچون حماری بار علم را مدتی بر دوش  بکشند و وقتی به سر مقصد منظور رسیده اند   بار خود را زمین گذاشته اند  و باز  همان حماری بوده که هستند  ؟  
ریتالین چه کسی را هوشمند می کند ؟؟
من و تو و او می دانیم  که براستی راز ریتالین در چیست ؟
نمی  خواهم هر چه مقاله علمی درباره ریتالین خواند ه ام را برای شما ردیف کرده و بنویسم زیرا می دانم با یک اشاره من  ان کس که باید بفهمد متوجه می شود و نیاز به توضیح اضافه ندارد .
از من منبغ و مرجع نخواهید اما بدانید که 
چاه باید خودش اب داشته باشد تا با هر نزول بارانی  سطح اب ان بالا بیاید ؟
در ایرانی که  ای کیوی متوسط افراد 84 است   مصرف ریتالین فقط می تواند باعث افزایش هوش افرادی بشود که ای کیوی  انها بالا ی 100 باشد.  انهم به شرط  انکه شخص اهل  مطالعه باشد و از قبل نیز بار علمی داشته باشد .
در واقع   نزدیک 15 در صد افراد در ایران اگر ریتالین مصرف بکنند  می توانند با مصرف ان میزان هوش و حافظه خود را افزایش بدهند  اما  ؟
از بین این 15 در صد که ریتالین می تواند انها را هوشمند کند  که همگی  دارای تحصیلات دانشگاهی (معلومات قبلی )  و یا اهل مطالعه و تحقیق  نیستد . زیرا ریتالین زمانی باعث افزایش هوش شما  شود که داده ها (اطلاعات )مداوم وارد مغز انسان  شود .
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjEhlKcxYCtoLXbhLmvvL_BMnakyVO-QEl61gbcE039BWI4cKigrjhEigSUrkQY4REFpMfoqG8En0lGVjU_EjyrnO2kvT0Ykh0cE6-BBGf1Y_S_mHkHzzcUYcnwsdM23Afapl1heUhVqGg/s1600/SuperBrain_square300.jpgدرست مثل کامپیوتری که هر چقدر ذخیره اطلاعات بیشتری داشته باشد بهتر عمل می کند زمانی  که شخصی ریتالین مصرف می کند اگر دارای تحصیلات دانشگاهی (معلومات قبلی )و  اهل مطالعه  مستمر باشد  در این  صورت ریتالین می تواند باعث افزایش هوش شود .
در واقع کسانی که ما به عنوان عاشقان و فرهیختگان ریتالین می نامیم کمتر از یک هزارم  یک  در صد در کل ایران هستند اما باز هم  در این جا موضوعی دیگر مطرح می شود  ؟
http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/17653828/2/stock-illustration-17653828-super-brain.jpgاز بین این یک هزارم در صد یک در صد  که اگر ریتالین مصرف کنند باعث هوشمند شدن  انها می شود مگر چند نفر ریتالین را می شناسند و یا به ان دسترسی  دارند و یا  می خواهند از ان استفاده کنند  ؟ 
حالا بسیاری متوجه این مسله می شوند که داروی افزایش  دهنده هوش برای همه ریتالین نیست و فقط باعث هوشمند شدن انهایی می شود که دارای شرایط خاصی هستند .
نویسنده 
در انتها به تمامی فرهیختگانی ریتالینی که توانسته  اند  با مصرف ریتالین  هوشمند شوند تسلیت می گویم ؟
زیرا انها وارد دنیایی شده اند که جمعیت زیادی ندارد .و در اجتماع کنونی ایران انها در واقع وارد غاری شده اند که باید تنها در ان نظاره گر  جامعه ای باشند که همچون حیوانات به فکر  شکم و زیر شکم خود هستند و انها نه  قادر به تحمل تنهایی هستند و نه  قادر به ارتباط با دنیایی که انرا پشت سر گذاشته و نمی خواهند دوباره  وارد ان شوند 
امام على عليه السلام :

زكوةُ العَقلِ احتِمالُ الجُهّالِ؛
زكات عقل تحمّل نادانان است.
   به معنای دیگر شکر نعمت عقلی  که خداوند به تو اعطا نموده است تحمل افراد نادان است .

امام على عليه السلام :

اَلجَهلُ مُميتُ الحياءِ وَ مُخَلِّدُ الشَّقاءِ؛

نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.

امام على عليه السلام :

لا غِنَی کالعَقلِ، و لا فَقرَ کالجَهلِ، و لا میراثَ کالاَدَب و لا ظَهیرَ کالمُشاوَرَه؛

هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخواهد بود.


امام على عليه‏ السلام :

اَلعِلمُ اَصلُ كُلِّ خَيرٍ، اَلجَهلُ اَصلُ كُلِّ شَرٍّ؛
دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست

نویسنده 
درد دلی با دوستان 
در شروع کار وبلاگ نویسی من بسیاری فکر می کرده اند که ما برای  رواج مواد مخدر امده ایم ؟
نوشتن درباره طرز ساخت مواد مخدر و  یا  تجربیات افراد درباره استفاده از مواد مخدر را گروهی تفسیر به ان می کرده اند که من درباره مواد مخدر تبلیغ می کنیم .
امروزه می توانم افتخار کنم که راهی را که من طی کرده ایم درست بوده است .ممکن است امروز یا فردا هنور  گروهی متوجه  منظور من از نوشتن این مطالب درباره مواد مخدر نشوند ولی در اینده ای نه چندان دور درستی راه و افکار من بر همگان  روشن  خواهد شد  .و همین وبلاگی که من با (توهم) خود  نام سایت بر ان گذاشتم روزی منبع اطلاعات  خوبی برای اینده گان می شود . 
اگر 10 سال پیش کسی  مخدر شیشه  را نمی شناخت امروز معضل بزرگ اعتیاد در ایران مخدر شیشه است و اگر امروز کسی مفدرون و نمک حمام را نمی شناسد 
دلیل ان نیست که ما درباره ان ننویسم ؟
اگر 20 سال قبل در ایران اینترنت به شکل کنونی بود و ما  هنوز زمانی که  مخدر شیشه وارد نشده بود از عوارض ان می نوشتیم ایا امروز ایران با این همه معتاد به شیشه روبرو بود ؟
درست است که علم در ایران جایگاه والایی ندارد و  در ایران هیچ کس به دنبال علم نیست و همه رسانه ها و یا سایت ها در اینترنت به دنبال کسب در امد هستند  و امثال وبلاگ های علمی چون  اوپیوم  مخاطببان چندانی ندارد ولی من رسالتی را که به عنوان یک پزشک داشتم را به  سر انجام رساندم و در نزد وجدان خود و خدای خود  شرمنده نیستم 
http://www.av1611.org/images/hell4.jpgو اگر دیگران کلید بهشت فروخته  و کسب در امد می کنند  من با خرید کلید جهنم خود به تنهایی به جهنم رفته و  درب جهنم را به روی  دیگران بستم  ؟؟

opium.site: داروی هوش ریتالین نیستداروی افزایش دهنده هوش برای همه ریتالین نیست ؟

opium.site: افزایش حافظه با دارو(پروویجیل .ریتالین )

opium.site: بالاترین میزان مصرف ریتالین در بین قشر دانشجو است

opium.site: فرهیختگان از ایران می گریزند

opium.site: من عاشق نوتروپیک ها هستم ؟I LOVE Nootropic

ر
  • خشونت و گرفتگی صدا با مصرف ماده مخدر کریستال شیشه ...
  • مقایسه اثرات سوء‌ مصرف مخدر کریستال شیشه در ایران ...
  • ایرانی ها ی نارکومانیاnarcomania از بیماری نارکوما...
  • وانوکسرین Vanoxerine
  • عرضه و فروش آزاد مواد مخدر در جاده ابریشم توسط ...
  • داروی گیاهی ترک اعتیاد مواد مخدر اکوامین Akuammin...
  • مخدر اسپایس در دوبی باعث برق گرفتگی بیضه گردشگران...
  • توقف رشد شیشه/ مخدر جدید جایگزین شیشه چیست؟
  • ماده مخدر کراک همان کروکودیل (دزومورفین ) است
  • پلیس داغستان موفق به کشف یک نیم تن ماده مخدر که ...

  • ADDERALL, RITALIN, and BRAIN POWER (IQ) increasing DRUGS - Topix

    Ritalin boosts learning by increasing brain plasticity | e! Science News

    drug

     articles for ritalin Intelligence

    What is Ritalin

    Intelligence pills  

    20 Percent of Scientists Admit Using Brain-Enhancing Drugs -- Do ...

    هیچ نظری موجود نیست: