برای ترک اعتیاد توام به محرک متامفتامین (شیشه ) با مخدر متادون چکنم ( چگونه اعتیاد به مخدر و محرک های Up And Down را درمان کنیم )

با درود وسپاس .
متولد 1341 هستم ، وشدیدا مستاصل که چرا دراین ورطه هستم .
روزانه 20mgمتادون مصرف میکنم وسه ماه است شیشه هم به ان اضافه شده 2 روز است که بدون هیچ اطلاعاتی اقدام به ترک کردم حال ندارم سر کارم نمیروم ..
خواهش میکنم راهنماییم کنید برای ادامه ترکم چه کار کنم ؛کجا مراجعه کنم عاجزانه تقاضا دارم لااقل در زمان کوتاهی جوابم را بدهید زیرا بسیار خرابم. 
چطور مخدر شیشه و متادون را ترک کنیم ؟
متاسفانه در ایران دو گانه سوز شدن معتادان شیشه ای یکی از معضلات مهم در زمان ترک اعتیاد است زیرا گروهی هستند که  برای ترک اعتیاد شیشه از متادون  استفاده می کنند و به علت مصرف یک مخدر (متادون ) با یک محرک (متامفتامین ) دچار نوعی اعتیاد به نام اعتیاد چرغ فلکی یا الکلنگی یا به اصطلاح up and down می شوند
فرم اعتیاد به یک ماده  محرک و مخدر  up and down سالها است در غرب رواج دارد مثل اعتیاد به اسپید بال که مخلوطی از کوکائین و هروئین است  اعتیاد به یک مخدر و محرک در ایران با مخدر کراک اصل  که امتزاجی از محرک  شیشه (متامفتامین ) با مخدر  دزومورفین (مشابه هروئین ) است دیده می شود .
بیشتر بخوانید
استفاده از شیشه به همراه متادون بیشتر زمانی دیده می شود که معتادان برای ترک یکی از ماده دیگر استفاده می کنند
اول  ماده محرک  شبشه باید قطع شود
ابتدا باید  ماده محرک متامفتامین (شیشه )  را قطع کرد زیرا متادون مخدری است که اثرات ان در بدن انسان طولانی است هیچگاه به طور همزمان اقدام به قطع دو ماده مخدر یا محرک نمی کنیم
 قطع هم زمان مخدر و محرک با هم میزان ریسک شکست در ترک اعتیاد  را بالا می برد
چطور اعتیاد به شیشه و متادون را ترک کنیم
اول میزان مصرف شیشه را به جداقل می رسانیم  و   از پروتکل درمانی شامل  قرص جینکو بیلوبا  روزی 3 عدد به همراه صمغ کندر  1 تا 2 گرم  به صورت جویدنی و قرص ال  کارنتین و قرص کوکیو 10 صبح ها 1 عدد  به همراه یک محرک مثل (مودافینیل و یا ریتالین )تحت نظر پزشک استفاده می کنید
بعد از ترک محرک شیشه اقدام به کم کردن دوز مخدر  متادون می کنیم وقتی میزان مصرف ان به روزانه 10 تا 15 میلی گرم رسید از درمان خوراکی صمغ مر به همراه کافئین روزانه 2 تا 4 گرم استفاده می کنیم برای ساخت محلول خوراکی ترک اعتیاد متادون به لینک زیر مراجعه کنید
طریقه ساخت نوشیدنی به نام قمر دارویی برای ترک و درمان اعتیاد به متادون و متامفتامین دارای ماده Furanoeudesma-1,3-

هیچ نظری موجود نیست: