فروش مخدر قوی هیدروکودون به عنوان مسکن در امریکا


فروش مخدر های قوی  هیدروکودون به عنوان مسکن در  امریکا
شرکت های داروی سازی در کشور آمریکا در حال تولید انبوه نسل جدیدی از مسکن ها هستند که کارشناسان نسبت به مصرف آنها هشدار داده اند.
به گزارش دریچه خبر، شرکت های داروی سازی در کشور آمریکا در حال تولید انبوه نسل جدیدی از مسکن ها هستند که کارشناسان نسبت به مصرف آنها هشدار داده اند.
این قرص های جدید حاوی ماده "هیدروکودون" هستند که بنا به هشدار کارشناسان 10 برابر مسکن های معمولی دارای مواد مسکن و ضد درد بوده و می تواند شدیدا اعتیاد آور باشد.
چندین شرکت داروسازی آمریکایی مثل شرکت " Zogenix " قصد دارند تا در اوایل سال جدید میلادی این قرص ها را با نام تجاری " Zohydro " به بازار عرضه کنند. در این صورت این اولین بار است که مردم عادی می توانند این چنین ماده مسکن یا به بیان ساده تر مخدر خالص و نیرومندی را به شکل قانونی و از بازار تهیه کنند.
کارشناسان معتقد هستند که این ماده مسکن جدید به خاطر دارا بودن دوز بالایی از مواد ضد درد می تواند به سرعت در افراد مصرف کننده ایجاد اعتیاد کند.
"هیدروکودون" ماده ای است که قبل از این نیز به عنوان ماده مخدر توسط افراد معتاد استفاده می شد. مسمویت با این ماده از 19221 مورد در سال 2000 به 86258 مورد در سال 2009 افزایش یافته است. این ماده به تنهایی در ایالت فلوریدای آمریکا به مرگ 1083 نفر بین سال های 2003 تا 2007منجر شده است.
این ماده مسکن از لحاظ ساختار شیمیایی به خانواده ماده مخدر تریاک شبیه است و اعتیاد به این ماده عوارضی شبیه به اعتیاد به تریاک را در شخص ایجاد می کند.شما بعد از مصرف این ماده دچار حالت سرخوشی شده و احساس بسیار خوبی در دفعات اول مصرف برای مصرف کننده ایجاد می شود. اما به مرور زمان تفکرات مبهم، استفراغ، اسهال و کم خوابی به سراغ مصرف کننده می آید.
با توجه به این مسئله که مشتقاتی از این ماده مسکن در کشور ما نیز استفاده شده است و ممکن در سایه نا آگاهی و یا سود جویی بعضی از وارد کنندگان دارو این گونه مسکن های قوی و به نوعی خطرناک وارد کشور شوند لازم است تا نهادهای ذی ربط هرچه بیشتر نسبت کنترل اقدام دارویی وارداتی به کشور توجهات لازم را مبذول دارند

opium: آیا برای جلوگیری از اسنیف ریتالین ترامادول و کونتین فلفل ...

opium: محلول خوراکی رزیرا شامل هیدروکودون بيتارترات و ...

opium: هیدروکودون , کراک

هیچ نظری موجود نیست: