کشتار داروی پروپوفول غیر استاندارد در ایران

http://www.emjey.com/farsi/news/archives/image/Propofol.jpg
بعد از کشتار داروی پروپوفول در عید چند سال پیش در بیمارستان ایرانهمر که موضوع را ماست مالی کردند چشمان دوباره به داروی غیر استاندار و مرگ مردم روشن شد ؟
داروی بیهوشی ساخت چین  در بیمارستان شرکت نفت تهران جان تعدادی از بیماران را گرفت.
البته اون موقع دارو هندی بود حالا چینی .
یعنی اول هندی ها جون را گرفتند حالا چینی ها ؟؟ اصلا ملت ایران لیاقت ندارند با داروی انگلیسی و امریکایی بی هوش بشوند تا حداقل زنده بمانند  ؟؟؟
یک منبع مطلع به خبرنگار سرویس اجتماعی انتخاب Entekhab.IR، گفت: در هفته گذشته، تعدادی از افراد که در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفتند، پس از عمل هرگز به هوش نیامده و ساعاتی بعد فوت کردند.
این منبع مطلع با اشاره به نام یکی از بیماران این بیمارستان گفت: سپهر ملک احمدی نوجوان 13 ساله از جمله همین بیماران بود. وی از ناحیه قفسه سینه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و به گفته پزشک معالج عمل کاملا موفقیت آمیز و بدون هیچ مشکلی به پایان رسید اما این فرد هرگز به هوش نیامد.

وی در ادامه به خبرنگار سرویس اجتماعی انتخاب گفت: در همین روز حتی بیمارانی که تحت عمل زیبایی بینی نیز قرار گرفته بودند نیز به هوش نیامده و متاسفانه همگی از دنیا رفتند.
این منبع مطلع گفت: داروی تقلبی بیهوشی چینی علت اصلی مرگ این افراد اعلام شده است.
مسئولین بیمارستان در گفتگو با "انتخاب" اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آوردند و حتی منکر عمل زیبایی در این بیمارستان شدند، اما در نهایت یکی دیگر از مسئولین بیمارستان شرکت نفت، مرگ سپهر ملک احمدی را به دلایل مذکور تایید کرد.


تهدید جان بیماران با داروهای بیهوشی غیراستاندارد

مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت اعلام کرد: 90 درصد داروهای بیهوشی مورد استفاده در ایران پروپوفول و تیوپنتال است.
این در حالی است که مسئول انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران، اعلام کرد: 90 درصد داروهای بیهوشی در کشور استاندارد نیست .

تعداد شاکیان پرونده حادثه "بیمارستان ایرانمهر" رو به افزایش است

تعداد شاکیان پرونده حادثه ایرانمهر به 7 تن رسید

پزشکی قانونی فقط نتایج "کالبد شکافی" را به مراجع قضایی ارائه داده است

روزنامهء هموطن سلام - احتمالا «پروپوفول» باعث حادثه در بیمارستان .ایرانمهر است

هیچ نظری موجود نیست: