ساخت و تولید سنگ تریاک برای ترک و درمان معتادان به تریاک در ایران


سنگ تریاک ساخته شده توسط دکتر یزدان نیاز

 ساخت و تولید سنگ تریاک برای ترک اعتیاد و درمان  به تریاک در ایران
مراسم تریاک کشی در کنار دوستان جاذبه خاصی دارد و مردان به بهانه دیدن هم و در کنار هم بودن برای سرگرمی اقدام به برگزاری مراسم تریاک کشی می کنند .
 اکثرا مردان برای تجمع در کنار هم به دنبال بهانه ای هستند و چه چیز بهتر از این  که در کنار منتقل با دوستان کپی بزنند و شوخی و خنده ای تا تجدید روحیه بکنند این تفکر باعث شده است که رواج تریاک کشی در بین مردم به خصوص افرادی که سنین بالا دارند این نگرانی را برای خانواده و همسران انها ایجاد کند که مصرف تریاک باعث اعتیاد و ضررهای جسمی به مردانشان می شود
بسیاری از این افراد که در این مجامع شرکت می کنند  تریاک  زیادی  نمی کشند  و مصرف این گونه تریاک برای انها فقط حالت تفریح و سرگرمی  دارد .
گروهی دیگر از معتادین به تریاک به علت نداشتن سرگرمی و بیکاری از صبح تا شب مشغول مصرف تریاک هستند . استفاده از تریاک بیشتر برای پر کردن زمان بیکاری انها می باشد اما بعد از مدتی مورفین ان چنان در بدن انها رسوخ می کند که یک عادت تبدیل به یک اعتیاد وحشتناک می شود با توجه به اینکه ترک عادت در انسان به مراتب مشکل است به این فکر افتادم که جایگزینی مناسب برای تریاک بسازم .
  مواد اولیه سنگ تریاک چیست .
سنگ تریاک مخلوطی از شیره گیاهان مختلف دارویی است که مخدری ندارد اما به دلیل داشتن الکالوئید های خاص گیاهی اثراتی مشابه با تریاک دارد .

اثرات سنگ تریاک در مقایسه  با تریاک واقعی
سنگ تریاک سرخوشی بسیار کمتر از تریاک دارد .
سنگ تریاک دارای اثرات ارامبخشی بسیار بیشتر از تریاک است .
به دلیل داشتن نوعی الکالوئید خاص سنگ تریاک علاوه بر کاهش افسردگی و غم  باعث درمان افسردگی در طولانی مدت شده و اضطراب را بشدت کاهش می دهد و  دارای اثرات شادی اور بیشتری  از تریاک واقعی است .
سنگ تریاک دارای الکالوئید های خاصی است که باعث ترمیم سیستم اعصاب مغزی شده و دارای اثرات درمانی است .
سنگ تریاک دارای اثرات طبی بسیاری همچون کاهش چربی خون و افزایش سیستم ایمنی  است
 سنگ تریاک  حاوی  موادی است که از پوسیدگی دندانها جلوگیری کرده و دارای اثرات ضد میکروبی و قارچی است و باعث تحریک سیستم ریوی و اثار زیان بار بر روی سیستم تنفسی نمی شود  .
سنگ تریاک از افزایش قند خون جلوگیری کرده و در بیماران دیابتی اثرات درمانی دارد .
طریقه استفاده از سنگ تریاک در ترک اعتیاد به تریاک .
به دو صورت می توان از سنگ تریاک استفاده کرد
1- در کسانی که به مقدار زیاد تریاک می کشند می توان انرا با نسبت های مشخص با تریاک مخلوط کرد و یا در زمانی که شخص سه و یا چندین بار در روز تریاک مصرف می کند ابتدا یک وعده انرا با سنگ تریاک جایگزین و در طولانی مدت تعداد وعده های مصرف تریاک را با سنگ تریاک جایگزین کرد .
در کسانی که روزانه یک بار از تریاک استفاده می کنند سنگ تریاک می تواند جایگزین کامل تریاک شود 
 

هیچ نظری موجود نیست: