مبانی علمی انرژی درمانی چیست (یون درمانی و الکترون درمانی ) انرژی در گیاهان

یکی از مهمترین  قسمت های انرژی درمانی درمان بیماری ها  بوسیله گیاهان پر انرژی است . اغلب در پزشکی مدرن الکترون  تراپی  را با پرتو درمانی بوسیله  اشعه  یکی می دانند اما منظور در انرژی درمانی  از الکترون تراپی  استفاده از پرتوهای اشعه ای نیست بلکه منظور  استفاده از الکترون های پر انرژی  موجود در گیاهان است

 گیاهان پر انرژی  که اغلب در درمان های سنتی استفاده می شوند به علت داشتن الکترون های  پر انرژی قدرت تابناکی (فلورسانس )  دارند
خود کلروفیل قدرت تابناکی دارد اما   قدرت الکترون ازاد انها بسیار کم است در طب سنتی و الکترون درمانی ما از گیاهانی استفاده می کنیم که قدرت انرژی انها از کلروفیل بیشتر است .
 مبانی استفاده از گیاهان در طب ایورودا در هند و طب سنتی چین و طب سنتی در ایران  قدرت  و انرژی نهفته در  گیاهان و یا گوشت حیوانات  است .

الکترون دارای بار منفی است و بار منفی الکترون به معنی انرژی و سلامت سلول های بدن انسان  و طول عمر بدن است
 
اما در طبیعت مواد به شکل خنثی هستند زیرا تعداد الکترون با بار منفی در هر اتم برابر تعداد پروتون با بار مثبت است و زمانی که ما ماده معدنی مثل نمک (کلروسدیم ) را می خوریم نمک در بدن انسان در اب هیدرولیز شده و تبدیل به یون مثبت سدیم و یون منفی کلر می شود اما قدرت یون مثبت سدیم بیشتر از منفی کلر است و یون های مثبت برای بدن انسان به معنی کاهش انرژی و سلامت هستند به این دلیل نمک طول عمر انسان را کم می کند



نمک  در بدن تبدیل به یون سدیم مثبت پر قدرت و یون منفی کلر ضعیف می شود








چرا انسان اگر در کوهستان و یا دهات زندگی کند عمرش طولانی تری شده و سالم تر است
هوای اطراف ما در حالت معمولی دارای یون مثبت بیشتری از منفی است نسبت یون مثبت در هوای شهر  بسیار بیشتر از  یون منفی در روستا وکوهستان است

در داخل هوا مقدار زیادی یون های مثبت و منفی وجود دارد در شهر ها به علت دود غبار و گازهای الاینده هوا ی تنفسی در صد بالاتری  یون های مثبت   نسبت به کوهستان وجود  دارد  اما در هوای پاک دهات  و یا کوهستان  و  یا بعد از طوفان ها و رعد برق هوا دارای یون مثبت کمتری نسبت  به  یون منفی  است   
 میزان بیشتر یون منفی هوا که از طریق ریه وارد بدن انسان می شود   در جدار سلولهای انسان به خصوص اعصاب باعث هیپرپولاریزه شده انها می شود انسان ارامش گرفته و میزان انرژی سلول ها بالا می رود و این امر باعث می شود انسان دچار سرطان نشود و سلول ها دارای عمر طولانی تر بشوند



میانگین  یون ها ی  مثبت و منفی موجود  در هوا، در  1 سانتی مترمکعب
. NEG. Ions یون منفی. POS. Ions یون مثبتTotal کل
Clear Mountain Air هوای پاک کوهستان 2000  2500 4,500
Normal Land Air هوای عادی روی زمین1,500 1,800 3,300 
Before a Storm قبل از طوفان 750  2,500 3,250 
After a Storm پس از طوفان 2500 750 3,250 
Typical modern office هوای یک دفتر  150 200  350
Closed moving vehicle خودرو در حال حرکت بسته  50 150  200
 از عوامل  مهم در حفظ سلامت و یا  ایجاد بیماری ها و درمان ان در بدن انسان  یون ها هستند .
 نقش یون های منفی در هوای تنفسی انسان
 یون های منفی، مولکول های بی بو، بی طعم و نامرئی هوا ست که در برخی از محیط ها از جمله دامنه کوه ها ، آبشارها و ساحل به میزان فراوان از آن را استنشاق می کنیم. با رسیدن یون های منفی به جریان خون، واکنش های بیوشیمی ایجاد می شود و میزان سروتونین (ماده شیمیایی مربوط به خلق و خو) افزایش می یابد که افسردگی و استرس را از بین می برد و انرژی روزانه را افزایش می دهد. یون منفی در حفظ سلامت نقش موثری دارد که در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری درباره آن می پردازیم.
 یون های منفی به طور طبیعی در هوا و بدن انسان وجود دارد. یون های منفی به علت داشتن اتم های منفی بیشتر به این نام خوانده می شود. وجود یون های منفی برای از بین بردن آثار مضر یون های مثبت لازم است.

آثار مضر یون های مثبت شامل:

۱ -افسردگی و خستگی

۲ -افزایش انواع حساسیت ها و آسم

۳ -دردهای بدون علت

۴ -بی خوابی

۵ -حمله میگرن، حالت تهوع، تپش قلب و ناراحتی های دیگر

برای دریافت اکسیژن، بدن به یون های منفی نیاز دارد.نتایج بررسی هایی که در روسیه انجام شده است، نشان می دهد که انسان بدون یون های منفی بر اثر خفگی می میرد. استنشاق و دریافت کافی یون های منفی، روند اکسیژن رسانی به مغز و ریه را بهبود می بخشد و این امر به ویژه در افرادی که به آسم مبتلا هستند، مفید است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد، یون های منفی افسردگی را کاهش می دهد. این تحقیقات که پس از «توفان تندری» انجام شد، نشان داد که اختلالات افرادی که از منابع یون های منفی استفاده می کنند بهبود یافته است. با افزایش یافتن میزان اکسیژن خون، فرد احساس تازگی می کند.

مغز برای عملکرد درست، به یون های منفی نیاز دارد. این یون ها با آسان کردن روند اکسیژن رسانی به مغز، روی عملکرد مغز، تمرکز و کیفیت خواب تاثیر می گذارد.

تمرکز، پردازش فکر و هوشیاری کلی با افزایش پیدا کردن میزان یون های منفی بهبود پیدا می کند.

نتایج برخی بررسی ها نشان می دهد،یون های منفی، روند سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد. این یون ها تبادل مواد حاوی بار را در سلول های بدن تنظیم می کند. سوخت و ساز بالا برای سلامت و کاهش وزن مهم است و روی سلامت عضله و توانایی بدن در ایجاد انرژی تاثیر می گذارد. با بالا رفتن سن، روند سوخت و ساز بدن به طور طبیعی کند می شود. بنابراین برای سرعت بخشیدن به روند سوخت و ساز بدن، یون های منفی ضروری است.

یون های منفی سلامت خون را بهبود می بخشد. علاوه بر آن در تعادل PH بدن موثر است. پژوهشگران و پزشکان در سراسر جهان
به خواص یون های منفی پی برده اند آنان در حال تحقیق اند تا بدانند چگونه می توان از یون های منفی برای بهبود زندگی استفاده کرد.

هیچ نظری موجود نیست: