خودکشی با مفدرون و متیلن اندوکسی پیرووالرون (نمک حمام )(MDPV )


دکتر ریچارد سندرز یک پزشک عمومی در لوئیزیانا می‌گوید پسرش دیکی از ماده را استنشاق کرده و 3 روز مداوم هذیان می‌گفته و پس از آن گلویش را می‌برد. پدرش که پزشک بوده با هر زحمتی خونریزی رگهای اصلی را کنترل می‌کند اما پس از پانسمان زمانی که به خواب می‌رود، پسرش به اتاق دیگری رفته و با اسلحه خودش را کشته است.
مصرف «نمک حمام» و پاره کردن صورت و شکم با کارد!
عنوان: هنگامی که نیل براون با مصرف این ماده شیمیایی خطرناک معروف به «نمک حمام» به اوج رسید، با کارد صورت و شکم خود را پاره کرد. وی زنده ماند؛ اما مقام‌ها می‌گویند سایرین پس از استنشاق، تزریق یا تدخین پودری که اسامی به نظر بی‌ضرری مانند موج عاج، کبوتر قرمز و آسمان وانیلی دارد، به این اندازه خوش شانس نیستند.
برخی معتقدند که تأثیرات این پودر به اندازه متامفتامین‌هاست. مقام‌های قضایی و زندانها می‌گویند این مواد موسوم به نمک حمام با اسامی شیمیایی پیچیده در چندین ایالت آمریکا معضلی رو به گسترش هستند.
از جنوب آمریکا در کالیفرنیا تا مناطق دیگر تماس‌هایی با اورژانس از تأثیرات محرک این مواد بر افراد خبر می‌دهند: مفدرون و متیلن دیوکسی پارووالرون که به MDPV هم معروف است.
به گفته مقام‌ها این ماده شیمیایی که به نام‌هایی مانند موج عاج، خوشی، رعد و برق سفید و طوفان شارلی فروخته می‌شود باعث ایجاد توهم، جنون افزایش سریع ضربان قلب و تمایل به خودکشی می‌شود. این مواد شیمیایی در محصولاتی وجود دارد که به طور قانونی تحت عنوان نمک حمام و کود گیاهی فروخته می‌شوند. با این حال مورد استفاده آنها تنها موارد ذکر شده در روی بسته نیست.
نمایندگان مجلس در ایالت می‌سی‌سی‌پی قصد تصویب قانونی برای ممنوعیت فروش چنین پودرهایی را دارند و در کنتاکی نیز تلاش‌های مشابهی در جریان است. در لوئیزیانا و پس از ۱۲۵ مورد گزارش استفاده از این مواد در ۳ ماه آخر سال ۲۰۱۰ با صدور فرمانی اضطراری فرو این مواد ممنوع شد.
براون می‌گوید، وی همه موادی از هروئین تا کراک را تجربه کرده بوده، اما توهم ناشی از این ماده وی را شوکه کرده است و در گفت‌وگو با روزنامه‌ای، از مردم خواسته تا از این نمک‌های حمام دوری کنند.
در حالی که براون زنده ماند مقام‌های می‌سی‌سی‌پی می‌گویند یک زن در اثر مصرف بیش از حد جان سپرده است، در جنوب لوئیزیانا خانواده‌ای می‌گویند پسر ۲۱ ساله‌شان پس از مصرف گلوی خود را بریده و با شلیک اسلحه به زندگی خود پایان داده است. تحقیقات در مورد قاتل یک کلانتر نیز برای اینکه مشخص شود تحت تأثیر این مواد بوده یا نه ادامه دارد.
در حالی که کارشناسان معتقدند مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا قوانینی در این زمینه تصویب شود مقامها در لوئیزیانا می‌گویند ممنوعیت فروش آن می‌تواند موثر باشد؛ چرا که از زمان این ممنوعیت در ژانویه گذشته تعداد موارد گزارش شده بسیار کم بوده است.
بر اساس آمار دست کم در ۲۵ ایالت آمریکا استفاده از چنین موادی گزارش شده است که بیشترین تعداد در لوئیزیانا و سپس فلوریدا بوده است.
دکتر ریچارد سندرز یک پزشک عمومی در لوئیزیانا می‌گوید پسرش دیکی از ماده را استنشاق کرده و ۳ روز مداوم هذیان می‌گفته و پس از آن گلویش را می‌برد. پدرش که پزشک بوده با هر زحمتی خونریزی رگهای اصلی را کنترل می‌کند اما پس از پانسمان زمانی که به خواب می‌رود، پسرش به اتاق دیگری رفته و با اسلحه خودش را کشته است.
سندرز هشدار می‌دهد که این ماده بسیار خطرناکتر از نام‌هایی است که تحت آن عناوین به فروش می‌رسد.

opium: تزریق (نمک حمام ) (مفدرون با MDPV)باعث قطع دست زنی شد

opium: ماده مخدر جدیدی که به نام کود شیمیایی یا نمک حمام وارد ایران شده ...

opium: ماده مخدر جدید در امریکا MDPV متیل اندوکسی پیرووالرون ...

هیچ نظری موجود نیست: