اما استون قاچاقچی مواد مخدر می شود

http://a.imagehost.org/0115/84056.jpg





اما استون در فیلم بعدی خود نقش یک قاچاقچی تازه کار مواد مخدر را بازی می کند.
این بازیگرمشهور هالیوود در یکی از نقشهای اصلی فیلم کمدی " قایق کوچک سفید"هنرنمایی می کند. داستان این فیلم درباره یک خواهر و برادر بدشانس است که یک بسته کوکائین در ماشین پدر بزرگ مرحومشان پیدا می کنند و به میامی سفر می کنند تا این بسته را بفروشند.
هنوز هیچ اطلاعاتی درباره دیگر عوامل و بازیگران این پروژه منتشر نشده است و کمپانی جی کی فیلمز در حال انتخاب یک
کارگردان مناسب برای این فیلم است . فیلمنامه این کمدی توسط مایکل دیلیبرتی نوشته شده است.
اما قبلا" هم گفته بود که همیشه بازی درفیلمهای کمدی را به فیلمهای درام ترجیح می دهد .
او گفت:" من یک گرایش وعلاقه ذاتی به فیلمهای کمدی دارم و از زمانی که خیلی کوچک بودم این نوع فیلمها را دوست داشتم .
وقتی که هشت ساله بودم همراه پدرم فیلمهایی مثل "قطارها و اتومبیلها " و " خانه حیوانات" را تماشا می کردم . من این نوع فیلمها را کاملا" می شناسم."
" من عاشق این فیلمهای کمدی بودم و پدرم هم خیلی آنها را دوست داشت. ما با هم می خندیدیم و در آن لحظه من با خودم فکر می کردم این همان عشق است.من هم دلم می خواهد چنین حسی را در مردم بوجود بیاورم." 

opium: Limitless بدون محدودیت (2011)

opium: فیلم های سینمایی در رابطه با مواد مخدر LIMITLESSبدون محدودیت

opium: هالیوود با ساخت فیلمی درباره کارتلهای مواد مخدر در مکزیک خطر ...

opium: فیلم های سینمایی در رابطه با مواد مخدر در ایران

 

هیچ نظری موجود نیست: