مسئولین ورود 20 نوع ماده مخدر جدید را تکذیب کردند

 
روزی که ما گفتیم  مسئولین برای مطرح کردن خودشان هر چند یک بار لاف می زنند گروهی به ما خنده اید  
حالا خود مسئولین حرف های  پای منقلی خودشان را تکذیب می کنند


پس از آنکه مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خبر از ورود 20 ماده مخدر (drugs) جدید به ایران داد، مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر این خبر را تکذیب کردند.
داستان این خبر جنجالی از آنجا آغاز شد که فرید براتی، مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با ایسنا گفت: در سال های اخیر مصرف محرک هایی در کشور شیوع یافته است که حالت تخریبی دارند. وی همچنین اعلام کرد که 20 ماده روانگردان جدید و خطرناک در راه ایران است.
پس از این اظهار نظر زمانی که با وی تماس گرفتیم با اعلام اینکه این حرف را به نقل از یاوری مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرده است. به شوک گفت: مواد جدیدی که در کشور ما پیدا می شود ترکیبی از دارو های محرک و توهم زا هستند و احتمالاً این دارو های جدید هم از همان نوع هستند.
وی ادامه داد: این مواد مصنوعی هستند و مانند تریاک از مواد طبیعی (natural) تشکیل نشده اند به همین خاطر عمدتاً ترکیبات رونگردان دارند که تاثیرات مخرب و ویرانگری بر مغز و اعصاب مصرف کننده باقی می گذارند.
مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور افزود: این محرک ها از نظر رفتار های اجتماعی سه عارضه را ایجاد می کنند و رفتار های پرخاشگرایانه از جمله کودک آزاری، هذیان ها، بدبینی ها و سوء ظن ها و سایر رفتار های پرخطر از جمله عوارضی هستند که محرک ها ایجاد می کنند.
پس از اینکه براتی خبر ورود 20 نوع ماده مخدر صنعتی جدید به ایران را از گفته های یاوری مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نقل قول کرد با روابط عمومی این سازمان تماس گرفتیم ولی با واکنش عجیبی مواجه شدیم چرا که این خبر کاملاً توسط روابط عمومی این سازمان تکذیب شد.
مسئول روابط عمومی این سازمان گفت: مسئولیت آقای یاوری آن گونه نیست که چنین خبری را اعلام کند. این خبر به هیچ عنوان توسط یاوری (مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر) اعلام نشده است و تنها اظهارنظر شخصی مدیر کل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور است.
پس از این واکنش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر دوباره با براتی تماس گرفتیم و وی تاکید کرد در یکی از جلسات از زبان یاوری شنیده است که 20 نوع ماده مخدر جدید در راه ایران است.
در هر حال داستان تکذیب این خبر همچنان ادامه دارد و کسی مسئولیت اعلام آن را نپذیرفته است!

opium.site: مسئولین ورود ماده مخدر جدید قره قورت و اشک خدا را تکذیب ...

ونگا ماده مخدری زائیده توهمات رسانه های ایران - دکتر یزدان نیاز

opium: ماده مخدر افلاطون و مریخ و موی سرخ پوست نداریم

opium: ماده مخدر برنز نداریم

opium: ماده مخدر نخ نداریم نخ متد استفاده از ماده مخدر است

opium.site: چرا مسئولین مبارزه با مواد مخدر در ایران این همه لاف می زنند ؟


هیچ نظری موجود نیست: