ارتش استرالیا به وزغ های غول پیکر و توهم زا(بوفومارینوس ) حمله می کنند

تصاویر برای bufo marinus

 
 وزغ بوفومارینوس 
وزغ بوفومارینوس  نوعی قورباغه است این وزغ به نام های وزغ نیشکر وزغ غول و وزغ دریایی هم شناخته می شود 
این وزغ می تواند تا 30 سانتیمتر رشد  نماید و به وزن 2.5 کیلو گرم رسیده و تا 35 سال عمر نماید 
در غدد بزاقی و پوست  این وزغ نوعی سم به نام بوفوتوکسین وجود دارد که حاوی انواع مواد مخدر توهم زا است 
بوفومارینوس بومی امریکای مرکزی و جنوبی است 
بوفومارینوس در استرالیا
يك مقام دولت ايالتي در استراليا روز يكشنبه از ارتش اين كشور خواست تا براي مقابله با هجوم وزغ هاي سمي( بوفومارینوس ) در اين ايالت مستقر شوند. 
به گزارش خبرگزاري فرانسه از سيدني، گروه هاي عظيمي از وزغ هاي سمي(بوفومارینوس ) دائماً در حال حركت از شمال استراليا هستند و دولت ايالتي غرب اين كشور از سربازان درخواست كرده است تا مانع از پيشروي اين وزغ های  وحشي شوند. «مارك مك گوان» وزير محيط زيست اين ايالت با ارسال نامه اي به «برندن نلسون» وزير دفاع استراليا درخواست كرده است اجازه دهد تا سربازان مستقر در مناطق شمالي كه در همسايگي اين ايالت مستقرند، براي از ميان بردن اين وزغ ها به كار گرفته شوند. 
براساس اين گزارش، اين وزغ هاي وارداتي موسوم به «بوفو مارينوس» اولين بار در دهه ۱۹۳۰ از آمريكاي جنوبي به ايالت «كويينزلند» در شمال شرق استراليا آورده شدند تا مانع از ازدياد سوسك هايي شوند كه به مزارع نيشكر در سواحل شمالي استراليا هجوم برده بودند. 
اما اكنون تعداد اين وزغ هاي سمي به ميليون ها عدد رسيده و در حال پخش شدن از مناطق شمالي استراليا به غرب اين كشور هستند به طوري كه موجب بر هم زدن اكوسيستم اين كشور شده اند.
 اين وزغ ها در پشت سرشان كيسه هاي سمي پر از زهر دارند كه قادر است كروكوديل، مار و ديگر حيوانات شكار كننده را ظرف چند دقيقه هلاك كند.
 تاكنون هرگونه تلاشي براي جلوگيري از پخش شدن اين وزغ ها بي نتيجه مانده است.

opium.site: شیر دوشی و لیسیدن قورباغه های روانگردان برای ایجاد نشئگی

opium.site: بوفومارینوس و بوفوالوریوس قورباغه های توهم زا حاوی دی ...

هیچ نظری موجود نیست: