علل اعتیاد در دختران و سو گیری مسئولین در رسانه ها


روزی که از رادیو سلامت  و  برنامه  خانه و خانواده  به من زنگ زدند و گفتند  روز 12 ابان ساعت 9 صبح درباره علل اعتیاد دختران می خواهند  با من به طور مستقیم مصاحبه کنند بسیار  تعجب کردم !!
زیرا :
چند ماه قبل در برنامه رادیویی دیگری در روز مبارزه با مواد مخدر زمانی که  یکی از مسئولین رده بالای ستاد مبارزه با مواد مخدر تلفنی در مصاحبه حضور داشت من رک راست سوالی را مطرح کردم به این مضمون
اقای رئیس شما دستور کشت مخدر گل را در فارس داده اید اگر نداده اید پس چرا جلوی کشت انرا در دهات قلات نمی گیرید
بماند که چون مصاحبه غیر مستقیم بود حرف های من هیچگاه پخش نشد .
دیگر فکر نمی کردم رسانه ای جرعت کند مرا برای مصاحبه دعوت کند
در این مصاحبه که از رادیو سلامت پخش می شد من هم یکی از علل اعتیاد در دختران را مسله کمبود ویتامین Dذکر  کردم و عنوان کردم
نزدیک به  80 در صد  در ایران به خصوص دختران کمبود ویتامین د دارند و امروزه ثابت شده این ویتامین فقط برای جذب کلسیم نیست بلکه ساختار استروئیدی ان مشابه با ماده سروتونین است که باعث افزایش عقل دختران می شود و چون کمبود ویتامین D باعث افسردگی می شود  که ریسک اعتیاد دختران را بالا می برد دولت بیاید اجازه بدهد دختران 8 و 9 و 10 ساله در داخل مدارس روپوش ها را در بیاورند و دختران دبستانی یک تی شرت استین کوتاه یک رنگ  در مدرسه بپوشند .
زمانی که از استودیو پخش خارج شدم دیدم  تهیه کننده رنگ به رو ندارد می گوید اقای دکتر این چی بود گفتی دخترها  در مدرسه تی شرت تنشان کنند ! !!


حالا  فکر می کنم  تا یکسال دیگه  کسی جرعت مصاحبه کردن با من را دیگه نداشته باشد و ما بایکوت  هستیم 


به نظر من در مورد سلامتی جامعه  باید حرف راست را زد حتی اگر به  مزاق مسئولین خوش نیاید  این ها نمی دانند که پیشگیری بهتر از درمان  است و اگر دختر بچه ها  توی مدرسه کمی افتاب بخورند چه هزینه های  در اینده صرفه چویی می شود دختر تازه بالغی که سروتونین (عقل  کافی ) ندارد و افسرده است   به راحتی برای کسب شادی معتاد می شود و در اینده زندگیش برای همیشه تباه می شود
در این کشور برای حفظ منافع یک دولتی که چهار سال دیگر می رود  یا باید دروغ گفت یا همه حقیقت را نگفت  و انگاه نزد وجدان خودتان تا قیامت شرمنده باشید
به قول حضرت علی (ع)

قسمتی از نهج البلاغه:: خطبه شماره ١٤٧
خداوند محمد ( صلى اللّه عليه و آله ) را ، بحق ، به پيامبرى مبعوث داشت ، تا بندگانش را از پرستش بتان برهاند و به پرستش او وادارد . و از فرمانبردارى شيطان منع كند و به فرمان او آورد .
 با قرآنى كه معانى آن را روشن ساخت و بنيانش را استوار داشت ، تا مردم پروردگارشان را كه نمى‏شناختند ، بشناسند و پس از آنكه انكارش مى‏كردند ، به او اقرار آورند و پس از آنكه باورش نداشتند ، وجودش را معترف شوند . پس ، خداوند سبحان در كتاب خود بى‏آنكه او را ببينند ، خود را به بندگانش آشكار ساخت ، به آنچه از قدرت خود به آنان نشان داد و از قهر خود ايشان را ترسانيد . كه چگونه قومى را به عقاب خود نابود كرده و چسان كشت هستى جماعتى را به داس انتقام درو كرده است .
هر آينه ، بعد از من بر شما روزگارى خواهد آمد كه در آن هيچ چيز پنهانتر از حق نباشد و هيچ چيز آشكاراتر از باطل نبود و دروغ بستن به خدا و پيامبرش از هر چه رايجتر باشد . در نزد مردم آن زمان ، كالايى كاسدتر از قرآن نيست ، اگر آن را چنانكه بايد بخوانند و باز كالايى پرسودتر از قرآن نخواهد بود ، اگر معنيش را تحريف كنند .
در سراسر بلاد ، چيزى ناشناخته‏تر از كار نيك و شناخته‏تر از زشتكارى نباشد .
حاملان قرآن ، قرآن را واگذارند . و حافظان قرآن ، قرآن را فراموش كنند . پس قرآن و اهل قرآن رانده‏شدگان باشند و از جمع مردم به دور . قرآن و اهل قرآن هر دو در يك راه روان باشند و كس آن دو را احترام و نگهداشت ننمايد .
 در اين روزگار ، قرآن و اهل قرآن در ميان مردم‏اند و در ميان مردم نيستند با مردم‏اند و با مردم نيند .
 زيرا گمراهى و هدايت را با هم سازگارى نباشد ، هر چند در كنار هم آيند . آن قوم بر آن نهاده‏اند كه از قرآن جدايى جويند و از اهل قرآن خود را به يك سو كشند ، گويى ، كه آنها پيشواى قرآن‏اند ، نه قرآن پيشواى آنها . در نزد ايشان ، از قرآن جز نامى باقى نماند و از آن

نشناسند ، مگر ، خطش را و نوشته‏هايش را .
پيش از آنكه چنين زمانى رسد ، صالحان را تا چه حد شكنجه كنند و سخن راستشان را دروغ بستن به خدا فرانمايند و نيكيهايشان را به بدى پاداش دهند .
 كسانى كه پيش از شما بودند به سبب آرزوهاى درازى كه در سر مى‏پروردند و باور نداشتن مرگى كه از آن گريزى نبود ، هلاك شدند تا آنكه وعده خداوند ، يعنى مرگ ، گريبانشان بگرفت . مرگى كه با آمدنش عذرها پذيرفته نيايد و توبه‏ها برداشته شود . و خشم خدا و عذاب سخت او همراه آن در رسد .
اى مردم ، آنكه از خداوند خواستار نصيحت باشد ، توفيق يابد و هر كه سخن خدا را رهنماى خود قرار دهد ، به راست‏ترين راهها راهنمايى شود .
 زيرا ، آنكه به خدا پناه گيرد ، ايمن است و آنكه با خدا دشمنى ورزد ، همواره ترسان . شايسته نيست ، كسى كه به عظمت خداوند آگاه است ، خود را بزرگ شمرد ، زيرا رفعت مقام كسانى كه به عظمت او آگاه‏اند در اين است كه در برابر او فروتنى كنند . و سلامت كسانى كه مى‏دانند كه قدرت او تا چه پايه است اين است كه تسليم او باشند . پس از حق مگريزيد آنسان كه تندرست از جرب گرفته مى‏گريزد و شفا يافته از بيمار . بدانيد ، كه شما رستگارى را نخواهيد شناخت ، مگر آنگاه كه بدانيد آنان كه طالب رستگارى نيستند ، چه كسانند و هرگز به پيمان قرآن وفا نمى‏كنيد ، مگر آنگاه كه بدانيد چه كسانى پيمان قرآن را مى‏شكنند . و به قرآن تمسك نخواهيد جست تا آنگاه كه واگذارندگان قرآن را بشناسيد .
پس همه اينها را از اهل آن بجوييد ، زيرا ايشان زنده كننده دانش‏اند و نابود كننده نادانى .
آنان كه حكم كردنشان شما را از علمشان خبر مى‏دهد و خاموشيشان از سخن گفتنشان و ظاهرشان از باطنشان نه با دين مخالفت مى‏كنند و نه در آن اختلاف . دين در ميان ايشان شاهدى است صادق و خاموشى است گويا .

کمبود ویتامین D در 80 درصد ایرانی‌ها - عصرایران




هیچ نظری موجود نیست: