دوستان بدانید زیرک‌ها در قیامت فقیر نیستند/ من گفتنی ها را گفتم و با شما اتمام حجت کردم

آقایان مسئول حفظ سلامت جامعه ایران  و مبارزان با مواد مخدر
وضعیت اعتیاد به مواد مخدر به زودی با  شیوع و رواج مواد روانگردن صنعتی جدید  به وضعیت بحرانی و غیر قابل کنترل می رسد .

آژیر خطر به صدا در امده است .
می دانم انچه  یک مسئول دلسوز این کشور می گوید حتما درست است اما این را هم می دانم که دیده گاه های انسان ها  در زمینه های تخصصی  با هم فرق می کند .
کشور ایران از همه مرزها در معرض ورود مواد مخدر و روانگردان جدیدی است که  شدت خطرات و اثرات ان بر شما به درستی اشکار نیست  
اگر دیروز مخدر شیشه ای یا هروئین و یا تریاک  مخدر گل  حداقل این امید بود که بتوان جوانان را ترک داد و از دیوانگی انها جلوگیری کرد
مواد روانگردان جدید ان چنان ویران کننده مغز و دارای اثرات مخرب بر جسم روح انسان هستند  که غیر ممکن است بتوان از رواج ان در بین جوانان جلوگیری کرد .
مواد روانگردان جدید با اینکه دارای قدرت اعتیاد اوری بسیار زیاد و غیر قابل تصور هستند اما کسی به انها معتاد نمی شود زیرا بعد از دو تا سه ماه استفاده دیگر شما یک  انسان دارای  مغز نیستید  و درکی از زندگی  انسانی ندارید شما تبدیل به حیوانی بدون عقل و دیوانه ای بدون درک از زمان و مکان می شوید  
مصرف دو تا سه بار بعضی از این روانگردان ها  سیستم عصبی مغز را تا اخر عمر مختل می کند و با توجه به حس کنجکاوی جوانان ایران و عدم اطلاع انها از اثرات این روانگردان ها همان یک تجربه یعنی فنا شدن و نیستن 
 با براورد های انجام شده ظرف 10 سال اینده این کشور حدود 3.5 میلیون جوان مجنون خواهد داشت .
کمی به خود بیاید و  اموزش  علمی و عملی  نیروهای مبارز با  مواد مخدر را  جهت شناسایی  روانگردان های جدید شروع کنید اطلاع رسانی را صد برابر کنید ازمایشگاهای تشخیص مواد مکشوفه مخدر را   به بهترین و اخرین دستگاهای  کشف   مواد مخدر و روانگردان مجهز کنید نه فقط در تهران  بلکه در تمامی  مراکز استانهایی که  همجوار با مرزها هستند سیستم های دستی شناسایی مواد روانگردان جدید را جهت پست های مرزی خریداری و اموزش انرا شروع کنید    وضعیت  بسیار حساس است  روانگردان های صنعتی  را می توان به راحتی قاچاق کرد یک بطری اب یک لیتری با ظاهری ساده و طبیعی می تواند حاوی 3 تن ماده روانگردان توهم زا باشد که  در  جلوی چشم  ماموران مبارزه با مواد مخدر می تواند بدون انکه شکی کسی را بر انگیزد  وارد کشور شود
دوستان بدانید زیرک‌ها در قیامت فقیر نیستند
 من گفتنی ها را گفتم و با شما اتمام حجت کردم  و فردا در محضر حق  تکلیفی بر ذمه من  نیست 
یا حق خداوند نگهدار شما


زیر نویس


در طول عمر زمانی که به درک درستی از زندگی و انسانیت می رسیم  که فاصله چندانی تا مرگ باقی نمانده است .من تو اگر در ان لحظه نا امید  شویم دچار  همان  اشتباه  پدران خود شد ایم
 مهم  نیست  من و تو در راه رسیدن به هدفی درست  که  همه جامعه از ان بهره می برند  باقی و زنده باشیم .
مهم  شروع حرکتی  درست و   انسانی برای کمک به   سلامت  جسم جان افرادی است  که در  جامعه   با تو زندگی می کنند  
 بدون هیچ چشمداشت  مادی و معنوی
 فقط شروع کن چه  زنده باشی یا نباشی  .  مطمین باش نسل بعدی  راه  تو را ادامه و نام نیک تو همیشه باقی خواهد ماند

هیچ نظری موجود نیست: