آیا امکان دارد من از مسافرت با قطار گال(جرب ) گرفته باشم ؟

سوال پزشکی
من مدت ها است مجبورم به خاطر کارم با قطار مسافرت کنم چندی قبل دچار خارش بین انگشتان و سر الت تناسلی  شدم به پزشک مراجعه کردم گفته است شما از قطار  بیماری گال (جرب )گرفته اید ایا امکان دارد من از مسافرت با قطار گال گرفته باشم ؟
جواب
بله
متاسفانه در ایران پتوی های را که  مسافران استفاده می کنند را در هر سفر نمی شویند و حتی گاهی انرا هر 10 تا 20 روز یک بار شستشو می دهند و اگر شما شب  در قطار از پتو استفاده کرده باشید امکان گرفتن گال است
البته ملافه ها را در هر سفر جمع اوری کرده و شستشو می دهند بهتر است حتما موقع خواب در قطار یک ملافه در زیر و یکی در روی خود انداخته و حدامکان از پتو های که به مسافران می دهند استفاده نکنید  و اگر مجبور شده اید و هوا سرد بود  پتو را روی ملافه بیندازید  بطوری که تمام پتو با ملافه پوشانده شود در این صورت امکان گرفتن گال ناچیز است و حدامکان با لباس کامل خوابیده و از در اوردن  پیراهن و یا شلوار خود داری کنید

هیچ نظری موجود نیست: