استفاده از فناوری وی دو کی برای ترک اعتیاد (صدا در جمجمه)V2K


اولین قدم در ترک اعتیاد ان است که معتاد خود متوجه شود معتاد است و ادامه اعتیاد او می تواند باعث از بین رفتن زندگی او و خانواه اش شود . 
اما هیچ معتادی اعتراف به معتاد بودن خود نمی کند .و با انکار واقعیت ها می خواهد هنوز در دنیای توهم خود باقی بماند . 
پذیرش این مسله برای معتاد که بگوید من معتاد هستم اولین قدم درمان است . 
اما این کار بسیار مشکل است .زیرا معتاد از یک طرف با استفاده از مواد مخدر قادربه تفکر صحیع نیست و از طرف دیگر در خود قدرت دل کندن از ماده مخدر را نمی بیند . 
در واقع اعتیاد با  سست کردن قدرت اراده معتاد او را در دام خود اسیر کرده است . 
اعتراف کردن به اینکه من معتاد هستم برای معتادانی که به زور خانواده در کمپ ها بستری می شوند بسیار مشکلتر و تقریبا در کوتاه مدت محال است . 
یکی از ترفندهای ایجاد اعتماد به نفس و قدرت اراده برای اینکه معتاد در اولین قدم به معتاد بودن خود اعتراف کند جلسا ت گروهی است که در ان معتاد با دیدن اعترافات دیگران قدرت پذیرش این مسله را که اعتراف به معتاد بودن را بکند به دست اورد  یکی ازاین  راه کارها است .اما امروز تکنولوژی می تواند این کار را تسریع کرده و در افرادی که قادر به بینش صحیع اعتیاد خود نیستند معجزه می کند . که هم می تواند معتاد را برای اعتیاد اماده و هم به او انگیزه ادامه ترک را بدهد
استفاده از V2K 
سیستم وی دو کی شامل یک سری بلندگو است که از داخل ان صدایی که بتوان انرا در هوا شنید خارج نمی شود . و امواج خارج شده از ان ماورا صوت انسان است . 
و با اثر بر روی جمجمه انسان باعث تولید صدا در مغز انسان می شود .
در محل خوابگاه های  معتادن و  در مراکز ترک اعتیاد با نصب چند عدد از انها می توان به نوعی در شب و در موقع خواب حداکثر القای روحی و روانی را بر روی معتادین انجام داد . 
انواج مافوق صوت بدون شنیدن از طریق هوا وارد مغز معتادن می شوند و در موقع خواب معتاد  در مغز خود می شنود که صدای زنانه و ارام و با محبت به او می گوید . 
تو با اعتیا د می توانی به جنگی -تو می توانی ترک کنی -خداوند ترا دوست دارد -از فردا تو انسان دیگری خواهی بود و رحمت و قدرت خداوند به تو کمک می کند  تا از شر این شیطان اعتیاد خلاص می شوی . فردا تو انسان دیگری خواهی بود .اولین قدم را بر دار و فردا به همه بگو که من معتادی هستم که می خواهم ترک کنم . 
استفاده از این سیستم را حتی می توان بر روی بعضی از معتادان اختصاصی تر نمود و با ضبط صدای  کودکان و زنان انها شب معتاد در  خواب صدای کودک خردسال خود را در مغزش می شنود که می گوید  
پدر من تو را دوست دارم خواهش می کنم ترک کن. 
و مسایل دیگر روانشناسانه که هر کدام بسته به معتاد و وضعیت اجتماعی او فرق می کند . 
البته اگر معتاد نداند که شما از این سیستم در حال استفاده هستید عملکرد ان چند برابر می شود زیرا این صدا های داخل مغز خود را نوعی الهامات درونی خودش می پندارد . 
اثرات جانبی V2K 
مهترین اثار جانبی این سیستم در استفاده طولانی مدت سردرد است .  
یکی دیگر از مزایای وی دوکی ان است که معتاد واقعا فکر می کند که به مرحله اخر اعتیاد رسیده و دچار توهمات کامل شده است و اگر ترک نکند در این توهمات باقی می ماند  پس چه بهتر با اعتراف به معتاد بودن ترک را شروع کند ؟ 
متد های دیگر  
یکی از متدهای قدیمی و رایج دیگر استفاده از همین فناوری با صدا در موقع خواب است .که مدتها جهت اموزش زبان استفاده می شود .
  • v2 k چیست. - phobus

  • voice to skull صدا در جمجمه - phobus

    IBOGAINE ایبو گین داروی ترک اعتیاد قرن ۲۱ - phobus
    اولین شربت ترک شیشه در جهان - phobus

    استفاده از صدای معمولی با بلندگو در خوابگاها  
    دیده شده است که حتی پخش یک صدای اهنگین و قابل شنیدن در مراکز تجمع معتادان که در ان به صورت شعر و اهنگ درباره قدرت روحی انسان برای تحمل مشقات و دردرنج پخش  می شود نیز می تواند در ایجاد اراده برای ترک کمک کند  
  • هیچ نظری موجود نیست: