لیدی گاگا طرفدارانش را نصیحت کرد :حتی لمس کردن کوکائین شما را وسوسه خواهد کرد کوکائین یک شیطان خاموش است

http://www.blogcdn.com/www.popeater.com/media/2010/08/gaga-1281129234.jpg
لیدی گاگا 25 ساله درحال رفتن به استودیوی سیروس در نیویورک است. او در پاسخ به سوال خبر نگاران در مورد اینکه دوستانش نزدیکش او را به چه اسمی صدا می زنند گفت:حتی پدر و مادرم نیز مرا با نام گاگا صدا می زنند به ویژه هنگامی که از دست من عصبانی می شوند".

لیدی گاگا 25 ساله درحال رفتن به استودیوی سیروس در نیویورک است.
 او در پاسخ به سوال خبر نگاران در مورد اینکه دوستانش نزدیکش او را به چه اسمی صدا می زنند گفت:حتی پدر و مادرم نیز مرا با نام گاگا صدا می زنند به ویژه هنگامی که از دست من عصبانی می شوند".لیدی گاگا در مورد زندگی گذشته اش نیز صحبت کرد و گفت:" قبل از رسیدن به این عرصه بزرگ خوانندگی پیش خدمت رستوران بوده و به مواد مخدر اعتیاد داشته است".او طرفدارانش را نصیحت کرد و گفت : "حتی لمس کردن کوکائین شما را وسوسه خواهد کرد،این ماده مخدر  یک شیطان خاموش است".
سپس او در مورد رابطه اش با لوک کارل صحبت کرد .
او گفت:" موسیقی اولین عشق من است،تمام بچه هایی که دیشب در استودیو در کنار من بودند،بهترین دوستان من در تمام جهان هستند و لوک بهترین دوست من از سن 19 سالگی تا به حال است".موضوع دیگری که در مورد آن با مجری رادیو نیویورک صحبت  کرد و باعث ناراحتی اش شد این بود که  مجری نیویورکر گفت که او یک خواننده و ستاره پولساز است.لیدی گاگا گفت:" که او واقعا به پول اهمیت نمی دهد".او می گوید: که همچنان در یک آپارتمان کوچک در بروکلین زندگی می کندو تنها دو بار از ثروتش هزینه کرده، یکی پرداخت هزینه عمل قلب پدرش و دیگری خرید ماشین که آن هم  برای پدرش بوده است.
لیدی گاگا با اکستازی و ال اس دی و مدونا Madonna با مالی حال می کنند

هیچ نظری موجود نیست: