دانشمندان جنایتکار نازی و کشور اسرائیل و شرکت های دارویی امریکا مافیای جهانی Tramadol ترامادول

دانشمندان جنایتکار نازی و کشور اسرائیل و شرکت های دارویی امریکا مافیای جهانی Tramadol ترامادول 

ترامادول توسط شرکت داروسازی  گروننت هال (Grünenthal)  در 1970 ساخته شده است 
شرکت دارو سازی که از ابتدای تاسیس خود  بعد از جنگ دوم جهانی در سال 1956تاکنون فقط دو دارو ساخته است که داروی اول ان قرص تالیدومید در سال 1957 باعث یک فاجعه جهانی شد و شرکت دارو سازی گروننت هال تا امروز نیزدر گیر پرداخت خسارت به بازماندگان ان  است.
 شرکت داروسازی گروننت هال (Grünenthal) در المان در ظرف 65 سال فعالیت خود تا کنون چطور ورشکست نشده است و پشتیبان مالی ان کیست و چرا ترامادول این چنین در دنیا رایج شده است ؟؟


جنایتکار جنگی نازی و دانشمندان اسرائیل و شرکت های امریکایی  مافیای جهانی ترامادل هستند
برای من این مسله همیشه جای تعجب داشت که چرا قرص های ترامادول که مخدر ی قوی و اعتیاد اور است این چنین راحت در همه جهان به به فروش می رسد و چرا در کتابهای پزشکی و رسانه ها و اینترت مطالب زیادی درباره اثرات مخرب ترامادول نوشته نشده است . 
برای من که قبل از ورود به رشته پزشکی دانشجوی شیمی بودم ترامادول فقط یک داروی مسکن قوی نبود جای از فورمول ترامادول  و خواص ان با اظهارت نوشته شده درباره ان هم خوانی نداشت ؟ 
مطالب زیادی به  طور پراکنده در اینترنت درباره ترامادول  نوشته شده بود  اطلاعت عجیب و باورنکردنی از اثرات مخرب  ترامادول بر روی مغز انسان  که با خواندن ان انسان دچار وحشت می شود .مطالبی که هیچگاه سایت های علمی انرا ننوشته بودند و نخواهند نوشت ولی خود می دانند حقیقت دارد 

 ابتدا توضیح کوچک من 

متاسفانه انچه که امروز برای شما می نویسم حاصل ۳۰ صفحه ای است که در اینترنت درباره تاریخچه و عوارض ترامادول یافته ام ولیکن چون همه انها به زبان المانی بود به خوبی قادر به ترجمه ان نشده ام و فقط مختصر کلیاتی از انرا برای  شما می نویسم که خود حاکی از باندهای جنایتکار جهانی و مافیای دارویی اسرائیل  و امریکا و المان  است  که از تولید  فروش ترامادول پشتیبانی می کنند و با تطمیع  پزشکان خود فروخته  و شرکت های دارویی در جهان  در  حال کسب در امد های میلیاردی  و از بین بردن نسل امروز و فردای جهان هستند 
علاقمندانی که به زبان المانی تسلط دارند می توانند از لینک های زیر به این مطالب دسترسی پیدا کنند 
 ترامادول دارویی مشکوک ؟؟
اگر امروز از هر پزشکی به پرسید ایا ترامادول اعتیاد می دهد این جواب را به شما خواهد داد
نه ترامادول قدرتش ۶۰۰۰ بار کمتر از مرفین است و اگر شما سه ماه روزی ۴۰۰ میلی گرم ترامادول هم استفاه کنید معتاد نمی شود .زیرا او چیزی را می گوید که در کتب  پزشکی و اینترنت نوشته اند و به او به عنوان اطلاعات دارویی داده اند  اما واقعیت ها همه تحریف شده است این پزشک اگاه نیست زیرا بسیاری از حقایق درباره اثرات ترامادول  نباید بر ملا شود ؟



داستان واقعی ترامادول و تشکیل باند مافیایی  المان اسرائیل و امریکا  از کجا شروع می شود 

جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵ با شکست المان نازی به پایان می رسد و المان ویران شده است . تمامی صنایع المان به دست متفقین به یغما رفته است و اکنون یهودیان در المان قدرت گرفته اند و به عنوان مظلومانی که رژیم نازی به انها ظلم کرده است باید مورد دلجویی قرار بگیرند  و انهایی که با امریکایی ها همکاری می کردند می توانند  از امتیازات ویژه ای استفاده کنند
در این میان شخصی به نام هرمن ویریتس Hermann Wirtz (که پدرش تولیدی صابون و پودر رختشویی داشته )در سال ۱۹۴۶ و بلافاصله بعد از جنگ اقدام به تاسیس یک شرکت دارو سازی به نام Grünenthal GMBH در شهر راینلند می کند که بعدا نام انرا تغییر می دهد و با نام  گروننت هال (Grünenthal) مرکز انرا به شهر اخن که مرکز نازی های زمان جنگ بود منتقل می کند
در زمان جنگ و بعد از جنگ دوم جهانی انتی بیوتیک پنسیلین  که به تازگی توسط فلیمینگ کشف شده بود بسیار کمیاب و گران بود و به عنوان اولین انتی بیوتیک در جهان دارای ارزش و قیمت زیاد ی بود و نظارت بر فروش و انحصار پنی سیلین  در انحصار متفقین بود ه است
متفقین انحصار فروش و ورود پنی  سیلین را به شرکت گروننت هال (Grünenthal) می دهند و به این علت شرکت دارای بنیه مالی قوی می شود و در واقع شرکت تا سال ۱۹۵۲ یعنی ۷ سال بعد از پایان  جنگ دوم جهانی کار دیگری جز فروش پن سیلین  نداشته است که انهم در واقع زند بندی امریکایی ها با شرکتگروننت هال بوده است .
چرا باید امریکا از این شرکت دارویی پشتیبانی کند ؟ 
اولین عضو نازی شرکت (Grünenthal)داروسازی 
هاینریش Mückter، 

هاینریش Mückter، یک پزشک و عضو حزب نازی بود که از همان ابتدا  با  شرکت داروی سازی  شیمی  (Grünenthal)همکاری می کرد  او مسئول بخش پژوهش شرکت بود و کسی است که  او را به عنوان کاشف تالیدومید در 1957 می شناسند  ؟؟؟
 چطور یک پزشک عمومی که هیچ چیزی از شیمی و دارو سازی نمی دانست و درست در زمانی که  اتو امبروس ازاد شد اعلام کرد ما داروی به تالیدمید را کشف کرده ایم ؟
و
  
اوتو امبروس Otto_Ambros کیست ؟ جنایتکار جنگی المانی اوتو امبروس Otto_Ambros 
اوتو امبروس یک شیمیدان بود که در زمان جنگ دوم جهانی در المان نازی  بر روی گازهای جنگی کار می کرد او کاشف  گازهای عصبی جنگی بود و توانست گازهای سارین و سومان را کشف کند امبروس در سال ۱۹۴۶ توسط امریکایی ها دستگیر می شود و در سال ۱۹۴۸ در دادگاه نورنبرگ به اتهام جنایتکار جنگی محاکمه و محکوم به ۸ سال زندان محکوم می شود ودر سال ۱۹۵۲ از زندان ازاد می شود
شایعه است که امریکایی ابتدا به او پیشنهاد همکاری دادند (پروژه پیپر کلیپ ) اما او چون نپذیرفت  او را محاکمه کردند البته او فقط4  سال در زندان بود.
و به نظر می اید در دو سال اخر زندان او با سازمان cia همکاری می کرده است  تحقیقاتی در زمینه ساخت دارویی برای کنترول فکر (پروژه ام کا اولترا )  کار می کرده است 
 در واقع کاشف اصلی داروی تالیدومید اتو امبروس است .
اتو امبروس بعد از  انکه  از زندان ازاد شده    شروع به کار در شرکت داروسازی گروننت هالمی کند .اما امبروس در شرکت دارو سازی  چه کاری را برای کدامین  کشور انجام می داده است ؟
تالیدومید  
تالیدمید به عنوان داروی برای خواب و  جلوگیری از استفراغ مادران بار دار از سال ۱۹۵۷ وارد بازار می شود
جالب اینکه امریکایی ها به سرعت این دارو را تائید می کنند و مقدار زیادی از ان  را ابتدابه کشورهای اروپایی و افریقایی فرستاده می شود.
ولی خود انرا وارد نکرده و کسانی که در امریکا دچار عوارض مصرف تالیدومید شدند کسانی بودند که دارو را از خارج از امریکا دریافت کرده بودند .
تالیدومید بعلت اثرات تراتوژنیک ان  در دهه 1960  بر روی زنان باردار و ایجاد بچه های با  نقص خلقتی باعث شد شرکت  میلیونها دلار تاکنون به خسارات دیده گان ان به پردازد و  هنوز هم این شرکت به بازماندگان و کسانی که از مصرف تالیدومید  دچار نقص عضو شده اند پول پرداخت می کند بطوری که در سال 2008 بیشتر از 50  میلیون یورو به بنیاد تالیدومید کمک کرده است

شرکتی که   از 1961 تا کنون سالیانه میلیونها دلار خسارت می دهد
 در سال 1970 با ساخت دومین داروی خود ترامادول وارد بازار شد  ترامادولی که تا زمانی که جا بیفتد و به سود رسی برسد چند سال طول می کشد شرکت  چطور از سال 1961 تا 1970 ورشکست نشده است و چطور توانسته بود سر پا بماند یعنی این شرکت ظرف 9 سال فقط با فروش پنی سیلین که تازه قیمت ان در دهه 60  بسیار پائین امده بود  این همه خسارت را داده است ؟؟؟
 این شرکت تا زمان کشف و فروش امتیاز  ترامادول  چگونه کسب در امد می کرده است و خسارات میلیونی می پرداخته است ؟
چه رازی بین تالیدومید و ترامادول و سازمان CIA و کشور اسرائیل  است و چه کسانی از این شرکت حمایت کرده  و می کنند ؟؟
ایا می دانید  اگر زن باردار ترامادول بخورد چه اتفاقی برای بچه اش می افتد ؟
ایا می دانید ان چه  تاکنون پزشکان امریکایی درباره عوارض ترامادول گفتند دروغ است ؟
ایا می دانید به راستی  در حمایت از ساخت و فروش ترامادول چه سیاست های جهانی و چه افرادی ذی نفوذی  دخیل هستند ؟
ایا می دانید اصلا ترامادول را برای چه ساختند 
ساخت ترامادول  و علت ساخت ان بیشتر به یک داستان جنایی و جاسوسی شبیه است ؟ 

خلاصه انچه در این مقاله و در اینده خواهیم نوشت 
سازمان اطلاعاتی سیا امریکا بعد از جنگ دوم جهانی به دنبال ساخت دارویی برای کنترل فکر(پروژه mk-ultra) مردم دنیا بود 
در این رابطه سازمان سیا با جمع اوری دانشمندان نازی و در شرکت داروسازی  گروننت هال (Grünenthal) انها را تشویق به ساخت دارویی برای کنترل فکر کرد .
در ابتدا داروی تالیدومید  که بر روی مغز اثر می گذاشت توسط شرکت دارو سازی  گروننت هال (Grünenthal) و نظارت سازمان اطلاعاتی امریکا (سیا) ساخته شد .
این دارو به دلیل اثرات ضد استفراغ خوبی که در زنان حامله داشت وارد بازار دارویی شد ولی  به علت اثرات تراتوژنیک ان جمع شد و شرکت داروسازی گروننت هال مجبور به پرداخت خسارات فراوانی شد و در واقع دولت امریکا با پرداخت پول به شرکت دارو سازی گروننت هال این شرکت را حفظ کرد 
داروی ترامادول در ابتدا  در اصل برای سازمان سیا  و ازمایش در پروژه کنترل فکر ساخته شد .زیرا دارای اثرات مغزی فراوان بود.
بعد ها که مشخص شد این دارو قادر به کنترل فکر به ان صورتی که سازمان اطلاعاتی سیا می خواهد نیست برای کسب در امد و جبران خسارات وارد به امریکا این دارو به عنوان یک داروی  ضد درد وارد بازار جهانی شد و تمامی سود حاصل از فروش ان به جیب کشور امریکا می رود .
در این میان دانشمندان اسرائیلی نیز با حضور خود در شرکت دارو سازی گروننت هال و کمک به ان به نوعی جزو سهامداران  ترامادول هستند .
زیر نویس 
پروژه پیپر کلیپ -پروژه ای که در ان سازمان سیا تمامی دانشمندان کشورهای شکست خورده  را برای جذب  در امریکا جمع اوری می کرد 
پروژه ام کا اولترا -پروژه یافتن داروی برای حقیت و کنترل ذهن  
ترامادول در سال 1962 ساخته شد و در سال 1977 به بازار جهانی معرفی شد کارخانه سازنده مدعی است که 15 سال روی اثرات ان تحقیق می کرده است؟؟؟
چه تحقیقی خدا می داند ؟؟

opium.site: Mind Control & MKULTRA یافتن داروی برای حقیقت و ...

opium.site: سازمان سیا .مخدر روانگردان LSD و رویاهای دهه 60 (مرگ فرانک ...

آیا می توان مردم کشوری را از راه دور دچار توهم کرد؟HARP V2K - دکتر ...

در اثبات انچه در اینده خواهید خواند مطالب زیر اضافه شده است



 رد پای سازمان اطلاعاتی امریکا CIA 

این مقاله را برای ان گذاشته ام که بدانید که سیستم اطلاعاتی امریکا   با جا بجا کردن حقایق سعی در مخقی کردن حقایق دارد و می خواهد  مردم دنیارا  گمراه کند که داروی تالیدومید و اثرات مخرب ان مربوط به رژیم نازی بوده است و هیچ ربطی به امریکا ندارد ؟؟
کشور امریکا خودش در ابتدا از ورود تالیدومید به امریکا خود داری کرد و ابتدا انرا به افریقا  و اروپا فرستاد زیرا سهام داران و پشتیبان اصلی شرکت  «شیمی گروننتال» از ابتدا خود امریکایی ها بودند و  بعد ا که گند کار در اروپا و افریقا در امد تقصیر ان را به دولت المان نازی چسباندند تا شرکت دارو سازی (Grünenthal)   را از بد نامی نجات بدهند و رد پای خود را مخفی کنند 
کشور امریکا که خودش در دادگاه نورنبرگ اتو امبروس را محاکمه کرده بودند نمی دانستند که او کاشف گاز های جنگی   و داروی تالیدومید است ؟؟؟
 مگر خود امریکایی ها شرکت (Grünenthal)  و اتوامبروس را تائید نکرده بودند ؟
چرا خود امریکایها از تالیدومید استفاده نکرده اند ؟
.


«تالیدومید» معروف به داروی «بیماری صبح» که باعث ‌شد بسیاری از زنان، کودکان نارس و معیوب به دنیا بیاورند، نخستین بار به دستور آدولف هیتلر توسط نازی‌ها تولید شد. 
تالیدومی فاجعه ای بود که بوسیله داروهای شیمیایی به وجود آمد و حاصل آن 25 هزار کودک ناقص الخلقه بود که هنوز هم در صورت زنده بودن آن ها، کارخانه های سازنده داروهای مسبب به آن ها غرامت می پردازند .

خانم فرانسیس اولدهام کلسلی  فارماکولوژیستی که در زمان حضور خود در سازمان نظارت دارو و غذا دز امریکا با تائید نکردن ورود قرص تالیدومید به امریکا هزاران زن را از داشتن فرزند ناقص نجات داد و بنا بر این تصمیم درست جان اف کندی بعدا به او جایزه داد 

FDA inspector Frances Oldham Kelsey receives an award from President John F. Kennedy for blocking sale of Thalidomide in the United States














به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، تحقیقات نشان داده است که تولید این دارو در واقع بخشی از برنامه سلاح‌های شیمیایی نازی‌ها بوده است. و داروی «تالیدومید» ابتکار نازی‌ها برای استفاده در جنگهای شیمیایی بوده است .
پیش از این تصور می‌شد که این دارو در اوایل دهه ۱۹۵۰ و توسط یک شرکت آلمانی به نام «شیمی گروننتال» تولید شد.
در آن زمان مصرف این دارو توسط زنان باردار در سراسر جهان از سال ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۱ منجر به تولد ۱۰ هزار نوزاد ناقص در اروپا و آفریقا(نه امریکا ) شد.
در حال حاضر یک تیم تحقیقاتی جدید ادعا کرده‌اند که تالیدومید روی زندانیان در اردوگاه‌های آلمان از سوی نازی‌ها آزمایش می‌شده است، تا معلوم شود که آیا می‌توان از آن به عنوان گاز فلج کننده اعصاب در جنگ‌های شیمیایی استفاده کرد یا نه!
دکتر مارتین جانسون که سرپرستی این پژوهش را بر عهده داشته است، می‌گوید نازی‌ها قبل از این که تالیدومید را به شرکت گروننتال بفرستند آن را روی زندانیان به عنوان گاز سمی برای تخریب سیستم عصبی آزمایش می‌کردند.
دکتر جانسون در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ تایمز اظهار داشت: در حال حاضر تقریبا مطمئن‌تر شده ایم که تالیدومید آخرین جنایت جنگی نازیها بوده است.
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون کاملا بدیهی است که تولید و آزمایش این دارو از سوی نازی‌ها در اردوگاه‌های جنگ جهانی دوم صورت گرفته است


پاورقی 
امریکا  در زمان جنگ دوم جهانی و بعد از ان در زمینه ساخت سلاح های شیمیایی و میکروبی بسیار عقب از تر از  ژاپن و المان بود 
زمانی که ژاپن تسلیم شد تعداد زیاد ی از  دانشمندان ژاپنی که در طرح  واحد 731 کار می کردند و جنایاتی بدتر از المانی ها در اشویتس انجام دادند به شرط انکه اطلاعات و ازمایشات شیمیایی و جنگی خود را در اختیار امریکا بگذارند از چوبه دارد و محاکمه نجات پیدا می کنند 
از طرف امریکا ژنرال مک ارتور بعد از معامله با ژاپنی ها سروته کار را هم اورد و 
از تمامی دانشمندان ژاپنی که با جنایات جنگی خود بر روی زندانیان بیش تز 3 میلیون نفر را کشته و یا نقص عضو کرده بودند فقط یک نفر 9 ماه زندانی شد ؟

شرکت داروسازی گروننت هال (Grünenthal) در المان  از سال 1946 تا کنون فقط دو دارو ساخته است تالیدمید و ترامادول ؟؟
شرکتی که امروزه طبق گفته خودش بیشترین در امد را از فروش و انحصار  ترامادول دارد و هیچ منبع در امد دیگری جز ترامادول ندارد ؟

تالیدومید دارویی آرام‌بخش است. مصرف آن در دوره آبستنی به نقص عضو شدید کودک منجر می‌شود. این دارو بدون بررسی کافی وارد بازار شد، با مشاهده نقائص مادرزادی شدید در کودکانی که مادرانشان در دوران حاملگی از این دارو استفاده کرده بودند مصرف آن ممنوع شد. از ۱۹۵۷ تا ۱۹۶۱ رایج بود و در آن سال فروش آن متوقف شد
تالیدومید ساخت شرکت داروسازی 
 ترامادول این دارو توسط شرکت آلمانی گروننت هال (Grünenthal) در دهه ۱۹۷۰ با نام تجاری ترامال (®Tramal) ساخته شد. گروننت هال در سالهای بعد حق تولید ترامادول را به شرکتهای متعددی در سراسر دنیا واگذار کرد.

اکثر مردم دنیا از وقایعی که در زمان جنگ دوم جهانی در اردوگاهای نازی اتفاق افتاد با خبرند و کسانی را که در این اردوگاها اقدام به آزمایشات بر روی زندانیان کردن بعد از جنگ به عنوان جانیان بر علیه بشریت در دادگاه نورنبرگ محکوم کردند اما اگر از کسی پرسیده شود که درباره جنایات جنگی امریکا در زمان جنگ دوم جهانی چه می داند همه خواهند گفت بزرگترین جنایت امریکا بمباران اتمی دو شهر ژاپن است و دیگر هیچ؟براستی که کسانی که در تاریخ به کند و کاو نمی پردازند و در نکات ریز توجه نمی کنند تا آخر عمر از بسیاری جنایات و ضد و بندها ی پشت پرده بی خبر می مانند.  
داستان پشت پرده                   UNIT 731 ژاپن
 سال 1938 آغاز حمله نظامی ژاپن به چین  نیروهای چینی قادر به مقابله با ژاپنی ها نیستند ،یک افسر ژاپنی به نام شیرو ایشی مسول ایجاد مراکزی در مرزهای ژاپن می شود او یک پزشک است با نظارت او واحدهای به نام واحد 100-200-516-543-731-77326468604-9420-1855در مززهای منچوری و اطراف خاک ژاپن ایجاد می شود این مراکز که بعد از جنگ به نظارت امریکا و کشور ژاپن تا سال 2006 میلادی مهر موم شده مراکز نظامی برای آزمایشات بر روی زندانیان جنگی و مردم عادی منچوری است که در ان وقاعی اتفاق افتاده که فقط با بررسی واحد 731  پی به وجود بزرگترین جنایات جنگی جهان خواهید برد که به علت معامله امریکا با ژاپن بوسیله ژنرال مک آرتور تمامی نتایج این ازمایشات که باعث مرگ بیش از یک میلیون غیر نظامی و چند هزار اسیر جنگی چینی و دو سرباز امریکایی شد به امریکا تحویل داده شد و طبق توافق امریکا با سر پوش گذاشتن بر روی این جنایات که هزاران بار فجیع تر از کشتار بازداشتگاهای اشویتس و داخااو بود در واقع شریک در این جنایات است   .  
    
    
مختصری از جنایات ژاپنی ها زنان اسیر و زنانی را که در منچوری گرفته بودند توسط سربازان ژاپنی حامله می شدند و سپس تعدادی را رادر 6و7و 8و9 ماهگی بدون اینکه زن را بیهوش کنند شکمش را پاره و وضعیت جنین و جفت را مطالعه می کردند
=عده ای از اسرار را به تیرهای چوبی می بستند و سپس محل انرا با بمب های اتش زا بمباران کرده و سپس اجساد و چگونگی سوختن انها را مورد بررسی قرار می دادند
=دست و پای زندانیان را قطع کرده و دست این را به ان و پای یک زندانی را به یک زندانی دیگر پیوند می زدند
=دست و پای زندانیان را قطع کرده و با کرنومتر زمان می گرفتند تا انها بعد از چه مدتی می میرند
=خون زندانیان را گرفته و خون این را به ان می زدند تا بیبیند مسله انتقال خون چگونه است
=داخل زندان ها پتو و تختخواب زندانیان را با کک الوده به طاعون الوده می کردند تا ببیند بعد از چه مدتی زندانی طاعون می گیرد و وقتی طاعون می گرفت بر روی او داروهای مختلف را ازمایش می کردند
زندانیان را در اب صفر درجه قرار می دادند تا زمانی که بمیرند تا بفهمند انسان تا چه زمانی می تواند در اب صفر درجه زنده بماند |
=معده زندانی را عمل کرده در می اوردن و روده زندانی را به جای معده پیوند می زدند
=برای فهم اینکه انسان تا چه فشاری را می تواند تحمل کند (در زیر دریای ها مهم است ) زندانی را در محفظ های فشار هوا قرار داده و فشار را انقدر بالا می بردند که خون بدن زندانی از گوش و چشمهایش برون زند بروید جنایات انها و عکس انرا در ویکی پدیا به بینیدچون هزار یک کار دیگر هم می کردن که نمی توانم بنویسم ؟؟

با عرض پوزش به دلیل انکه این پست بسیار طولانی است و ادامه نوشتن مشکل است ادامه انرا بعدا خواهم نوشت و لینک های لازم را در ان می گذارم 
اما به شما بگویم 
در پشت ساخت و فروش ترامادول سازمان های اطلاعاتی و دولت های زیاد  هستند  و اطلاعات دارویی  که تاکنون در مورد ترامادول گفته شده است همگی دروغ است بطوری که  در ماه مه 2009  FDAامریکا شرکت  جانسون جانسون که فروش ترامادول در  امریکا را در  انحصار دارد  به دلیل دادان اطلاعات نادرست در مورد عوارض ترامادول توبیخ کرد و قرار است قوانین جدیدی در مورد ترامادول در امریکا وضع شود 
ادامه دارد اگر  من زنده بوده و شما انشالله همیشه زنده باشید
In May 2009, the United States Food and Drug Administration issued a Warning Letter to Johnson & Johnson, alleging that a promotional website commissioned by the manufacturer had "overstated the efficacy" of the drug, and "minimized the serious risks" The company which produced it, the German pharmaceutical company Grünenthal GmbH, were alleged to be guilty of "minimizing" the habituating nature of the drug, although it showed little abuse liability in preliminary tests] The 2010 Physicians Desk Reference contains several warnings from the manufacturer, which were not present in prior years. The warnings include stronger language regarding the habituating potential of tramadol, the possibility of difficulty breathing while on the medication, a new list of more serious side effects, and a notice that tramadol is not to be used in place of opiate medications for addicts. Tramadol is also not to be used in efforts to wean addict patients from opiate drugs, nor to be used to manage long-term opiate addiction

هیچ نظری موجود نیست: