مخدر روانگردان دکسترو متورفان

مخدر روانگردان  دکسترو متورفان

مخدر دکسترومتورفان ( Dextromethorphan)، دِکس (DEX) یا DXM

توهم با دکستر متورفان DXT
همه شربت و قرص دکستر و متورفان را به عنوان داروی برای جلوگیری از سرفه می دانند .
خرید ان بدون نسخه ازاد است .
این ماده در کشورهای غربی به عنوان مخدر شناخته می شود .
فرمول ان c18h25n02  است و فقط 4 عامل هیدروژن بیشتر و یک عامل اکسیژن کمتر از کدیین دارد .
در روی داروی دکسترو متورفان نوشته شده است ایجاد خواب الودگی می کند .
اما این دارو در دوزهای مختلف دارای اثرات مختلفی است .
 و حتی می تواند باعث بی خوابی و توهم ومستی شود .این دارو از باز جذب دو پامین در مغز جلوگیری می کند .و نبایستی با داروهای منع کننده maoi مصرف شود .
توهم و نشئگی با دکسترو متورفان همانند کتامین (کتالار ) است .
چهار مرحله تریپ با DXT  دکسترو متورفان .
تریپ اول .میزان دوز مصرفی دو نیم میلی پر کیلو گرم
در این مرحله به شخص حالت سرخوشی و مستی و نشاط دست می دهد با این دوز دکسترو متورفان به عنوان محرک عمل می کند شخص بیدار می ماند و احساس لذت خوبی دارد .
تریپ دوم .میزان دوز مصرفی دو نیم تا هفت نیم میلی پر کیلو گرم
شروع توهم در این مرحله دیده می شود و شخص دچار اختلال در حافظ می شود .اختلال در فکر و ذهن در این مرحله اغاز می شود .
تریپ شوم .هفت نیم تا پانزده میلی پر کیلو گرم
من که اصلا حال نکردم شاید به دلیل نداشتن وضعیت روحی مناسب قبل از مصرف دکسترو متورفان بود توهمات وحشتناکی که دوست داشتم زود تمام بشه حالت خروج روح از بدن و دیدن خودم در حالی روبروی خودم ایستاده بودم یک حالت دیسکسیون و انفاک از خودم را احساس می کردم و فکر می کردم مرده ام
تریپ چهارم .پانزده میلی پر کیلو گرم
 .بیهوشی .
بالای 20 تا 30 میلی گرم پرکیلو گرم =کوما و مرگ
مسله مهم در استفاده از دکسترو متورفان  ان است که شما قبلا از داروی های ضد افسردگی استفاده نکرده باشید و همچنین از دیازپام و گروه بنزو دیازپین ها استفاده نکرده باشید .
مراحل استفاده و نشئگی با دکستر متورفان خیلی شبیه  به کتامین (کتالار ) است .و در تجربیات قبلی من و نوشتجات علمی این مسله ثابت شده است که استفاده از گروه توهم زاهای مثل حشیش و کتامین و فن سیکلیدین .در افراد خاص باعث توهمات زیبا می شود ودر گروه زیادی توهمات بد (بد تریپ ) می دهد .به شخصا استفاده از دکسترو متورفان را به افرادی که از مواد توهم زا گروه کانابیس خوششان نمی اید را توصیه نمی کنم .
بیشتر افرادی که  حشیش و ماری جوانا را می پسندند ممکن است از استفاده از این دارو لذت به برند .
مسله وجود ژن های خاص در ایجاد توهم با مواد توهم زا در حال بررسی است و در افراد ی ژن های وجود دارد که با مصرف دکسترو متورفان و کتامین و حشیش به نوعی توهم و نشئگی خوب می رسند که ما این ژن را نداشتیم
 .داشتن فاز روحی و روانی خوب قبل از مصرف DXT می تواند در فرم توهم و خوب و بد بودن ان بسیار موثر باشد . 

opium.site: تجربه توهم با دکسترومتورفان(دکس ) DXT

هیچ نظری موجود نیست: