اعتیاد به زندگی بدترین نوع اعتیاد است ؟

اعتیاد به زندگی بدترین نوع  اعتیاد است ؟

در ظرف ماه گذشته  و بعد از مرگ مادرم و مشکلاتی که در زندگیم ایجاد شد دیگر نه  حوصله مطالعه دارم نه نوشتن نه تمرکز نه حافظه و نه علاقه ای  به مطالب علمی در  من  باقی نمانده است
در ظرف این چهار سال که در اوپیوم نوشتم هیچ وقت نظرات خاص و کلیشه ای را درباره مواد مخدر عنوان نکردم  در نظر من اعتیاد نه جزی  از زندگی بلکه خود زندگی است ؟
 در نظر من اعتیاد به  عشق اعتیاد به زندگی اعتیاد به سکس اعتیاد به زنده بودن و شاد بودن همه جزی از کل زندگی بشر است   
بدترین فاجعه در زندگی کسی زمانی اتفاق می افتد که  ترک اعتیاد می کند  ترک همه ان چیزی های که او را به این زندگی وابسته کرده است  زمانی که پول شهوت  خوردن خوابیدن  و همه لذت ها ی این زندگی در نظر ما  بی اهمیت جلوه  کند  دران زمان دیگر شما ناخواسته در جهتی  قرار می گیرید که هیچکس  به جزو خودتان قادر به درک ان نمی باشد
شاید بسیاری  به پندارند انچه من می نویسم  بر اثر بروز یک حالت افسردگی یا  غم  از دست دادن عزیزی است اما خودم به خوبی می دانم  که این چنین نیست
شادی در زندگی من عشق به دانستن بودن عشق به رسیدن به جواب 
 سوال های بی جوابی که بعد از رسیدن به جواب هایش  در نعشه عمیقی غوط ور می شدم 

عشق در نظر من کمک به همنوع بود
  کمک به کسانی که نادانسته زندگی خود را با اعتیاد به مواد مخدر به تباهی و نیستی کشانده و من همچون یک ناجی انها را از اسارت  رهایی می دادم
در زندگی هر فرد  زمانی  فرا می رسد که  درک و مفاهیم زندگی در افکارش  تغییر می کند  افکار جدیدی که  قادر به توضیح دادن  ان به دیگران نیستیم


امروز می دانم حتی اگر عمر نوح داشته باشم نمی توانم به جواب همه سوالاتم برسم
امروز می دانم حتی اگر پیامبری جدید ظهور کند و بخواهد مردم را بر علیه شیاطین  متحد کند کسی  از او پیروی نمی کند و حتی شاید او را به جرم مبارزه با شیطان  به بند کشیده و مصلوبش کنند
امروز می دانم هر انچه در این دنیا به عنوان اعتیادی خوب به زندگی  و زندن بودن می شناختم برای دیگران اهمیتی ندارد


عشق  ایمان محبت فقط کلماتی است که به تاریخ پیوسته است
عشق امروزه تبدیل به شهوت و محبت به ظلم و ایمان به کفر تبدیل شده است و این بر خلاف ان چیزی است که من سالها با ان مانوس بودم برای من دیگر این زندگی و این مردم نا اشنا هستند در نظر من  این جامعه  ارزشی ندارد که بخواهم برای ان دل بسوزانم

بگذار به جای اعتیاد به عشق محبت  و احسان به دیگران اعتیاد به مواد مخدر نادانی شهوت پرستی خود خواهی مال اندوزی  در این جامعه  جایگزین شود
 نه چندان دور زمانی فرا خواهد  رسید  که  همانند سودم  این جامعه و مردمش از روی زمین نیست و نابود شوند  و من ان روز بر فراز  کوهی  بلند  همانند  لوت  نظارگر انچه بر سر این سرزمین پر از فساد می اید هستم اما در نزد وجدان خودم اسوده ام که انچه که باید می کردم انجام دادم  

سردار مویدی برای اثبات خیر خود فرمول شیمیایی کراک ایرانی و هروئین فشرده را اعلام کنید ؟ عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر در مقابله با مخدر گل توجیه پذیر نیست
سردار مویدی :ما رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایران نداریم ؟ علیرضا جزینی قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر شد-طاهری؛ مشاور ارشد دبیرکل (ام پی اس رفت ان پی اس آمد )
نماینده گان مجلس از عملکرد ضعیف ستاد مبارزه با مواد مخدر انتقاد کردند
opium.site: سردار علي مويدي رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

opium.site: کلمات شما ميتواند زندگي ديگران را دگرگون کند
 opium.site: هرگز زندگی ات را قربانی هیچ چیز نکن!
opium.site: زندگی یک انسان عادی چقدر ارزش دارد What is the price of ...
opium.site: سکس و ترس دو عامل مهم در اعتیاد ایرانی ها است sex and fear ...
opium.site: انسان در سال ۲۰۶۴؛ از زندگی ابدی تا هویت‌های جنسی
opium.site: ما زندگی کردن را یاد نگرفتیم حتی معتاد شدن را هم بلد ...
opium.site: Arundo donax نی عصایی (نی بزرگ .غول نیشکر )حاوی ماده ...
 opium.site: Banisteriopsis caapi (روح تاک)Ayahuasca (آیاهواسکا)
opium.site: بنی اسراییل و توهم با ایاهواسکا (خدای دنیای توهم )
opium.site: اثرات ضد سرطانی هارمین و هارمالین در اسپند و ایاهواسکا

opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم 1)
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: مجیک ماشروم -قارچ جادویی -قارچ مقدس -السحر الفطر-Magic ...
opium.site: مخدر روانگردان صنعتی میتوسین metocin به جای قارچ ...


هیچ نظری موجود نیست: