چرا مسئولین مبارزه با مواد مخدر در ایران این همه لاف می زنند ؟

 http://4.bp.blogspot.com/_MNG5Iyy71Os/TDaaX1_gHtI/AAAAAAAAAy8/IkISvbWsftU/s1600/04288fe196c2331d8bb7e109133956cc_large.jpg
چرا مسئولین مبارزه  با مواد مخدر در ایران این همه لاف می زنند ؟
روزی نیست که  در مصاحبه های   مقامات  مبارزه با مواد مخدر در جمهوری  شما شاهد لاف زدن و یا دروغ های شاخدار نباشید
یک روز یکی از مسئولان مبارزه با مواد مخدر اعلام می کند که مخدری به نام نخ و برنز امده است و وفردا دیگری  صحبت ازماده  مخدر موی سرخ و افلاطون و   مریخ می  کند دیگری برای اینکه از قافله عقب نماند و کمی هم مسله را سیاسی و ضد امریکایی کند تا توجه مردم را بیشتر جلب کند صحبت از اینکه دشمنان انقلاب 16000 سایت برای ساخت مواد مخدر و گمراهی جوانان و رواج اعتیاد ایجاد کرده  است  می نماید 
این تازه مربوط به مسئولین کمی با سوادتر است که می توانند دروغ های شاخدار تری گفته  تا بیشتر جلب توجه کرده و خود را مطرح کنند و الا مسئولین رده پایین تر که کمی هم بی سواد هستند  در مصاحبه های خود حتی قادر به نام بردن صحیع از مواد مخدر رایج جهانی نیستند یکی مخدر  مفدرون را مفتری می گوید و دیگری مخدر کاپتاگون را کنتاگون می گوید  ؟
تازه این  اول کار است زیرا هر انچه امروز مسئولی در رابطه با ورود یک ماده مخدر جدید به بازار ایران گفته است فردا دیگری  برای مطرح کردن خود انرا تکذیب می کند امروز این می گوید ماده مخدر حشیش جمیله  و یا ماده مخدر  نح برنز امده و فردا دیگری  تکذیب   می کند امروز این  مسئول  از ورود  ماده مخدر مفدرون می گوید  فردا دیگری می گوید ماده مخدر مفتری برای بازار گرمی  و ما در ایران ماده مخدر  مفتری نداریم
اما براستی چرا مسئولین مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی اقدام به گفتن چنین دروغ های شاخ داری می کنند 
شاید علت مهم ان بی سوادی مسئولین  باشد اما 
از قدیم گفتند کسی که در انجام کاری ناتوان است بهتر است لاف بزند که ان کار را از دیگران  بهتر انجام می دهد و سواد و کارش از دیگران بهتر است تا او را بی کار نکنند ؟؟و این مطرح کردن ها با این دروغ های شاخدار  و لاف ها تنها مزیتی که برای مسئولین دارد  این است نشان دهند دارند یک کاری می کنند ؟؟
توجه جالب این است که مسئولین مبارزه با مواد مخدر سالانه چند هزار تن ماده مخدر تریاک را به عنوان کشفیات خود ذکر می کنند و با این همه کشف نیازی به ورود تریاک نیست  بعد یکی از مسئولین درباره توقیف 29 تن ماده مخدر تریاک در فرودگاه امام می گوید که این 29 تن برای مصارف پزشکی وارد شده است و دارای مجوز است ولی نمی دانیم چه کسی مجوز ان را داده و یا این تریاک مال چه کسی است ؟؟

سرتیپ دوم پاسدار نبی الله حیدری، رییس پلیس فرودگاه‌های كشور می گوید: بیست تن تریاک کشف شده در فرودگاه امام خمینی با مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بوده است.
این سرتیپ پاسدار که ریاست پلیس فرودگاه های کشوری را برعهده دارد، گزارش رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور مبنی بر کشف ۲۹ تن تریاک در فرودگاه امام خمینی را رد کرده افزود: این تریاک ها برای مصارف پزشکی بوده است.
روز دوشنبه سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا حسین ‌آبادی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا از كشف بیست تن تریاک در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی خبر داده بود. اما به گفته مسئولان فرودگاه در واقعیت محموله کشف شده ۲۹ تن است.
جام جم آنلاین در گزارشی پیرامون این محموله نوشته است این محموله تریاک از طریق یک فروند هواپیمای اختصاصی که از بمبئی عازم تهران بود به فرودگاه امام خمینی وارد شد و قاضی دادسرای مستقر در فرودگاه دستور قضایی توقیف ۲۹ تن تریاک را داد که به نام یک شرکت دارویی وارد کشور شده است. هزینه خرید این مواد توسط یكی از بانک های ایرانی و با گشایش اعتبار پرداخت شده است.
این گزارش می افزاید: اين ميزان ترياک پس از بارگيری در كشور چين به كشور هندوستان منتقل و سپس از شهر بمبئی با يک فروند هواپيمای اختصاصی عازم ايران شده است. مقصد اولیه تریاک پاکستان بوده است.
در این ارتباط سردار حسین‌آبادی، رئیس ‌پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا روز گذشته به ایسنا گفت: تاكنون ورود محموله مواد مخدر برای تولید دارو به كشور بی‌سابقه بوده و پیش از این از كشفیات داخلی مواد مخدر استفاده می‌شده است.
بنا به گفته محمد نجار، وزیر کشور، ایران بیش از ۹۰ درصد تریاک های کشف شده در جهان را به خود اختصاص داده، حجم کشفیات تریاک از قاچاقچیان چنان بالاست که شرکت های دارویی کشور نیازی به خرید تریاک ندارند.
جام جم آنلاین از قول یک مقام آگاه افزوده است هنوز روشن نیست مجوز واردات این حجم تریاک به کشور چگونه صادر شده است.
مسوول روابط عمومی بانكی كه برای این مواد گشایش اعتبار كرده است، نیز در این باره گفت: اقدامات بانک براساس مكانیزم تعریف شده انجام می‌شود و شركت‌های دارویی در چارچوب مقررات طبق آیین‌نامه‌های وزارت بهداشت و درمان درخواست گشایش اعتبار می‌كنند و بانک نیز به عنوان نمونه تسهیلاتی را كه برای وزارت صنایع در نظر گرفته، برای وزارت بهداشت نیز اختصاص می‌دهد.

opium.site: مزخرفات مسئولان مباره با مواد مخدر درباره مواد مخدر روانگردان

opium: مملکت داریم وقتی مفدرون مفتری شد .

opium: ماده مخدر افلاطون و مریخ و موی سرخ پوست نداریم

هیچ نظری موجود نیست: