دریافت فوق تخصص فلسفه مواد مخدر از جامعه معتادان و دلالان مواد مخدر ایران PHD.DRUG ABUSE

دریافت فوق تخصص فلسفه مواد مخدر از جامعه معتادان و دلالان مواد مخدر ایران  PHD.DRUG ABUSE
چندی قبل یکی از دوستانم گفت چرا در امتحان دوره پی اچ دی PHD مواد مخدر در ایران شرکت نمی کنی

دوره پی  اچ دی مواد مخدر  چند سالی است که در ایران دانشجو می گیرد اما از بخت بد ما  مصاحبه مهمتر از امتحان است و در مصاحبه هم افرادی که سن  بالا دارند از همان ابتدا مردود هستند ؟
من پیش خودم فکر کردم این تیتر ها و عناوین به درد کسانی  می خورد که  می خواهند  در بالای درب های کلینک خود بزنند دکتر فلانی دارای درجه پی اچ دی در مواد مخدر و با این عناوین بتوانند کسب کار خود را رونق بدهند من که احتیاجی به این ها  در خودم  احساس نمی کنم چون  قبلا درجه فوق تخصص  پی اچ دی مواد مخدر را از جامعه معتادان و دلالان گرفته ام ؟؟
شروع دوره  دکترای فلسفه مواد مخدر در زمان سربازی ؟
سال 1366  زمانی که به عنوان پزشک  در ارتش خدمت می کردم محل کار من در یک  اداره ارتشی در شهر  تهران بود از  ان جا من دوره خود را شروع کردم ؟
بهداری ان سازمان دارای دو سرباز بود که یکی از انها معتاد به  ماری جوانا بود از همان ابتدا طوری با سربازان رفتار می کردم که همه انها من را فردی مورد اطمینان می دانستند برای همین حتی سرباز بهداری زمانی که می خواست سیگاری ماری جوانا بار بزند به اطاق من می امد  این رابطه دوستانه بین من و سربازان معتاد ان چنان بود که حتی مرا به دیدن یک قسمت از اداره که در ان در بین گلها ماری جوانا کاشته بودند بردند در ان زمان من برای اولین بار بوته های ماریجوانا را دیدم و جالب اینکه سرهنگ اداره ما سربازان را به علت کاشت گیاهان در جلوی سازمان و افزایش فضای  سبز  مورد تشویق قرار داده و به هر کدام دو روز مرخصی تشویقی داده بود ؟
ترک دادن  فروشنده و  معتاد تزریقی به هروئین
از ان زمان به بعد من در مطب خود شروع به دیدن بیماران معتاد برای ترک اعتیاد کردم و توانستم یکی از دلالان هروئین قم را که خودش معتاد تزریقی  به هروئین بود را ترک بدهم
ارتباط با دلالان مواد مخدر ناصر خسرو
زمانی که می خواهی معتادی را ترک بدهی احتیاج به داروهایی داری که غالبا در داروخانه وجود ندارد و یافتن ان هم از کانال های قانونی کلی دردسر دارد این جا بود که با دلالان ناصر خسرو اشنا شدم و انهم نه خرده پا ها بلکه یکی از بزرگترین دلالان ناصر خسرو به نام محمد افغان
محمد افغان دلال متادون  مورفین پتیدین و مواد مخدر دارویی
ممد افغان  فردی حدود 35 ساله بود که در خیابان ناصرخسرو  بالاتر از کوچه مروی یک فروشگاه لوازم ارایشی داشت البته فروشکاه پوشش کارش بود و وقتی وارد ان می شدی و می گفتی متادون یا  مورفین می خواهی یک جعبه چند صد تای از زیر کشوها در می اورد  فکر می کنم ان زمان حق حساب می داد چون همه در ناصر خسرو ممد افعان را می شناختند حتی امروز همه دلال های جدید نام ممد افغان برایشان اشنا است
پزشکی که ضمانت قاچاقچی مواد مخدر را می کند
یک بار ده سال قبل  نمی دانم چی می شود که ممد افغان را می گیرند جالب اینکه به من زنگ می زند و از من طلب کمک می کند من هم برای ضمانتش با سند رفتم  دادسرای انقلاب اسلامی اما گویا قبل از من یک پزشک دیگر ضامنش شده  و ازاد شد
ارتباط با قاچاقچیان و دلالان و معتادان مواد مخدر و کسب اعتماد انها  کلی ارزش دارد ؟
 ارتباط با قاچاقچیان و مواد فروشان و معتادان  برای کسانی که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کنند بسیار جالب و پر سود  است البته به شرطی که انها به شما اطمینان کنند که  انها را نمی فروشی  به این وسیله شما همیشه در جریان اخرین اخبار مواد مخدر جدید ورود هستی حتی قبل از انکه پخش بشود و کسی به ان معتاد شده باشد
این طوری همیشه یک سر گردن از بقیه جلوتری
ارتباط به ماموران مبارزه با مواد مخدر (مثلت مامور قاچاقچی و من  )
مسله دیگر ارتباط من با ماموران ناجا است  به خصوص کسانی که با مامور مبارزه و کشف مواد مخدر هستند چیز های جالبی از انواع موادی که کشف کردند تعریف می کنند و شما می توانید اخبار و طریقه های قاچاق مواد مخدر را که جدیدا کشف شده به صورت دست اول کسب کنی 
این کار چند حسن دارد زیرا از یک طرف وقتی با انها صحبت می کنی از میزان اموزش انها و میزان هوش و مقدار کشفیات و نوع کشفیات اداره مبارزه با مواد مخدر مطلع می شوی و از طرف دیگر اطلاعات انها را با اطلاعات قاچاقچیان مقایسه می کنی این طوری می فهمی که واقعا وضعیت  قاچاق و ترانزیت مواد مخدر در این کشور در چد حدی است 
که البته همیشه ماموران دو سه فازی از قاچاقچیان مواد مخدر عقب ترند ؟


باید ابتدا از دلالان و قاچاقچیان اجازه بگیری
خیلی ها فکر می کنند  اطلاعات نوشته شده در  بعضی از پست های من درباره دلال های  مواد مخدر از بیمارانم گرفته می شد در صورتی که این طور نیست  بلکه گاهی با تماس با دلال یک ماده می گم می خواهم مثلا درباره دلال های مخدر گل بنویسم طرف هم می گوید فقط تو را خدا شماره کارت ملی و ادرس خونم را ننویس ؟ بقیه اش مهم نیست همه می دانند ؟
چرا من به این اطمینان خیانت نمی کنم
ممکن است بعضی ها فکر کنند ای بابا طرف خودش درمانگر اعتیاد است خوب همه این دلال ها  و قاچاقچیان را لو بدهد تا مردم از شر انها اسوده بشوند یک کار خدایی کرده مگر دکتر مسلمان نیست ؟
در این جا داستانی را برایتان تعریف می کنم
حدود سه سال قبل یکی از دلال های گل را که روزی 5 میلیون تومان در امد داشت شناسایی شد شب دوتا مامور با لباس شخصی ریختند خانه اش و 48 ساعت  در  محل نامعلومی بازداشت بود بعد وقتی ازاد شد انگشت های دستش را شکسته بودند از فردای ان روز هر 5 میلیونی که کار می کرد 2 میلیون تومان بابت حق بیمه انگشتاش باید پرداخت می کرد ؟؟؟
دانشگاه من باید همیشه باز باشد من دیده بان مواد مخدر هستم ؟
در کشوری که این همه ارگان نهاد مبارزه با مواد مخدر هست من چکارم ؟
من فقط  ناظری  هستم که از داخل و بیرون جامعه معتادان و دلالان مواد مخدر را تحت نظر دارد و  باید  اخبار و اطلاعات کسب کنم تا درجه پی اچ دی خودم را از طریق ارتباط با این افراد بگیرم
من دیده بان مواد مخدر هستم ؟
کسی که باید دیده بان مواد مخدر  باشد و کار دیده بان فقط رصد کردن است ؟؟
opium.site: چرا ایران دیده بان مواد مخدر ندارد ؟؟
opium.site: دهات قلات در شیراز مرکز کشت و فروش انواع ماری جوانا گل ...


opium.site: حملات پانیک (هراس )و اضطراب با مصرف ماریجوانا و حشیش ...
opium.site: مدار بسته حشیش و درمان عوارض نوروز حشیش HASHESH ...
opium.site: حشیش با شیر خامه انسان را وارد مدار بسته حشیش می کند
opium.site: بیماران دیابتیک و MS صبح ها یک لیوان شیر با حشیش ...
ترک و درمان اعتیاد به مخدر گل (ماری جوانا گل ) - opium.site - Blogger
opium.site: وقتی گل بازها ازکارشناس متخصص مخدر گل بیشتر می ...
opium.site: مراقب "گل" باشید/ مد شدن مخدر جدید
opium.site: فرم های رایج ماری جوانا گل در ایران (زغال اخته -هیز -نیروانا ...
تاریخچه ماری جوانا گل در ایران - opium.site - Blogger




هیچ نظری موجود نیست: