ماده مخدر کروکودیل روسی (دزومورفین ) به آلمان رسید-Desomorphine





http://young.rzd.ru/dbmm/images/41/4080/1337804 ' دزومورفین با نام خیابانی کروکودیل در روسیه crocodile' (desomorphine)new russian street drug

Desomorphine

بنزین، تینر نقاشی، جوهر نمک، کدئین و فسفر قرمز. این ترکیب رویایی ماده‌ای به نام کروکودیل را درست کرده که ساخته روسیه است و این‌روزها اروپای غربی و به‌خصوص آلمان را ترکانده است.
گفته می‌شود مصرف‌کنندگان این ماده مخدر جدید در آلمان اصلا شرایط خوبی ندارند و با انواع و اقسام بیماری‌های پوستی خطرناک دست و پنجه نرم می‌کنند. با اینکه پلیس شهرهای بوخوم و فرانکفورت وجود این ماده را در شهرشان رد کرده‌اند اما شرایط ظاهری تعدادی از معتادان خلاف این ادعا را ثابت می‌کند. بسیاری از مصرف‌کنندگان کروکودیل از ترکیبات موجود در آن بی‌اطلاع هستند و فکر می‌کنند که این قرص بلور شکل تنها یک آرام بخش قوی و البته بی‌خطر است. در روسیه برای سرفه و سردرد، کدئین تجویز می‌شود و برای تهیه آن نیازی به ارایه نسخه پزشک نیست.
در چنین شرایطی سازندگان کروکودیل به راحتی کدئین را با هر چیزی که دوست داشته باشند، ترکیب می‌کنند تا معجون منحصربه‌فرد خودشان را درست کنند. در مورد اینکه چرا نام این ماده خطرناک، کروکودیل گذاشته شده این روایت وجود دارد که تاثیر آن روی بدن مصرف‌کننده دلیل انتخاب این عنوان بوده به طوری‌که معتادانی که کارشان تزریق است بعد از مدتی متوجه تغییر رنگ پوست‌شان می‌شوند و رنگ سبزی کل بدن آنها را فرامی‌گیرد و سم‌های موجود در کروکودیل از داخل سیستم ایمنی فرد را از بین برده و در نهایت او را می‌کشند. مصرف کروکودیل در روسیه به خاطر قیمت پایین آن – هر دوز کروکودیل در روسیه تنها پنج یورو است در حالی‌که برای هروئین باید 50 یورو هزینه کرد – طرفداران زیادی دارد و از آنجایی که لذت! مصرف آن شبیه به هروئین است بسیاری از افرادی که توان خرید هروئین را ندارند، سراغ کروکودیل رفته‌اند. به گفته کارشناسان در شرایطی که ارایه کدئین بدون نسخه پزشک در آلمان ممنوع است، طرفداران کروکودیل در این کشور بسیار زیاد هستند و جالب اینکه آنها فکر می‌کنند ماده‌ای که مصرف می‌کنند، هروئین است.
اما تنها بعد از چند هفته مصرف این ماده و تجربه‌کردن عوارض آن، مصرف‌کننده بدبخت متوجه می‌شود که به جای هروئین یک ماده نابودگر به خورد جانش داده است.

opium: ساخت متامفتامین و ماده مخدر کراک و کراک روسی (کروکودیل )

opium: ماده مخدر جدید در اوکراین که سرپایی ساخته می شود

opium: اثرات تزریق وریدی استامینوفن موجود در ماده مخدر کراک(مورفین ...

opium: روس ها با قرص کدئین مخدر دزومورفین (کراک )می سازند

opium: کراک هروئین نیست بلکه بدتر از هروئین است کروکودیل است ...

opium: دزو مورفین .کروکودیل .کراک روسی .کراک ایرانیDesomorphine

هیچ نظری موجود نیست: