ساخت و قاچاق فروش مواد مخدر دست آویز مخالفین و موافقین دولت ایران

     http://www.drugrehabscalifornia.org/wp-content/uploads/2010/02/heroin_needle_and_candle.jpg
ساخت و قاچاق فروش مواد مخدر دست آویز  مخالفین و موافقین دولت جمهوری اسلامی  ایران .
امروزه  اگاهی دادن درباره مواد مخدر و شناخت ان از زمره واجبات شرعی و اخلاقی است و تمامی رسانه ها ی جمهوری اسلامی باید به درستی در این راه تلاش کنند .
http://www.drugrehab.net/img/heroin.jpgاما در واقع می بینم که اطلاعات  درباره مواد مخدر دست اویزی شده است که هم گروه های مخالف دولت جمهوری اسلامی و هم رسانه های دولتی وابسته به دولت  از ان فقط برای نفع شخصی استفاده می کنند .
رسانه های دولتی در ایران با استفاده از اخبار مواد  مخدر و انتشار خبر های جنجالی سعی در جلب مخاطبین بیشتر و مطرح کردن خود و کسب در امد بیشتر دارند 
 ایا این همه اخبار  جنجالی  درباره مخدر های جدید مثل مخدر کروکودیل و یا حمام نمک  و مفدرون  همراه  با انتشار عکس هایی از معتادین به ان  و خبر هایی  درباره ادم خواری و قتل جنایت توسط معتادین به این مواد  لزومی دارد ؟؟
http://www.interventionservicesinc.com/wp-content/uploads/2011/10/heroin-intervention.jpgدرست است که کار مطبوعات و رسانه ها اطلاع رسانی است و باید این خبر ها هم منتشر شد ولی باید  در کنار این خبرها   مطالب علمی  هم درباره  شناخت  مواد مخدر جدید  هم  نوشته شود تا اگاهی جامعه درباره مواد مخدر جدید افزایش بیاید .
و صرفا محدود به این  خبر های رسانه ای  نشود .
از طرف دیگر ساخت  وقاچاق مواد مخدر دست اویز و حربه ای برای مخالفین دولت جمهوری اسلامی شده است و انها با اتکا به کمبود اطلاعات درباره  ساخت و قاچاق و فروش مواد مخدر جدید  دررسانه ها ارگانها و نهاد های دولتی را در ایران متهم به دست داشتن در ساخت و قاچاق و فروش مواد مخدر می کنند و از این حربه برای مطرح کردن خود و ضربه زدن به دولت ایران استفاده می کنند ..
در این  میان ان چیزی که به راستی مطرح نیست  و به دست فراموشی سپرده شده است اطلاعات درست و صحیع از مواد مخدر جدیدی است که در راه است .و این خلا  موجود باعث  رواج  بیشتر و سریعتر مواد مخدر جدید در ایران می  شود .  به این ترتیب جامعه ایران و مردم ایران هر چه بیشتر و سریعتر  به سمت اعتیاد می روند  مسله ای که بد خواهان و مخالفین کشور ایران طالب ان هستند .
دوست و دشمن ایران هر دو در یک اسیاب اب می ریزند ؟


هیچ نظری موجود نیست: