منطق معتاد به مواد مخدر (قانون 4 م )MMMM

                          http://the4mranch.com/yahoo_site_admin/assets/images/4m_logo.195163105.jpg
منطق معتاد به مواد مخدر بر اساس ۴ م است  
م اول   معتاد منکر اعتیاد می شود
من معتاد نیستم و هر موقع بخواهم می توانم ماده مخدر را ترک کنم   
م دوم   مادر من معتاد نیستم
http://4-met.org/image/4M.gifتنها کسی که در دنیا نباید  بفهمد که من معتاد به مواد مخدر هستم مادرم است ؟؟؟ 
م  سوم  زندگی معمولی  مال من نیست
زندگی بدون استفاده از مواد مخدر لذتی ندارد و همان بهتر که ادم معتاد باشد و زمان کوتاهی را در لذت باشد تا اینکه یک عمر مثل یک ادم معمولی زندگی کند  به عبارت دیگر مردن بهتر از یک  زندگی  معمولی و  بدون مواد مخدر است  
م چهارم   مرگ با مواد  مخدر باشه منتها بقیه نفهمند  
مرگ من  نباید بعلت اور دوز مواد مخدر اعلام بشه ؟؟حتی اگر بعلت اور دوز مرده باشم ؟ پشت سرم بعد از مرگ نباید  بگویند طرف معتاد بود زیاد زده بود مرد  ؟؟ 
اخه ابروی ادم بعد از مرگ پیش دوست فامیل می رود  
ایضا اینکه مرگ من بعلت اور دوز باید   بعد از مرگ  مادرم باشه ؟؟ چون اگه مادرم بفهمه که من به  علت  زیادن زدن مواد مخدر مردم  مادرم  هم   سکته می زند می میرد  
نتیجه  
 معتادان همه مامانی اند ؟؟معتاد کسی است که می خواهد در زندگی شخصی خود  حال کند اما نمی خواهد چه در زندگی و یا  بعد از مرگ حال دیگران گرفته شود ؟

هیچ نظری موجود نیست: