تصاویر لحظه به شهادت رسیدن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا و سرباز همراهش + جزئیات

دوستان عزیز کمی به  تصویر توجه کنند چه می بیند 
ماشین ماموران از طرف مخالف و روی خط کشی عابر پیاده با یک کامیون که در مسیر خودش حرکت می کرد شاخ به شاخ می شود  انهم از منتهای چپ جاده در صورتی که خبر می گوید ماشین ماموران در جاده به دنبال ماشین قاچاقچیان بوده است 
این یعنی چی 
دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی هنگام عملیات تعقیب و گریز شهید شدند.
12
به گزارش رکنا،  سرگرد قربانی عصر امروز در حین انجام ماموریت در محور فسا_ استهبان دچار حادثه Incident شد و جان خود از دست داد.
فرمانده انتظامی فسا سرهنگ شیبانی در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس Police گفت: جان باختن رییس پلیس مبارزه با موادمخدر آن شهرستان و مجروحیت دو تن از همکارانش حین تعقیب و گریز خودرو قاچاقچی Smuggler مواد مخدر Drugs خبر داد.
سرهنگ علی شیبانی در تشریح این خبر گفت:عصر امروز اکیپ پلیس مبارزه با مواد مخدر که با برقراری تور ایست و بازرسی در پلیس راه فسا شیراز اقدام به کنترل خودروهای عبوری در آن محور می کردند، به دو دستگاه خودرو پژو مشکوک به حمل مواد مخدر شدند.
وی ادامه داد: ماموران مستقر با علائم هشداری دستور توقف دادند که رانندگان خودروها بی توجه به دستور ایست با سرعت زیاد به سمت شهرستان همجوار متواری شدند.
فرمانده انتظامی فسا ادامه داد: ماموران بلافاصله اقدام به تعقیب خودروها نموده که حین تعقیب آن، خودرو ماموران با یک دستگاه تریلرکه از سمت مقابل در حرکت بود برخورد و رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در دم جان باخت .
سرهنگ شیبانیان گفت:دو نفر دیگر از همکاران وی در این حادثه مجروح و برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

photo_2017-05-22_23-55-28 (2)
عکسی نه چندان واضح از سرگرد حمیدقربانی که دیروز در تعقیب و گریز با قاچاقچیان مواد مخدر در سانحه رانندگی به شهادت رسید.
تصویری از استواریکم صابردهقان خلیلی تنها بازمانده این حادثه که حال عمومی وی رضایت بخش است.
photo_2017-05-22_23-30-26

هیچ نظری موجود نیست: